ik had op me gameboy colour () ook driver, ziet het daar van boven af maar vond het toen een vet spel, miss dat ik ff de reacties afwacht maar het is voor mij zeker een optie!\o/
Deel 1 en 2 waren ge-wel-dig! Deel 1 had ik destijds voor mijn goede rapport gekregen en ik wist nog dat ik toen dacht "dit kan never nooit meer overtroffen worden". Deels is dat ook gebeurd, want er zat zo'n tof sfeertje in deel 1, echt geweldig! Deel 1 en 2 helemaal uitgespeeld (die laatste missie in New York! Damn wat een frustratie!). Ik stem ook voor een remake van deel 1! :b:
Ik vond deel 1 ook super. Deel 3 vond ik ook wel tof, jammer van de slechte afwerking. Deel 2 vond ik nogal matig. Vooral de framerate was daar echt te bedroevend voor woorden.
Ik vond Istanbul in deel 3 echt geniaal, was eens een keer wat anders. Ben dan ook vooral benieuwd naar de steden in deze deel. Hoop stiekem op A'dam.
ik vond de driver serie altijd erg tof ik kijk hier wel naar uit! weet iemand wanner die ongeveer gaat uitkomen??
Dat was het eerste level toch? Kan me zoeits herrineren iig. Toevallig dat ik vandaag nog de Driver 1 poster die toendertijd bij de PU zat van de muur aftrok (en een mooi wit vierkant achterliet)
Voelt toch altijd goed als er naar me geluisterd wordt. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3274450&postcount=13
Ik weet nog dat ik in deel 2 heel veel moeite had om die garage uit te komen, daar moest je toch allerlei manoeuvres uithalen bij wijze van tutorial?
Klopt. Deel 2 was maar een raar spel. Je kon wel uit je auto met een paar wapens, maar zo gauw je tien meter van een plek afging werd alles daar weer gereset.