Drum n Bass

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nossy, 23 dec 2004.

1. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Gegroet,

Luisteren hier mensen DnB ?
    Heb het dus pas geleden ontdekt en vindt het goed tof!

Iemand nog wat tips van artiesten, enz ? Luister nu een hoop naar Bassdrive (24/7 DnB radio),
    maar zoek nu wat goede DnB artiesten, sites, info enz.

Mvg,
    _0/

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is DNB ofzo, ik vind G-Unit vet.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Drum And Bass, is wat het zegt, snelle muziek waarin de drum en de bass de belangrijkste rol spelen. Soms wat house achtig, soms compleet whaclk> Dat stukje van G-unit is hopelijk cynisch.....

4. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Anders luister eens naar de online radio van bassdrive.com voor een indruk :)

5. Trossarms

Trossarms Guest

G-unit is toch geen muzieksoort |:-

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, maar het is een groep die ik goed vind. Maar ik vind eigenlijk vanalles wel vet. Dus meer een beetje heavy metal ofzo. klint wel goed ja. hou ik ook wel van.

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Drum & Bass supergaaf. Luister het regelmatig en in Eindhoven heb je regelmatig feesten.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bassdrive.com: coole site man.

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Drum and Bass komt uit engeland. Kan het moeilijk omschrijven. Het is zeg maar een mix tussen verschillende genres. Speedgarage( als iemand weet wat dat is). dance bubbeling achtige gebeuren. Het is opzich wel vet. Heb er niet heel veel vestand van dus echt artiestennamen kan ik je niet geven. Heb hier wel een paar misx cd's liggen maar daar staat geen naam op.

Zal het eens aan een collega van me vragen. Die luisterd heel veel Drumm and Bass dus die zal je vast wel wat dingen kunnen noemen.

Typ anders eens bij Google: drum and bass in. Dan kom je vanzelf wel op een site waar een aantal namen staan vermeld.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het is toch allebei snel...en op Techno zou je dan wel kunnen dansen?

Ben niet echt fan van DnB, ga wel eens naar kleine optredens van een DnB DJ ofzo, wel aardig. Je meot er geen 2 uur blijven, want dan wordt je dol en hoor je de rest van de avond niks anders meer :cool:

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    het is heel lekker werken met DnB, het houd je goed wakker en je zingt ook niet zo gauw mee. Ik luister momenteel mijn favoriet (de enige die ik hier nu ff heb) en dat is Dieselboy met The Dungeonmasters Guide. 1 lekker lang nummer van +/- 70 minuten :) en een paar andere 'kleine' nummers...

Verder luister ik naar streamingradio Urbandrop (zoek maar op google)
    En ik wil altijd wel in Nighttown naar een feesie waar vaak DnBDJ's komen, maar dan heb ik of geen zin of tijd... maar gaat vast nog wel gebeuren :)

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Drum en Bass met wat house achtergrond vind ik opsich wel lachen, iemand met wat nummertjes in dat genre?

13. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
  14. Avan

Avan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige echte Drum & Bass koning is Aphrodite. Check zijn cd's maar.

Als je zijn eerste cd checked: Aphrodite (gelijknamige titelnaam) dan vind je waarschijnlijk alleen een rode versie. Dit is de ge-releasde versie. Mocht je ergens een groene tegenkomen dan moet je me effe een pm sturen, deze is namelijk zo goed als nergens meer te krijgen. Limited edition achtig iets.

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    jah die ken ik, dies egt vet.

16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Idd das een heel verschil 174 is eigelijk nog langzaam. Meeste d'n'b is toch wel 180 (lijkt geen verschil maar het verschilt wel degelijk).

17. Fire Fox

Fire Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je neef ? wheheh dan moet je neef tomas zijn.. want ik zit met tomas samen in de dnb terrorists :p en de goede links van onze muziek vind je op onze site : http://www.dnb-terrorists.nl
    goede DnB artists zijn : Technical Itch , Pendulum , Dom & Roland , Dj Hazard ,Concord Dawn , Ed Rush + Optical , Distorted minds ... en zo ken ik er nog wel een aantal
    Grtzz Dj Fire Fox

18. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn neef is IDD Tomas :)

Deel Deze Pagina