1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik snap het soms ook wel hoor. Ik heb ook een R4-kaart en download ook games. Met name games die ik moet importeren en ik kan geen 2 weken wachten. Of juist games waarover ik twijfel, want je kunt geen demo's spelen. Maar ik heb toch wel tientallen DS-games liggen hoor, juist omdat ze het waard zijn :).

@PimLadenn

Exp Share kan je krijgen in de grote stad (Weet de naam even niet). In een flat op de 55e verdieping moet je uiteindelijk tegen de directeur vechten en dan krijg je de Exp Share.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  2. Seh

Seh Guest

Beetje hypocriet als je wel bijvoorbeeld muziek download om zo iets te zeggen.. Koop je al je muziek gewoon legaal, heb ik niks gezegd. O-)

Maar sowieso koop ik dit soort spellen altijd, gewoon omdat het pokémon is. \o/

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb alle Pokémon games, en een aantal goede Mario's. Maar andere games download ik toch liever, aangezien dat toch een veiliger gevoel geeft.. Je weet gewoon dat Pokémon/Mario weer episch wordt, dus die kan je gewoon weer kopen :cool:.

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ikhaal hem straks bij E-plaza:D

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn jullie ooit shiny pokémons tegengekomen? Ik twee in HeartGold, dit jaar zeker ook weer hunten bij swarms :cool:.

6. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met wii games doe ik dat idd ook. Epische game als Zelda, Mario galaxy en Super Smash Bros Brawl koop ik idd gewoon. Met R4DS wordt het downloaden echter zo gemakkelijk gemaakt.

On-topic kwam net zo'n pokemon tegen die het weer verandert. Als het opeens vet hard gaat sneeuwen en hagelen, dan moet je in het gras gaan lopen en kom je hem tegen. Je kunt hem echter pas vangen als je hem via het verhaal tegen bent gekomen, na de 8de badge.

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar issie 33,- \o/

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee :mad:

De enige shinies die ik ooit tegen ben gekomen zijn.. Red Gyarados in Silver/Crystal/HeartGold. Maar die zit standaard in game dus niet speciaals

En de event shinies Pikachu Coloured Pichu en de Raikou/Entei/Suicune van afgelopen maand.

Nooit geluk mogen hebben er eentje random tegen te mogen komen.

Ik houd me iedere keer voor te softresetten voor een shiny legenary maar uiteindelijk nog geen 1 tegen gekomen.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik had vroeger 2 shiny pokemon gevangen bij pokemon Gold. Onix en zo'n hond. Snawbull ofzo.

10. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    wat is het verschil tussen een normale pokemon en een shiny dan???

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toevallig ook de enige Shiny die ik ooit heb gevangen, een Snubbull in het originele Silver. :thumbs:

12. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Pff, geluks vogels. Ik ben nog nooit een Shiny tegengekomen. Ik zou iig m'n masterbal gooien voordat ik 'm per ongeluk dood 8).

Hoe hebben jullie 'm gevangen?

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ehh, het kleurtje in ieder geval. En volgens mij waren shiny over het algemeen iets sterker, maar ik weet niet of dat nou echt zo was...

Ennuh, nou, gewoon met een pokebal. :+ Niet met masterball, ik deed nooit aan cheats...omdat ik niet wist hoe dat moest toen die tijd.

Ik dacht ook echt dat er een bug zat in het spel toen ik die rode onix tegenkwam. xD

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Je krijgt sowieso 1 masterball gratis in het spel, dus het kan.

15. Seh

Seh Guest

Oh, nvm.

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Kan iemand mij vertellen wat Soft Resetten precies is?

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Hier in Heerenveen 40

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vang nooit pokemons met een masterball vind dat een hele lelijke ball. :mad:
    Normal, Premier, Luxury of Heal Ball voor mij. Ligt maar net aan de pokemon. :+

L+R+Start+Select

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Premier, Timer of Dusk Balls gebruik ik meestal. Dusk Balls zijn geniaal als je even de klok verzet naar 's nachts :cool:.

Pokéballs blijven best though :cool:.

20. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn team op het moment. Ben al bij de Elite Four maar jezus wat zijn die moeilijk.

Fraxure lvl 43

Klang lvl 44

Serperior lvl 45

Seismitoad lvl 48

Reuniclus lvl 48

Tranquill lvl 31 (gebruik ik alleen maar voor Fly en als iemand die ik switch zodat mijn volgende pokémon geen schade heeft. :p)

Deel Deze Pagina