Muahaha op die manier (ik dacht aan m'n real life baan) jaja, me is de superhero die het kwaad op het forum bestrijdt
Woooooaaaahhhhh!!!! mOMAA!!! Maar ff serieus, de nieuwe xbox moet een ingebouwde decoder hebben voor dolbly surround geluid ensjow en natuurlijk state-of-the-art hardware erin. ik had gedacht of 't ergens rond 2006 een Pentium 5 zou hebbe met een g-force, 80 gb harddisk want de spellen zullen later ook meer data ensjow bevatte en het moet cker in een kleiner formaat zijn, je kan er diverse frontjes op zetten (modden) ennee.......de controllers mogen bij die jewel wel standaard licht mogen geven en hou die knopjes alstjeblieft niet zo dicht bji elkaar!!
Dabox RBox (beeld je de vorm in) FooBox Hij moet met Blueray schijfjes werken (40gb op een disc ) 2 harddiscs van 120 gb en ingebouwde windows media player en de bovenkant moet mals zijn om mijn voeten op te leggen 3gbram 4 sextium processors van 3 terahertz een geforce6 met 512mb 3d geheugen
Koffiezetapparaat ? Nee man.. Er moet een koelkast inzitten voor me kratje bier. En in me controller een houder voor 't flesje, voor als ik 't druk krijg.. En waar nu het Xbox Logo/juwel zit komt een asbak.
is het dan niet makkelijker om een sigarettenhouder in de headset in te bouwen en een kurkentrekker op de controller en in de controller een naald die pure cafeine in je lijf spuit