1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ds mee in vliegtuig

Discussie in 'Games' gestart door eddyfever, 20 mrt 2006.

1. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik niks afweet van de werking van vliegtuig electronica, maar ik neem aan dat het zoveel mogelijk met draden bestuurd word, ik bedoel: het zal niet zo snel gebeuren dat je met je DS het vliegtuig beïnvloeden kan waardoor het geen communicatie meer kan hebben of iets dergelijks: en als de communicatie al uit zou vallen, zou dat echt geen ramp zijn want een vleigtuig heeft tientallen backup lijnen klaar liggen. Het is overigens wel een interresante vraag en ik hoop dat de admin met de KLM opleiding ons uit de brand komt helpen O-)

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Toen ik naar de USA ging speelde ik gewoon op mijn DS en er werd alleen bij de landing gevraagd of ik em uit wilde zetten maar dan word er gevraagd of je dan ook alles uit wilt zetten. Ik moest ook mijn mp3 speler uitzetten.

3. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Vliegsim DS8)

4. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    niet dus

anders was de mijne toen ook al afgepakt :{
    en die van de rest ook al ..:+

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa.. dat is echt zo minimaal. Toen ik van Memphis naar Fort Lauderdale vloog (USA) zat het halve vliegtuig gewoon te SMS'en(heel de tijd van die kut deuntjes uit het jaar 0, gasten lopen daar nog altijd achter op het gebied van telefonie, mja.. hadden ze ook maar een andere standaard moeten pakken:p) en op handhelds te gamen.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De meeste Amerikanen bellen nog met een koelkast.
    Een Nokia 3310 zien ze als een wereldwonder.

7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    De mijne heeft een vlucht prima doorstaan. Je moet elektronische dingen bij landen en stijgen uitzetten maar verder kun je je ds gewoon gebruiken dacht ik. Gewoon doen dus! Als het niet mag hoor je het vanzelf wel.

Ik had een keer na een landing, bij het taxi-en, mijn gsm aangezet en toen kwam er gelijk een melding door de speakers van de captain dat iemand zijn telefoon aan had gezet en of die hem uit wilde doen. Dat was ik dus (rood hoofd). Dus eh, ze merken dat blijkbaar gelijk en zullen het dan vast wel zeggen ;)

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zo ver ik weet is er niets mis mee.Ik ken wel een verhaal van iemand die zijn 360 op vakantie meenam en tegengehouden werd omdat ze dachten dat er een bom inzat 8). Maar als echt zekerheid wil hebben moet je gewoon een belletje plegen naar de vliegtuigmaatschappij van jou keuzen ;)

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend, radioactieve straling, is dodelijk.
    Ik denk dat je in de war bent met een andere term.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat geeft wifi dan dattie niet aan mag? :) Ik ben zelf niet zo op dat gebied :eek:

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De electronica van een vliegtuig werkt op een bepaalde frequentie, Nintendo DSen of welke andere electronica dan ook (ook gewone dingen zoals Ipod's enz) werken ook op een bepaalde frequentie.
    Hoewel het niet waarschijnlijk is dat deze dezelfde zijn kunnen daardoor botsingen ontstaan. En als de rader enz uitvalt in dichte mist:+

12. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja want dan zien ze niets meer en stort je neer! :eek:

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar het kan trouwens wel hoor.. Ten minsten met mobiele telefonie. KLM wil bij een bepaald aantal vluchten mobiele telefoons toestaan. Die bellen dan niet via de dichtsbijzijnde mast ofzo (net hoe dat werkt) maar gaan via een systeem in het vliegtuig naar een satalliet. Ten minsten dat is wat ik ervan begrepen heb:).

Deel Deze Pagina