Ik vind deze screens er persoonlijk goed uitzien. Er zijn heel veel auto's op de baan, druk,... en screenshots zijn nooit zo mooi als een trailer ofzo... Maarja, misschien vind iedereen het lelijk omdat ze de next gen games gezien hebben...?
Was de game echt zoooo mooi?? Want ik heb driver 3 nooit gespeeld,omdat het geen goede scores,... kreeg(en ik had nooit de behoefte om het te spelen...)
Woow,damn, maar op de ps2 was het een stuk minder? Of was het daar ook bijna zo mooi op? Want een kameraad van me heeft het spel, maar ik heb het nooit bekeken ofzo... maar ik moet wel eerlijk zeggen,dat,dat er heel mooi uitziet,maarja, het kan toch niet dat driver 4 er slechter gaat uitzien dan 3...
Jongens, de 17e komt deze game uit en hij krijgt mij veeeeelste weinig aandacht. Dit word echt een topper! Bekijk de filmpjes op www.atari.com/driver/ , en fall in love
Vond Driver 3 grafisch ook schitterend. Heb mij echt vermaakt met de carpyshics (eigenlijk alleen dat, cruisen door de stad, dikke crashes maken in slow-motion! Prachtige schade ook!). Hmm, ben weer op zoek naar Driver3
op zoek naar driver3? jij bent niet goed snik, ik probeerde een laaaaange tijd geleden er nog eens van te genieten, maar dat lukte gewoon niet. vond er niks meer aan, en dat lag allemaal aan die gebrekken, foutjes en andere onhandige dingen. Leuk concept, slechte uitwerking. maar zoals het er nu uitziet brengt deze titel ons wel wat beters
Driver 3 was grafisch zeker mooi. Maar de Gameplay was een heel stuk minder. De Screens van Driver 4 zien er eerlijk gezegd helemaal niet zo mooi uit vind ik. Tot nu toe ziet Driver 3 er mooier uit. Driver is jammergenoeg niet meer wat het geweest is. Ik hoop echt dat ze met een Top Gameplay komen dit keer. Maar jammergenoeg is de concurrentie met GTA té groot. (Geef toe...)
Haha ik weet het, ben niet goed snik. Speelde Driver 3 ook op een maffe manier. Gewoon rondcruisen in een vette auto, met de 'Film-like' camera. Beetje de vering/ weggedrag van die auto's checken (doe k vaak met racegames, don't ask why). Dus daar is Drv3r perfect voor denk ik zo, zeker met die slow-motion camera! Achtervolging makenen die in elkaar prutsen tot een film achtig iets. Spoiler Dus ja, ik ben niet goed snik
Haha, YES! Ben niet de enige. Ben wel nieuwsgierig naar deel 4. Weet niet of ik hem ga halen, game erg weinig de laatste tijd en om dan €59,95 voor deze neer te tellen? Denk het niet, wil ooit nog eens een 360 halen dus ik wacht nog even, misschien ooit tweedehands.
Driv3r had gewoon een paar minpunten die het een kutpel maakten. De car physics waren wel goed maar je had geen enkel gevoel van snelheid. Er was ook veel te weinig verkeer. Het schietgedeelte was ook niet echt boeiend en er zaten nartuurlijk veel te veel bugs in. Als ze dit oplossen kan Driver 4 wel eens een goed spel worden zeker omdat mij die jaren 70 setting wel aanspreekt
mafkezen hierzo ik moet wel toegeven dat ik het wel leuk vond om een filmpje te maken met driver3. vond ik toch wel leuk, met al die cameras en al die dingen, kon ik me wel even mee vermaken. maar als ik dan ging rijden om een filmpje te maken, stoorde ik me er soms zo erg aan dat je lantarens niet uit grond kon rijden. misshcien wel realistisch, maar als je lange tijd GTA ofzo hebt gedaan ros je die zo de grond uit maarja, het filmen was wel leuk, helaas de rest viel behoorlijk tegen. maar ik zei al, ik denk dat deze titel ons wat beters gaat brengen. en ookal ziet het er volgens een aantal van jullie minder goed uit, ik heb liever dat het er iets minder goed uitziet, maar dat het wel heel goed speelt. *) klinkt een stuk aantrekkelijker dan een mooie driver3, maar die voor geen zak speelt.
klopt, maar dat was ook maar een klein voorbeeld he gewoon dingen wat ik vervelend vond, en dat was er eentje van. maar daar is natuurlijk bij een goede game overheen te kijken echter, als het net als bij driver3 is, dan zijn het bugs, bugs, bugs + dat soort dingen, en dat maakt het wat vervelender. maargoed, je hebt wel gelijk. zal gewoon even wennen zijn, maar verder niks aan de hand
ik weet het nog niet hoor met driver 4..... deel 3 was zo slecht! ik wacht eerst even af wat iedereen er over te melden heeft voordat ik een keuze maak..