lol Misschien een kleine spoiler, maar kwam net iets grappigs tegen. Spoiler Bij Dragonspiral tower, op het moment dat Reshiram ontwaakt, hoor je Reshiram "Burn baby burn!" roepen
Ik was aan het fietsen en toen ging ik over de Marvelous Bridge ging tussen Nimbasa City en White Forest. Toen ik aan het einde van de brug terecht kwam stond daar een man en een meisje. Ik sprak als eerst de man aan en die zei wat over het uitzicht. Toen ik naar het meisje toe wou gaan om haar aan te spreken verdween deze ineens voordat ik in de buurt kwam. Echt heel creapy.
Mijn huidige Pokemon: Serperior lvl 66 Zekrom lvl 53 Oshawott lvl 1 Emboar lvl 45 Victini lvl 52 Unfezant lvl 40 . De 3 starters heb ik in ieder geval binnen.
Ja, gewoon een Ditto vangen en dan mijn starter laten broeden en deze Pokemons dus ruilen. Deed er ongeveer 25 - 30 uur over.
In het water kun je ook Milotic en Slowking vangen, terwijl je die eerder alleen kon krijgen door te ruilen.
Deze mensen willen boasten met hun pokemon aan de rest van de wereld van "oh kijk ik heb een shinie huppelepup op lvl 100 kijk mij". Want ze weten dat je die legendaries niet kan ruilen op de GTS omdat een lvl 9 and under legendary niet bestaat en ook niet gehacked kan worden voor de GTS. Echt vervelend is het wel. Want je kan niet browsen. En bent altijd opgescheept met de 7 mensen die je aangeboden wordt. Ja echt he!
Nice ik had een kadabra voor kadabra gerolen en heb nu dus alakazam. Blijkt ie pokerus te hebben nu lekker mijn gigalith statboosten!
Wat doet die Pokérus nou? Ik heb gelezen op Serebii enzo, maar wordt maar niet écht duidelijk naar mij toe.
je EV's (hp, attack, defense, enz) worden geboost. Dus als je normaal een level omhoog gaat ga je maximaal op iets +2 omhoog. Met pokerus is dat +3. Een machobrace doet hetzelfde als pokerus alleen die lowert je speed. Maar als je die allebei hebt kan je +4 op stats krijgen! Ik heb nu bv dat op Gigalith en z'n attack is nu al 170+ op level 56. Echt kapot hoog.
Dat is geen probleem . Ik zal ze even wat eieren laten leggen. Ondertussen wat getraind. Met name Zekrom wil ik naar de level 60 krijgen. Hij zit nu op 57. Verder heb ik Emboar al naar level 49 getraind.
Af en toe snap ik niks van deze game, ik heb flink wat ballen moeten gooien om Victini te vangen en een stuk of 10 voor Cobalion, maar zowel Virizion als Terrakion vang ik met de 1e bal die ik gooi (dusk en great ball respectievelijk...). Nu de League gaan uitdagen, team van Seismitoad, Ferrothorn, Mienshao, Excadrill, Galvantula en Lampent (ik wacht tot hij pain split leert om hem te evolueren), allemaal van level 52.