1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Seh

Seh Guest

Ik ga ook beginnen, ik neem uiteraard de gras pokémon. Al vanaf red neem ik altijd als eerste het gras-type. Ben benieuwd.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pokémons zijn wel wat lame, en je moet ze leren kennen aangezien je niet weet welke Pokémons nou sterk zijn, welke vet, etc. Ik ving bijvoorbeeld een Lillipup, omdat dat zo'n snorhond-eindbaas wordt, maar die blijkt best kut te zijn aangezien hij alleen 'normal attacks' leert.

3D ziet er wel dope uit, en de gevecht scènes zijn wel toffer aangezien er meer effecten zijn.. je ziet de Pokémons ook echt wat doen, ipv wat het vroeger was (kan nog steeds beter) :cool:.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ben ik de enige die m'n hele team gebruik?

Team:

Samurott L37

Tynamo L27 (net gevangen en van plan te gebruiken in de flying gym)

Zoroark L36

Leavanny L30

Tranquill L27

Emboar L37

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    downloaden jullie hem? of kopen jullie?

ik twijfel nog

5. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Kopen natuurlijk want downloaden is illigaal. ;)

Antipiracy van Gamefreak met Black and White zorgt er trouwens voor dat je geen exp krijgt. Dus ver zal je nooit komen met illigaal gebruik. :D

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb jij gecheat of niet?

Want je hebt sowieso twee starterspokémon, dus in dat opzicht al wel. Maar hoe kan je nou al de Zoroark krijgen, krijg je die al zo vroeg :eek:? En die Leavanny, die evolueert als ie maximum happiness heeft, heb jij dat legit gedaan, want dat kost echt veel tijd joh :+.

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal eens eff kijken, hoeduur is hij?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Downloaden is illegaal. Maar aangezien ik geen zin heb om er €40 neer te leggen voor alleen het spel, terwijl je hem ook gratis (+ elke andere game) mét alle bijbehorende en up-to-date cheats kan krijgen.. dan is voor mij de keuze niet moeilijk :+.

Was op dezelfde dag alweer gekraakt, dusja.. 8)

9. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ik heb alles legit gedaan! :mad:

De tweede starter end Zorua preevolutie van Zoroark heb ik op de GTS geruild heb ook nog een Snivy (3de starter) maar vind Leavanny toffer. :+

Leavanny evouleerde eigenlijk best snel vangde em de eerste keer dat ik em kon vangen en sindsdien altijd in m'n team gehad en massage gegeven toen dat mogelijk was. En toen evouleerde die ongeveer 2 levels na de 2de evolutie. :eek:

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lillipup (Nou ja, nu Herdier voor mij) vind ik juist erg sterk, het is misschien wel m'n sterkste pokémon atm (rond lvl 25). Goede, gebalanceerde stats over het algemeen, en sterke defences met een Eviolite. met redelijke HP en een goede attack. Daarnaast kan hij een flinke variëteit aan moves leren via TM en leert hij tijdens het levellen ook wat goede aanvallen. Ik zou hem niet de hele game gebruiken, maar hij is toch lange tijd bruikbaar.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Party:

Blitzle L22

Roggenrola L20

Dewott L23

Pansear L20

Munna L19

Pidove L19

Back-up:

Herdier L19

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    als ik dus black/white download krijg ik wel exp?, of moet ik daar ook wqat voor downloaden?O-)

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, zit een heel proces achter wat je moet doen om hem te laten werken. Zou bijna zeggen dat je net zo goed hem gewoon kan kopen :+.

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gewoon kopen... Als je het zonde vindt om 35 EUR aan deze game te besteden, dan moet je hem sowieso niet spelen.

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    echt zoveel werk? PM anders eff:+O-)

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga hem ook nog kopen, aangezien ik de game goed wil spelen in de zomervakantie. Nu is het slechts even spelen om te zien hoe alles er uit ziet en hoe alles te werk gaat. In de zomervakantie begint het échte werk, die-hard Pokémon. Heb nu ook amper tijd om te spelen.

Google's your friend.

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Werkt download ook niet perfect of wel?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De AP (Anti-Piracy) zorgt er voor dat je geen experience krijgt in het spel, en daarnaast zal je ook problemen hebben met zowel de Union Rooms als met het spelen van de game zelf (laden duurt langer, zwarte schermen duren langer, game freeze'd). Er zijn mensen die deze AP op de dag zelf al gekraakt hebben, dus als je de game echt wil hebben zal je even moeten googlen.

19. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je nog hoe je aan die Exp. Share komt?

@ Siemenn Ik heb de ''niet eerlijke versie'' en die werkt gewoon perfect met EXP enzo.

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt kopen me toch beter:+ heb je al die shit ook niet

Deel Deze Pagina