Ik ben opnieuw begonnen met het replayen van beiden GBA spellen . Het zal in totaal m'n 5e run worden, en het verveelt me nog niet . Ik heb Dark Dawn eigenlijk nauwelijks gevolgd, voornamelijk om spoilers te voorkomen, maar wat ik heb gezien zag er oud en vertrouwd tof uit . Ik vind het wel jammer dat Golden Sun nooit zo groot is geworden als bijvoorbeeld Final Fantasy, Tales of en Dragon Quest. Naar mijn mening zijn de Golden Sun games veel toffer!
Ik heb the lost age nooit uitgespeeld, wou het vandaag toevallig weer proberen maar heb hem bij me ouders liggen, het blijft een heel mooi spel
Gaat iemand voor die paar dagen een US import doen? (alhoewel ik denk dat veel mensen hem hier al spelen ) Of wachten jullie gewoon die 11 dagen nog tot de EU release?
Ik heb onlangs deel 1 en 2 verkocht. Was er niet zo kapot van toen, wel van de visuals (summons vooral). Het waren leuke rpg's, maar imho een tikkie overgewaardeerd. Shining the Holy Ark vond ik leuker. Denk niet dat ik deel 3 ga halen. Ze hadden het van mij mooi 2d mogen laten.
Die first-person JRPG vind ik juist weer helemaal niks. Het is inderdaad wel opvallend hoe veel die game qua character designs op Golden Sun lijkt.
Ik moet wel zeggen dat ik dat eerste woud wel best lelijk vond . Maar de battles zien er oud en vertrouwd uit! Ik ben heel blij dat het een beetje dezelfde feeling heeft als de voorgaande delen. Net nog een paar uurtjes gespeeld, en ik moet zeggen, deze game overtreft mijn verwachtingen . Ik ben een hele grote fan van de Golden Sun series en was dus redelijk gehyped voor dit deel, maar het is tot nu toe echt een pareltje . Wat een epische summons, zeg!
Heb er nu ook zo'n 10 uur inzitten. Erg leuke game. Vertrouwde sfeer en grafisch sterk. Epische battles.
Vandaag de originele in de winkel gekocht . Ik had hem al op de R4, maar ik vind dat als je een game heel tof vind en daadwerkelijk speelt, je de originele ook moet aanschaffen. Ik ben een bewuste piraat .
Afgelopen week Golden Sun gekocht en hij bevalt zeker goed. Het is denk ik de eerste 'echte' RPG die ik speel. Ben nu bij het oversteken van de mountains.
welke vinden jullie nou t tofst? Deel 1,2 of 3? moet helaas toegeven dat ik halverwege deel 2 gestand ben.