Je kan in de garage een upgrade kopen die ze zichtbaar maakt op de minimap als je binnen een bepaalde range zit. Dat maakt het wel wat makkelijker. Ben zelf erg te spreken over het spel. Ik ben nog niet heel erg ver maar tot nu toe is het erg vermakelijk. SF is mooi weergegeven, toffe autos en tot op heden in ieder geval loopt alles lekker soepel. Enige twee minpuntjes die ik tot nu toe heb is dat ik de boost niet erg lekker vindt onder de linkerstick. En dat de politie imo iets te agressief is. Frontaal op je in rijden is niet echt 'realistisch' en iets wat ik meer verwacht bij een burnout. Liever had ik gezien dat ze ook wegversperringen enzo opzetten en iets minder op je in proberen te rijden.
Bedankt voor de reactie, ik gok het er maar niet op. Game is wel ok, maar tja geen nieuwe burnout naar mijn mening. En ik heb dan een uurtje of 10 gespeeld. Zou ik de moeilijkheid kunnen opschroeven, was het allemaal misschien meer interessant. Nu is het wat repetitief. De snelheidservaring valt me toch wel tegen. 200mph lijkt er niet op.
Hey hebben jullie ook gemerkt dat het scherm zo flets wordt bij bepaalde races? Alsof de belichting van mijn tv ineens voluit staat. Het is namelijk echt lelijk! Zwart tinten worden ineens grijs.
Net even demo gespeeld en vond er geen reet aan. Had ook niet verwacht dat ik hem tof zou vinden, maar wel iets leuker dan dat ik zojuist ondervond. Wordt niet mijn game dus.
Zelfs Yahtzee is er over te spreken! http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/4181-Driver-San-Francisco
Check de reviews maar eens.. - Ik vindt de car-handling echt heel goed, vooral in-car view met realistische hand/stuur bewegingen. - De stad is groot, maar helaas ook een beetje dood. - multiplayer dikke pret, maar nog niet genoeg opties/modes. - Verhaal is 10 uur ongeveer, maar een poeplading aan sidemissions en collectables houden je wel even bezig.. en de new game plus. Het is zeker de moeite waard, met het oog op hard rijden, driften, beuken en lekker hersendood cruisen kan je geen miskoop doen. (ik heb hem te koop in de bazaar lol)
Eens met bovenstaande Ik had er ook niet veel van verwacht maar toch gekocht door het slechte aanbod van nieuwe games. Het rijdt echt super lekker en je bent er zeker wel een tijdje zoet mee en het is best afwisselend. Ook de speciale losse missies die je vrijspeelt zijn erg leuk aangezien dat missies uit bijv. deel 1 zijn en bekende achtervolgingen uit klassieke films.
Weet iemand al wat meer over het feit dat er slechts 15 auto's rond rijden in de splitscreen free-roam? Gaat dit opgelost worden door Ubisoft, want dit is echt balen.
Is daar al iets voor? Net voor het eerst split screen gedaan, wist nooit dat de game dat had. Echt geweldig! Maar mis behoorlijk veel auto's, wil lekker rondrijden in een schoolbus in splitscreen. Behoorlijk vermakelijk, toch wel tof. Alleen waarom is er geen tram te zien in SF, zelfs in Driver 1 had je een tram in SF. Keihard door de straten van SF rijden en dan knallen tegen een tram.