1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Hahahaha, wat een gare Pokemon. Ach, alles na Johto was sowieso toch kut.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor mensen die het niet zien, opnieuw geupload:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kan iemand mij uitleggen waarom de water pokemon iets-wat-er-uit-ziet-als-het-makkelijk-geslachtsdeel uit zijn buik heeft hangen?
    Offff.. Waarom de water pokemon zijn mannelijke geslachtsdeel op zijn borst heeft?


    Even een kleine animatie gemaakt voor degenen die het niet zien. Sorry, nog nooit gedaan in photoshop dusja :p
    [​IMG]

    Vorige editie viel nog wel mee. Aller eerste was aller beste, met Squirtle en Charmander (en Bulbasaur..).
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Met al die nieuwe pokemon releases wil ik eigenlijk toch wel een ds hebben :+

    Heb nog Blauw en Geel hier, maar zilver kwijt :mad:
    Gameboy advance is gewoon niet meer chill om aan te zetten :+
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    1ste generatie starters > 2de > 4de > 3de > 5de

    Ik weet niet hoe hun evoluties worden maar voor de 1ste evolutie ga ik voor gras dit keer.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind de 1e en 2e generatie denk ik gelijkwaardig, rest is beduidend minder.

    Ik zou ook voor gras gaan, zou me eerste grasstarter ooit worden:+
     
  6. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste starters in volgorde:
    # V/W/G
    1. Charmander/Squirtle/Bulbasaur
    2. Cyndaquil/Totodile/Chikorita
    ^Tot hier waren ze tof
    3. Torchick/Mudkip/Treecko
    4. Chimchar/Puplip/Turtwig
    5. zie de starters een paar posts hierboven

    De eerste twee (6) waren de beste :)
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerste twee series waren ook het beste. De eerste 251 Pokemon waren nog tof, maar daarna werd het allemaal te veel (naar mijn mening). Natuurlijk moeten er nieuwe Pokemon bij in iedere game, maar het werd soms een beetje te ver gezocht.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Vind het allemaal wel meevallen hoor..stelletje whiners hiero.
    Het heeft toch nog steeds gewoon de Pokemonartstylelook? Kijk als die vergaat dan falen ze gewoon.
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk, maar de eerste 151 waren allemaal tof. De volgende 100 (tot 251) waren ook nog wel tof, maar elke keer kwamen er meer bij en ze zijn lang niet allemaal even tof om te halen/hebben.

    Ik ben nu weer bezig met Soul Silver en die vind ik echt 10x beter dan de games die na Silver uitgebracht waren (emerald enzo?). Omdat het nog lekker compact is en een erg lange toffe game is.
     
  10. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

    Toffe games:
    Pokémon Blauw/Rood/Groen
    Pokémon Gold/Silver
    Pokémon HeartGold/SoulSilver
    Pokémon Fire Red/Leaf Green

    matige games:
    Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald

    Slechte games:
    Pokémon Pearl/Diamond/Platinum
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die snap ik niet. Ruby, Diamond e.d. voegde nog wat toe en Heartgold, Fire Red etc. zijn eigenlijk gewoon simpele remakes.

    Ik vond zelf elk spel wel tof maar ook ik geef de voorkeur aan de eerste 2 generaties. Alleen boeit het mij niet welke nieuwe beesten erin komen, zolang ze de oude er maar in laten.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Helemaal niet mee eens. Ik vond Platinum zelf zeker geen slechte game. Sapphire vond ik ook wel leuk. Fire Red vond ik zelf minder.

    Heb je trouwens ook een Pokémon Groen? Geel toch..?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Groen was de voorloper van blauw en was alleen in Japan te koop.
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Die heb ik als 10jarige volledig in het Japans uitgespeeld op de PC Emulator:cool:
    Dan zat ik in de Indigo Cave, wou ik met me Charizard Strength doen maar deed ik Dig omdat ik het allemaal op gevoel moest doen en dat wel eens fout ging:+
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    :eek:
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mee eens. De Diamond/Pearl/Platinum reeks was zeker wel tof vooral de hele touch screen menu was een verfrissende verandering. En was ook zeer teleurgesteld dat deze niet in HeartGold/SoulSiver zat.

    Ruby/Sapphire/Ermerald ook niet verkeerd again het was een vernieuwing in de genre. Pokebase etc.

    FireRed/HeartGold zijn inderdaad remakes maar vind HeartGold remake toch leuekr dan het orgineel.

    De oude pokemon Blauw, Ruby, (Fire Red) zijn overigens de enige games waar ik mn pokedex bij hem volgekregen op de event pokemon na. :cool:

    FireRed tussen haakjes want was dan ook niet zo moeilijk door de PokeBox die je bij Pokemon Colloseum kreeg en alles heel easy kon transferen.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Ja ze waren toen tof omdat je 10 jaar oud was.
    Anyway, op pokebeach.com staan nu ook filmpjes van Black & White, ziet er goed uit, alleen vind de opgeblazen sprites op de voorgrond niet echt tof en ook niet die stad met al die lopende mensen die wss toch weer 10x herhaald in beeld worden gebracht.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die filmpjes zien er nice uit. Alleen een beetje jammer van de gekke japanners die er doorheen schreeuwen.

    Wat vinden jullie van de lineare verhaallijnen in de games? Wordt het niet eens een keertje tijd voor een freeroam achtige pokemon game? Beetje in de stijl van de elder scrolls game dus. Het zou ook vet zijn dat je je pokemons verschillende skills kan leren.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die aanvals-scenes zijn zeker wel vetter gemaakt! Zat me er al een beetje aan te denken/ergeren dat deze scenes altijd zo saai waren.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pokemon Colloseum, Pokemon XD? :cool:

    Mag van mij idd een vervolg van komen op de Wii.
     

Deel Deze Pagina