1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nu al 27 uur gespeeld? 8)

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel sowieso elke dag minstens een anderhalf uur. Vanwege de reis naar mijn werk toe en weer terug. Dus dat telt al behoorlijk op.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat plan had ik ook, aangezien ik een uur reis, maar ik vergeet telkens m'n DS op te laden. :+

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De dingen die je kunt doen nadat het verhaal is afgelopen, zijn er in vergelijking met de eerdere pokemongames, erg veel. Ben al in White forest geweest, waar nog aardig wat oude pokemon liepen in het wild.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn laatste Pokemon was Diamond, maar zover ik het weet is dit de eerste Pokemon waar ze ook bewegen, terwijl ze niet aanvallen? Of was dit al bij HG/SS? Het laat de Pokemon IIG meer leven en dat trekt je ook in de ervaring. Zover is het een awesome spel. Ik kan niet wachten om sommige Pokemon te vangen en te trainen. De vijand vind ik trouwens ook beter dan Team Rocket. Ik ben benieuwd hoe het verhaal met Plasma en N zich verder zal ontwikkelen.

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Uitgespeeld :D. Soort van dan he. Toffe game, waar ze voor de verandering eens een dieper verhaal hebben ingepleurd, dat pas op het laatst een beetje loskomt. Nu gaan we maar is Pokemans vangen :D

7. Seh

Seh Guest

Mijn derde teamlid heb ik zo juist gevangen, Daramuka. Verder heb ik nog een Servine van level 23 en een Tympole van 20. Straks de derde gym uitdagen, maar eerst mijn Daramuka wat trainen. Iemand nog aanraders voor in mijn team?

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blitzle! (electric) en ik heb een Throh,(fighting) die is ook erg sterk.

Heb zojuist de 4e badge gehaald. Met mijn Munna was het een makkie :)
    Ik vind tot nu toe het verhaal ook wel leuk, is inderdaad een keer iets anders dan Team Rocket.

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Blittzle ja, en dan Zebstrika, geniaal beest _O_

Ook is een Pansear imo erg handig, vooral met Yawn!

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah nee, Yawn vind ik echt irritant, gebruik dan gelijk Hypnosis met een Munna ofzo.
    Wel idioot trouwens, mijn Blittzle is nog steeds geen Zebstrika geworden :mad:

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wachten tot level 27 (dacht ik);)

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Yawn > Hypnosis

Hypnosis vink zo'n slechte aanval met z'n crappy accuracy.

Gewoon tenen kromend hoe vaak je mist.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, gelukkig is dat bijna (hij is nu halverwege lvl 26)
    Ik gebruik sowieso die aanvallen bijna nooit, hypnosis/yawn/sleeping powder etc. De 'actieve' aanvallen zijn veel sterker.

Zojuist een Vanillite gevangen, die ziet er echt tof uit.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik gebruik niks dat minder dan 80% accuracy heeft iig, op Thunder na dan voor Galvantula, maar met die ability kan je dat ook negeren.

En dan nog willen aanvallen vaker missen dan je procentueel zou denken, rock slide 90% accuracy my ass!

/edit: Yawn is trouwens idd wel een bazenmove. :thumbs:

15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Team tot nu toe:
    1. Pignite lv. 24
    2. Pansage lv.22
    3. Woobat lv. 22
    4. Tranquil lv. 23
    5. Whirlipede lv. 23
    6. Blitzle lv.20

Dalijk de 3e gym uitdagen
    Denk wel dat alleen Pignite en Whirlipede bij mijn uiteindelijke party gaan blijven.

16. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.thespeedgamers.com/

Deze bro's doen een 72 uur lange marathon en proberen alle 251 pokémons te vangen in Gold, met behulp van Red, Yellow en Silver. Alleen Mew en Celebi gaan ze glitchen (Celebi via Pokémon stadium 2, blijkbaar). Ze doen dit om geld in te zamelen voor Amyotrofe laterale sclerose, een ziekte die de motorische zenuwcellen af laat sterven waardoor je verlamt raakt en later er aan dood gaat.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Eindelijk even een eerste indruk gekregen van de game. Damn, de Pokemon games hebben met deze echt een hele nieuwe stap omhoog gezet qua algehele audiovisuele ervaring! :D

Die eerste 3 Pokemon zijn trouwens best gay. Ik wil vuur, maar dat is een friggin piggy. Waar zijn de toffe begin-Pokemon als Charmander, Bulbasaur en Squirtle gebleven? :mad:

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Holy shi-

Ik ben aan het rondfietsen ik fiets de Marvelous Bridge over en ik kom een geest verschijning tegen. Van een dood meisje dat vroeger daar altijd speelde voor de brug gebouwd werd!

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik quote mezelf ff omdat ik zag dat meer mensen hier problemen mee hadden. Ik zat vandaag in een MacDonalds maar het lukt dus niet om mijn DS te connecten. Nu hebk thuis ff mijn routerinstellingen van WPA naar WEP veranderd en toen lukte het binnen no time....

Back ontopic: Welke Pokemon gebruiken jullie voor de move FLY? Ik heb nu zo'n gare Pidgeotto wannabe (Tranquil ofzo?) maar die wil ik ff vervangen door een Pokemon met een ander type dan NORMAL/FLYING....

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    ??

Deel Deze Pagina