lol nee je zal waarschijnlijk je pokedex compleet moeten maken en elite four hebben verslagen voor je de national dex krijgt en je kan traden met past generation. En ik ga ook voor white. Weet alleen niet of ik morgen de gok neem om te gaan checken in de stad of die er hier al is of niet. Hmm.
Dan wordt ik denk ik een van de enige met Pokémon Black Hopen dat de guide snel binnenkomt! En dan binnenkort weer ouderwets Pokémon
Ik kreeg gisteravond trouwens te horen dat mijn broertje eerst Ruby, firered, zo'n andere met nieuwe pokémon (pearl ofzo???) en remake van Silver wil uitspelen dus ik ga White eerst proberen. Lekker jeugdsentiment ophalen! Lacheeeeeeeeeeeee
Klopt, maar ik wist de naam van die remake niet dus had ik het zo neergezet. Misschien dat ik beter ";" kon gebruiken i.p.v. een komma.
Net black opgehaald en ben nu aant spelen. Ik vraag me af... zijn de mensen dan geevolueerd uit pokemons? rare shit, waar komen de mensen vandaan in de pokemon wereld? Mindfuck.
Net White gehaald en daar ga ik zo maar eens mee beginnen. Weet je wat ik nou niet snap aan die pokémongames? Het feit dat je maar 1 save game kan hebben. In bijna elke game heb je gewoon de mogelijkheid om meerdere saves aan te maken, dus waarom hier niet? Dat het er voor Red & Blue niet was ivm geheugentekort op de kaart en vanwege het oude systeem zelf, ok. Maar met de DS moeten ze toch genoeg ruimte hebben om zo'n optie erin te verwerken? Dan kan ik tenminste naast m'n gewone game een Nuzlocke run ernaast doen, want ik heb geen zin die savedata te verliezen zoals in het huidige savesysteem.
Heb net even gespeeld en het ziet er goed uit,moet wel in de game komen heb net mijn pokebals en mijn pokedex ontvangen. Die effecten tijdens de gevechten vind ik maar niets en ga het ook weer afzetten.
Ja ik bedoel gewoon als je bv attack doet dan gaat u pokemon ook bewegen en dan gebeurt er vanalles in het scherm,dat is voor mij niet nodig.
Ik vind het tijd voor een Pokemonspel, maar maakt het nog uit welke? Dat ik eerst Silver/Gold moet spelen voordat ik aan deze kan beginnen? Van het verhaal snap ik waarschijnlijk toch niks, aangezien mijn laatste pokemonspel Red was en daar de eerste 150 pokemon+ Ash nog inzitten (en volgens mij is dat al zeker 10 jaar geleden, aangezien ik hem nog op de Gameboy had)
White gehaald en ben nu bij eerste gym. Maakt niets uit je kan gewoon met White/Black beginnen. Elke pokemon game heeft een nieuw verhaal. En begint altijd met de hele unskipable tutorial gedeelte. Dus kunt em gewoon halen!