Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft wel een direct en in-direct met drugs te maken. Hoe ouder je word hoe meer (ik iig) mensen in je omgeving het gaan gebruiken. Ik zelf heb al wel eens geblowd maar het was niet zo bijzonder dat ik behoefde heb om het vaker te gaan doen. Vooral omdat je je er minder door kan concentreren en dat dus slecht is voor je prestaties op school en ik wil graag de Havo afmaken.
    Ik vind het wel goed dat 'soft-drugs' legaal zijn in nederland omdat mensen (vooral kinderen) dan minder snel geneigd zijn om het te gaan gebruiken. (klopt volgens mij wel, laatst was er iets op tv waarin werd gezegt dat Amerikaanse kinderen vaak op vroegere leeftijd zwanger zijn dan die in Europa omdat in Amerika tegen de kinderen veel gezegt word dat sex fout is en dat ze dat pas mogen doen na het huwelijk enzo)

    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:)
     
  2. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    mwuah, ik vind drugs legaliseren wel goed, ik vind dat je zelf verantwoordelijk bent voor wat je doet, dus als je jezelf kapot rookt aan die shit is dat je eigen schuld, natuurlijk moeten de zwakkeren wel beschermd worden, maar hoe doe je dit in een goede balans? verbieden? mwuah, dat helpt ook niet echt.... dus toch maar legaliseren dan
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Kijk waar je de meeste problemen hebt met drugs,
    al vergelijk je de aanrakingen van blowers met de politie in engeland (=verboden) met hier (=legaal) dan schrik je van de cijfers!!!!
    als je weet dat het niet mag dan doe je alles om ervoor te zorgen dat ze je niet pakken,tot knokken aan toe. en hier krijg je niets en blijft de politie uit je buurt
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    en dan is everybody happy! (letterlijk en figuurlijk ;) )
     
  5. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet gaan zeiken maar er is een [​IMG] knop
     
  6. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind drugs echt dom, ik ga liever Xboxen 8)
     
  7. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik hier drugs en dat zijn de volgende:

    - Caffeïne (dagelijks)
    - Alchohol (in het weekend)
    - Nicotine (heel soms)
     
  8. SOES

    SOES Fancy a fuck??

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    't is je eigen verantwoordelijkheid, maar het is wel verkeerd dat het je verstand beïnvloed. Ik ga straks op vakantie, en mijn vriend blijft hier, met z'n vrienden. En ik vertrouw het niet, t zal me niet echt verbazen als ie heeft lopen flikflooien met andere wijven! Doordat ie blowd etc.....:'-(
     
  9. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen drugs, k rook niet eens (houwe zo ;))

    Bij mij in de buurt wordt wel veel geblowd enzo en het stinkt er soms naar wiet, maar who cares, ruikt niet eens zo slecht :p
     
  10. SOES

    SOES Fancy a fuck??

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat helemaal triest is? Als mensen t doen om stoer te doen, om er bij te horen etc....
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruik alleen alcohol en caffeine. Ik rook niet en ik blow niet.

    Ik vind drugs legaliseren een beetje.....tja....hoe zeg je dat......raar. Ik denk niet dat het zal helpen. Tuurlijk is het stiekeme dan weg, maar wat heb je daar aan?

    Als je geen wetten hebt, heb je ook geen criminaliteit.

    Denk daar maar eens over na.
     
  12. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ter info:
    Drugs is niet legaal maar wordt gedoogd.
    Je mag alleen in huiselijke kring gebruiken of in de Koffeeshop softdrugs gebruiken.
    Rook je openlijk op straat dan krijg je daar een bekeuring voor.

    IK heb het jaren geleden eens geprobeerd maar vond er geen bal aan.
    Maar ik rook zowieso niet dus ik vond het gewoon vies.

    Ik koop liever een extra game voor the box dan dat ik het oprook of verzuip aan alcohol.
     
  13. SOES

    SOES Fancy a fuck??

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    He he, eindelijk een verstandig iemand!!! :p
     
  14. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat vind ik ervan....
    Punt 1: Drugs legaliseren dan ben ik benieuwd over wat voor drugs je het hebt. Bedoel je dan ook hard drugs waaronder pillen, snuifgoed en spuiten? Je moet hard-drugs zoiezo niet legaliseren omdat de meeste mensen die er aan beginnen geen flauw benul hebben van wat het in houdt. Ja 1x prettig gevoel maar daar blijft het niet bij, mensen willen meer en meer... Ze moeten eens goede voorlichtingen geven over drugs, van wat het inhoudt enz enz... Ik bedoel een drugs dealer of een coffee shop houder gaat jou niet vertellen dat drugs pokke slecht is voor je.

    Punt 2: Ik heb zelf ook geblowd en daarmee verneuk je zo je school niet normaal. Ik zat voorig jaar op Havo 2 en ik kan eigelijk Atheneum op het begin haalde ik zwaar goede punten. Maar toen ik met wiet in aanraking kwam gingen de punten delderend omlaag. Dat kwam doordat als ik weer stoned was bij mezelf dacht achja schijt aan school. Volgende dag wordt je wakker en denk je bij jezelf had ik nou maar wat geleerd. Echt al mijn vrienden blowen en niet zo weinig ook niet werkelijk dagelijks teveel. Maarja wat kan ik eraan doen (hun eigen verantwoordelijkheid). Toen ik op vakantie ging voorig jaar dacht ik bij mezelf kut tijden zonder Wiet, want dat was mijn passie. Maar naar een weekje voelde ik mijzelf al relaxt en lag ik lekker onder het zonnetje. Ik bedoel je denk dat er iets veranderd als je stopt maar het is gewoon veel beter. Ik ben nou mischien wel gezakt naar Mavo 3 maar ach schijt ik hoef er niks voor te doen en ik ga makkelijk over. Al mijn vrienden gaan waarschijnlijk niet over door het stomen. Mijn antwoord = Weet waar je aan begint, kunt een keer blowen ik bedoel boeie maar je hebt het dus echt niet nodig zonder is het veel beter.

    ps: Jullie moeten niet denken dat ik verslaafd ben geweest het was gewoon een soort van hobby lekker met je maten lol hebben. Ik heb binnekort een vele leukeren passie en die luid: Lekker lol maken met mijn xbox en met mijn toekomstigen maten op LIVE haha have fun.......!!
     
  15. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Als me vrienden hier zijn speel ik meestal op me GC (partygames) en dan is het met bier een stuk leuker (dan lijkt iedereen even goed). Tja en vaak roken we dan ook een stick of de waterpijp.

    Nu kan je zeggen ja maar dat komt omdat zonder drugs en alcohol de NGC zuigt, maar ik ben erachter gekomen dat het hetzelfde werkt voor kung fu chaos op de xbox (die game roelt echt heel zwaar vooral dat met die Dino :D)
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Alcohol en roken zijn hard-drugs. Hup verbieden. Mensen mogen zich wel doodroken en doodzuipen, maar ze mogen niet naalden in hun armen steken en cocaine gebruiken?

    Alcohol en sigaretten fabrikanten hebben gewoon te veel macht, en het kan ze geen reet schelen wie er dood gaat, als je maar hun sigaretten koopt.

    Afschaffen.
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    *staat achter kobold*
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    *laat scheetjes*
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    * Rent weg *
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    *Weet niks meer te zeggen :eek: *
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina