1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat snap ik wel, maar het zijn allemaal legendaries met een catch rate van 3 (in tegenstelling tot Reshiram en Zekrom die 45(!!) hebben). Normaliter moet ik soms wel tientallen ballen gebruiken om zo'n beest te vangen en om er dan 2 achter elkaar in 1x te krijgen met zelfs een great ball is wel héél veel geluk. Misschien vandaag maar een staatslot kopen? ;)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zekrom en Reshiram zijn story related legendaries thus ze hebben hogere kans gevangen te worden. Net zoals Palkia en Dialga in vorige gen. Deze heb ik dus ook allemaal mooi in me Premier ball zitten. :cool:

Want me mooie legendaries moeten wel een status ball hebben. ;)

(wat wel een bitch was was Ho-oh te vangen in een premier ball maar het was me gelukt naar een hele dag ballen gooien. :+ )

Overigens m'n nieuwste aanwinst die ik heb mogen kweken met mn ditto:

Wacht maar tot hij geëvolueerd is en op volle kracht:

:D

Volgende doel in de game wordt waarschijnlijk het maken van een Umbreon en Espeon met de gewenste Nature. Aangezien beide toffe pokemon zijn en allebei de Synchronize abbilty hebben. Die ik wil gebruiken voor het vangen van legendaries met gewenste nature.

Volgende shiny target wordt overigens een:

Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  5. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Jup speciale versie van een pokémon met een verschilend kleurtje en een leuke sparkle op begin van de battle. :D

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De muziek in deze game is trouwens echt op. :thumbs:
    Nog ff een niveautje hoger dan in de vorige games. Al die verschillende, mooie stukken voor de routes, steden, grotten en bepaalde trainers. _O_

Het verhaal als geheel is ook een stuk beter.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja ik weet wat het is. Kon gewoon niet geloven dat je daadwerkelijk zoveel geluk hebt gehad. :+

gratz!

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder dat hij meer dan 50x heeft gereset ervoor. ;)
    Uiteindelijk krijg je er wel eens een.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    50x? Dan nog is het lucky. Maak er maar 8000 oid van.

En ze zegt toch dat het gebreed is met een Ditto.

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mweh, 't zal een Japanse (oid) ditto zijn, dat maakt de kans wat groter, maar je bent er idd een tijd mee bezig.

11. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Klopt heeft me 2 dagen gekost was Zaterdag nacht begonnen, zondag en maandag ook nog zitten breeden. En uiteindelijk 's avonds toen ik tv zat te kijken kwam deze pixie opdagen. ^_^

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je dan ook telkens een nieuw ei ophalen, of pak je een keer het ei bij de daycare weg en laat je datzelfde ei telkens opnieuw uitkomen?

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik maak een save voor de day-care man. En vervolgens pak ik 5 eieren die hij me aanbied hatch them. En als ik geen gewenste heb reset ik de game. (Behalve als ik meer vrouwtjes heb gehatched dan mannetjes die bewaar ik voor trade purposes)

Maar een pokemon wordt al bepaald als die in het ei zit dus steeds dezelfde ei hatchen geeft je precies dezelfde pokemon.

Edit:

Ben nu overigens bezig met een Umbreon wil er eentje met Yawn en en Mean Look. Voor de roaming Genie dude. :+

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je saved voordat je het ei krijgt? En als je niet de gewenste pokemon krijgt, reset je en krijg je 5 andere eieren? Je hoeft niet weer te wachten tot er andere eieren zijn gemaakt zegmaar? Alleen opnieuw ontvangen en uit laten komen (wat altijd zo lekker lang duurt).

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Duurt niet zo héél lang hoor, als je gewoon op je fietsje gaat zitten en rondjes rijden. Of als je een Action Replay hebt gaat het nog veel sneller, maar dan kan je ook gewoon shinies maken :x.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dan is het niet leuk. Ik weet nog dat ik in HeartGold een shiney vogeltje tegenkwam en kon vangen. Vond het erg stoer destijds :)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In Heart Gold een shiny Geodude tegen gekomen, was écht tof. Alleen omdat ie shiny was had ik 'm tot L60 ofzo getraind en getrade zodat het ook echt een shiny Golem werd _O_.

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja vooral omdat ik hem plots tegenkwam vond ik het zo tof weet ik nog...

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik wil deze zo graag spelen, maar om nou een DS aan te schaffen speciaal hiervoor. Vooral omdat de 3DS over 2 weken uitkomt, waarom is dit niet gewoon een 3DS launch game? Had mij over de streep getrokken om een 3DS te halen.. Dan maar met Leaf Green op de GBA verder :+.

20. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de 3DS + dit spel kopen... Je hebt dan alleen geen 3D beeld... denk ik. :p

Deel Deze Pagina