Driver Bioshock Hotfix bug.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door *Xink*, 22 aug 2007.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was de bioshock demo aan het downloaden en zat me te vervelen, toen kwam ik op GoT en zag ik dit.
    Dus ik installeerde die op Vista 64 bit ultimate.
    Nu zijn mijn kleuren heel... flets?
    Net of er een witte waas over mn scherm heen hangt, als ik hem weer uninstall is het weg maar dan kan ik Bioshock niet spelen.. nouja ik kan geen instellingen weizigen.(dan bugged 'ie)

Iemand ook dit probleem en een oplossing?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gisteren heb ik Bioshock geinstalleerd, en vanmorgen was er een Nvidia driver fout had ik ook al in de Vista topic gezegt. Denk dat die driver fout door Bioshock komt, maar ik ga zelf zo min mogelijk met video drivers rommelen. Het werkt hier nog wel goed geen rare kleuren ofzo, al zegt 'Probleemrapporten' wat anders in Vista.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ati of Nvidia?

Want de mensen die hier een Ati kaart en de demo hebben (waar onder ik), hebben naar mijn weten de hotfix niet gedownload en het loopt toch prima.

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ati, bij mij wou ik mn instellingen wat opschroeven, alles stond op max maar alleen de resolutie niet, dus ik zet hem hoger en druk op apply.
    Op dat moment, als hij de instelling aan het weizigen is, bugged hij..

Dus aan het spelen kom ik niet toe.
    is er geen manier om alleen de fix te verwijderen? nu staan de instellingen goed en mischien speelt hij tog goed.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als de hotfix niet apart in het de software lijst staat (daar bij configuratiescherm), dan kan ik geen andere oplossing bedenken dan je driver volledig te verwijderen en terug opnieuw installeren.

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb dus de gehele driver eraf gegooit, nu heb ik vista 64 bit driver van 13 aug. gedownload en geinstallen, krijg ik wéér dat rare kleuren gebeuren..
    Zwart is geen zwart meer maar meer grijs, en ik zie dat zwarte prixels een beetje bewegen (flikkeren zeg maar).
    Ik snap er niks van. :mad:

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Na het verwijderen van de drivers ook Drivercleaner gedraaid?

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is drivercleaner? 8)

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Een, nu betalend, programma dat restjes van een driver verwijderd ;). Als de driver verwijderd (ook de install manager verwijderen moest deze niet mee verwijderd worden) is moet je rebooten in de veilige modus, programma runnen (alles met ati ervoor selecteren) en dan terug gewoon rebooten en nieuwe driver installeren.

Je kan ook nog na het runnen van DC een programmatje laten lopen dat je register opkuist.

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Scheeld dat zoveel dan?
    Heb nu gewoon systeem een dag teruggezet en dat helpt wel, alleen als ik Bioshock nu opstart en ik wil de resolutie veranderen crashed de game..
    Voor de rest werkt het wel, andere instellingen verzetten etc, alleen resolutie niet.

//Heb net in de ini de resolutie verandert in 1440x900 maar als ik hem dan opstart crashed hij meteen...

Zou ik dit probleem houden met de game zelf? want heb niet echt veel zin om met een veel te 'helder' beeld te spelen :mad:

//2 Ben erachter gekomen dat stuurprogramma voor beeldscherm (die bij de fix en andere drivers zit) de boosdoener is, en zonder dat ik die meeinstall doet bioschock het niet..
    Ga nu proberen er wat op te vinden om met dat programma de kleuren gewoon normaal te houden.

Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de oplossing eindelijk. =D
    Na tog maar weer de fix geinstalled te hebben en wat bij de instellingen te hebben gekeken is dit de oplossing:

Ik = blij. :D

Deel Deze Pagina