Hij is inderdaad wel dope ja, heb nou twee keer een Audino met hem gekilled en is nu 8 levels omhoog . Yawn & Psywave zijn wel geniaal, zometeen ook andere aanvallen .
Haha inderdaad. Victini moet ik nog opzoeken maar wacht eerst tot ik een Synchronize pokemon heb om de juiste Nature te kunnen krijgen. En dan ga ik maybe nog softresetten voor een shiny. Is die moeilijk te vangen trouwens? Ik van mn pokémon namelijk het liefst in normal/premier/luxury balls. En die hebben geen hogere kans om ze mee te vangen. Though ik heb de tijd genomen om een Ho-oh in een premier ball te vangen en menig legendaries in een luxury ball en de Diamond/Pearl Legendaries ook in een premier gevangen.
Stel heb een Alakazam met Synchronize en Modest nature. Heb je een verhoogde kans dat de pokemon die je tegenover je krijgt in battle ook de nature Modest heeft. Moet je wel de pokemon met Synchronize vooraan je team hebben zitten. ^^
Alakazam? Waar, waar? I need that shit! edit: Mijn Munna heeft het ook! Maar die heeft een Hardy nature. Geen idee wat het doet edit: oh, het doet niks... jottum
Alakazam was voorbeeld want weet toevallig dat die, die abbility heeft. Maar als je nu Munna voorin je team hebt zitten en je komt wilde pokemon tegen. Moet je maar eens opletten als je die wilde pokémon vangt het is dan hoogstwaarschijnlijk dat ze Hardy nature hebben. Synchronize abbility is dan ook alleen nuttig als je bepaalde pokemon wilt vangen met een bepaalde nature hierdoor heb je dan grotere kans om de nature te bepalen van die pokemon.
Ah damnit de GTS evolutie trick werkt niet meer. Eerst kon je een trade evoluerende pokemon op gts zetten een ruil maken en dan de pokemon terug nemen. Dit werkt nu dus niet meer.
Ik kan geen verbinding maken met mijn draadloze internet (wi-fi). :/ Daarnaast is mijn broertje zijn wi-fi usb dingetje kwijt dus we kunnen die vuur/psychic niet vangen. Heb alles wel goed ingevuld in de wifi settings, zelfs de IP en DNS zelf ingevuld en het werkte nog steeds niet.
Heb je een Wanadoo Live Box? In dat geval: Er zit een knopje met een '1' eronder aan de onderkant van je Box, zodra je dat ding indrukt gaat z'n beveiliging neer als het ware, voor zo'n 1, 2 minuten. In die tijd moet je verbinding maken met je DS. Als het goed is lukt dat wel, en heb je voortaan altijd WiFi, en hoef je dat knopje nooit meer in te drukken
Ik zal zo eens kijken. Wat wel raar is is dat ik met C-gear wel verbinding kan maken met het internet maar als ik wil ruilen of mystery gift wil ophalen kan het niet.
Ik heb nu 7 badges en vind het nog steeds zeer vermakelijk . Eigenlijk gebruik ik alleen mijn starter om te vechten. De waterpokemon laatste evolutie lvl 55. Voor de rest gebruik ik bijna geen pokemon in gevechten, omdat me starter alles in ze eentje afkan. Meestal ga ik bij de pokeleague pas ook andere pokemons gebruiken. Ik kan alleen geen verbindingen maken met de wifi-usb stick. Aan het begin vind hij de usb stick wel, met 3 streepjes dan zie ik ook mijn ds aangegeven op mijn pc. En dan valt opeens de verbinding weg naar 0 streepjes en zegt hij dat de usb stick geen connectie kan maken. Heeft iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden? Ik zou graag die pokemon willen vangen die je via wifi kan krijgen en gewoon online kunnen battelen/traden.
Bah, ik kreeg het maar niet voor elkaar een Pansage te krijgen in het Pinwheel Forest, heb nog wel een Pansear kunnen vangen voor naast mijn Pansour, maar nog niet de collectie compleet. Ik ga maar eens eindelijk richting Castelia City en m'n 3e badge, team is nu Servine, Herdier, Blitzle, Tympole, Drilbur en Timburr, allemaal van level 22 (damn OCD).
C-Gear is draadloos en infrared. Dus niet Wi-fi. Alleen Gamesync is volgens mij wifi maar dat werkt nog niet, althans nog niet tot 30 maart. Bij mij helpt het altijd om de DS even aan en uit te zetten. Om 1 of andere reden werkt het bij mij ook niet als ik de USB Connector aanzet terwijl ik speel.
Zo doe ik het ook altijd. En dan alle Pokemons one-shotten met je overpowerd starter. Starters zijn ook sterker dan de meeste Pokemons die je kan vangen. Vandaar dat ik ook altijd moeite heb met het exp delen met zwakkere Pokemons. Ik gebruik ze toch niet.
Gisteren de 5e badge ontvangen . Ik gebruik momenteel maar 3 pokemans. Ik maak wel constant gebruik van mijn Exp. Share. Ik heb wel al een stuk of 30 van die beesten gevangen en probeer ook veel te zoeken.
Echt een topgame dit maar ik doe het erg rustig aan. Bijna 5 uur gespeeld en ga bijna aan de 2de badge beginnen. Dit is mijn team : Pansage : level 16 Blitzle : level 17 Pidgnite level 18 en pidove : level 19 Heb nu 20 pokemons gevangen.