Als ik jullie dan voor mag gaan in een gebed... uhum... Onze vader die in de hemele zijt Uw naam worde geheiligd Uw Xbox live rijk kome Broes zn Xbox zal geschiede gelijk in de hemel als ook op de aarde Geef ons hede onze dagelijkse threads En vergeef de PS2 en Cube Fanboys hun schulden Gelijk ook wij vergeven deze schuldenaren Laat ons niet teveel cheaten en verlos ons van de Bloodwakes en Fuzion Frenzies Want van U is het Xboxrijk en de Xbox van Broes en de must have titels die gaan komen Amen
Mmmm, na reparatie een paar xbox goodies ?! Naja, de komende week maar gewoon weer volop CS spelen en Black Thorn enzo. Hoop dat de reparatie helpt, want het is een vaag probleem. En bedankt voor jullie steun, ik word er emotioneel van ...
Wow Bloody Apron dat is diep!!! Das echt een mooie!! Hé wie stemt er voor om dit het Xbox gebed te maken!!!
Xbox op reparatie.. Ik dacht dat dit het eerste M$ product was dat niet kon crashen... Damn dank je Broes, weer een droom naar de eeuwige xboxvelden.. Maar ok.. je zal wel balen dat je even geen spelletjes kunt spelen. Ik hoop wel dat je een controller thuis hebt gelaten om de ontwenningsverschijnselen een beetje te compenseren.. Is er trouwens nog geen Xbox controller-->pc-USB adapter, want aansluiting in de xbox is gemodificeerd (qua vorm) USB, toch? Zou een uitkomst zijn voor de mensen die hun xbox, om welke reden dan ook, moeten missen.
We houden van je Broes, wij delen in jouw leed! *Bid plechtig* Onze vader die in de hemele zijt Uw naam worde geheiligd Uw Xbox live rijk kome Broes zn Xbox zal geschiede gelijk in de hemel als ook op de aarde Geef ons hede onze dagelijkse threads En vergeef de PS2 en Cube Fanboys hun schulden Gelijk ook wij vergeven deze schuldenaren Laat ons niet teveel cheaten en verlos ons van de slappe poorts en gerushde games Want van U is het Xboxrijk en de Xbox van Broes en de must have titels die gaan komen
je heb hem met 4 dagen weer terug je heb hem met 4 dagen weer terug. ik wel na mijn xbox operatie (reperatie) met muts en cd hoes als die er nog zijn. so be
Die is pas goed Hoe kommie d'rop Maarja, de beste titels moeten nog komen op de xbox en de spellen die ik heb heb ik al behoorlijk uitgespeeld, dus kan hem wel een weekje missen. Eind van het jaar zou erger wezen met xbox live enzo... Edit: Morgen (24 mei) komen ze de doos weer halen en wordt naar Duitsland afgevoerd.
Heb ik afgelopen dinsdagavond laat een mailtje ontvangen dattie gerepareerd was en dattie klaar stond om te verzenden, maar verder niks meer gehoord. Dus geen berichtje dat hij daadwerkelijk onderweg is EN heb hem ook nog niet onvangen Je zou zeggen hij is klaar en dan meteen versturen, maar laten ze hem nu gewoon een paar dagen liggen??? EDIT: HEHE, ALSOF ZE HET HEBBEN GELEZEN BIJ MS !! Krijg 'm net binnen hier op mijn werk. Vanavond volop testen !!!
Ze hebben de DVD speler vervangen zie ik. EN ik heb er een XBOX-CD-opbergmapje en een XBOX-muts er bij gekregen! Ga nu ff NHL 2002 uitvoerig testen oftie nog gaat vastlopen. En ze hebben er een los schroefje in laten zitten want die hoor ik over en weer gaan door de xbox
Dat is toch wat minder van dat schroefje!!! Maar wel relaxed dat je er zo'n mapje en muts bij hebt gekregen, dat is toch wel goeie service weer van MS!!!