1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat eigenlijk altijd al, dat je de evolutie van een Pokemon kon weigeren? :) wat voor meerwaarde heeft het dan, of is het alleen maar zodat je van die cuties kunt houden (Lillipup <3 )

Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zodat je bepaalde aanvallen (sneller) kan laten leren.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, maar als je ze dan een keer 'weigert', evolueren ze dan nooit meer of na een tijdje weer wel?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Na iedere lvl-up proberen ze het weer. :+

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nope ;).

6. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodat je sneller aanvallen kan leren en soms leert de "cutie" andere aanvallen dan de evolutie op hogere levels.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb zonet even m'n eigen Rufflet egg gemaakt, fucking dope hoe makkelijk dat gaat :cool:.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Door dit topic ook weer zin in een Pokemon game gekregen :+. Welke zouden jullie een nieuwe save beginnen Leaf Green of Ruby?

9. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wojow ik loop in een cave, kom ik ineens de legendary pokémon Cobalion tegen. Wel lachen dat hij mijn Sableye totaal niet kan raken! :D Nu 70 pokeballs spammen yay

10. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe het overzetten van Pokemons werkt van bijv Ruby naar White. Dit kan toch met één ds door middel van transfer link ofzo. Ruby in Gba slot en White in NDS slot?

@Nick V Welke cave kom je die legendary tegen?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je moet eerst het spel uitspelen voordat je Pokémons kan overzetten naar Black en White ;).

Je komt deze Pokémon zo tegen:

12. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mistralton cave ofzo, je moet flash surf en strength hebben!
    Welke event activeer je eigenlijk? :p Ik heb er geeneen geactiveerd behalve dat die oude dude me vertelde dat "de andere 2" nu op me wachten ofzo. Die pokémon stond daar maar...

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ruby is een third generation game volgens mij kan dat alleen met de DS games. En heb je helaas een 2de DS nodig.

14. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel lame dat je een tweede ds nodig heb. Dan kan je toch net zo goed met een vriend ruilen, dat hij ze voor je overzet?

Yes, net Dito gevangen. Kan ik lekker gaan breeden. Eerst maar een Oshawott breeden.

Ik heb trouwens van zo'n treasure hunter op een bepaalde route, een ei gekregen ben benieuwd wat er uit komt :)

Wel geweldig dat ik nou al die oude pokemons weet tegenkom. Rapidash, Seviper, Golbat en ga zo maar door. Echt nostalgie.

15. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Probeer nu Zekrom te vangen. Maar zo irritant dat je zn nature niet kan zien als je em gevangen hebt. :mad:

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Yo, mede-Pokemontrainers :cool:. Ik ga zo aan mijn avontuur beginnen. Kan je friend codes toevoegen aan een soort buddy list of?

17. Seh

Seh Guest

Meh, ik wilde een Dratini op mijn white zetten.. Kan dus blijkbaar niet. :mad:

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt irritant inderdaad! Waarom hebben ze dat in vredesnaam gedaan :mad:

Ik sta op het punt om naar de 3e gym te gaan, maar misschien moet ik nog maar even mijn pokemon een beetje trainen, naar level 22 ofzo. Ze zijn nu allemaal rond de level 19/20. Ben op dit moment wel erg blij met mijn Throh in zijn judopak, erg sterk.
    Welke pokemon zijn goed opgewassen tegen van die bug-pokemon? Ik haal dat altijd door elkaar..

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat ik een Wi-fi adapter moet kopen voor Victini. Ik wil de Pokemon wel...

20. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Gotcha! :D

Heeft me een hele middag gekost maar.

#644 Zekrom [Jolly]
    IVs: 30, 31 / 30, 31 / 16, 17 / 30, 31 / 26, 27 / 16, 17

HP, Attack en SP Attack met perfecte IV's. Had toffer gevonden als Speed met zon goede IV inplaats van Sp. Attack maar hier klaag ik ook niet over.

Het vangen was geen probleem bijna iedere keer in 1x met Premier Ball maar de nature + goede stats was echt een bitch. Maar het is me gelukt! :D

Deel Deze Pagina