1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren Kyurem gevangen van lvl. 75. Ik ben langzaam bij beetje toch mijn Pokédex aan het opvullen. Momenteel allerlei Pokémon laten evolueren en vinden.

Ook zal ik HeartGold een paar keer opnieuw opstarten om sowieso de starters te krijgen :). Het is toch wel een uitdaging om ze allemaal te hebben en wat gaat dat lang duren...

2. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja ik ook. :) Ik heb nu op 20 na alle B/W pokémon.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Komt er na Black en White ook zo'n super versie gebasseerd op deze? Je had dat namelijk met die andere versies ook zo. Yellow was gebasseerd op Red en Blue. Ik zou dan liever die Ultieme versie halen, anders ben ik geneigd deze twee games allebei tegelijk te halen, al is dat ook vrij nutteloos voor die paar extra of speciale Pokemon.

Heb de laatste dagen weer kriebels gekregen en wil graag een Nintendo DS aanschaffen. Ga geen 3DS halen denk ik, die prijs is me veel te duur. DS kun je al vanaf 130 krijgen geloof ik. Voor minder dan 200 heb ik dan ook nog een game en vette guide erbij en misschien een tasje om het meeste spul in te bewaren.

4. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Sowieso maar 1 game halen :). Een 3e versie in deze reeks is sowieso nog niet aangekondigd, dus dat kan nog wel even duren. Alle Pokémons kan je gewoon via Wifi ruilen.

En ja, je kan een gewone DS halen natuurlijk. Alleen de 3DS is interessanter met de oog op de toekomst. B&W zijn de laatste Pokémon-games op de DS (Misschien nog een 3e deel). De volgende versie is al aangekondigd door Gamefreak voor op de 3DS.

Al met al, dit is wel de meest complete Pokémon tot nu toe.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Bedankt. Was vandaag van plan naar Leeuwarden te gaan hiervoor, maar hem verdomme om 15:00 een afspraak. Zeer ongelukkige tijd. Het word nu op zijn vroegst denk ik zaterdag.

Anyway, denk wel dat ik een DS ga halen. Hoop alleen niet dat de markt snel overspoelt zal raken met alleen 3DS games. 3D dig ik toch al niet zo.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou ook gewoon voor de DS gaan. Ik denk dat het nog wel even zou duren voordat er een 3D Pokemon uitkomt. Waarom zou je nu al een dure 3DS halen wanneer je het nog niet nodig hebt. Waarschijnlijk is de 3DS wat goedkoper wanneer er een 3D versie van Pokemon in de winkels ligt.

Daarnaast heb je nog een hoop in te halen Yellow! De nieuwe Gold/Silver mag je ook niet laten liggen. Dus ook al raakt de markt overspoeld met 3DS games. Er zijn nog genoeg DS games die je moet/wilt spelen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel meevallen toch? Ik neem aan dat niet iedereen die op dit moment een DS heeft, een 3DS gaat aanschaffen, dus er is denk ik nog genoeg vraag naar de 'normale' games. :)

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De xbox was al een jaar dood voordat je 360 uitkwam. Al is dit een extreem voorbeeld van support. Sony support altijd wel hun oude consoles een tijdje met 'first-party' games. Hoe het zit met Nintendo durf ik niet te zeggen.

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dat denk ik niet hoor, Nintendo-kennende. Alles is binnen een paar maanden nergens meer te vinden. Hoeveel Gamecube-games zag je nog toen de Wii uitkwam? Van de GBA naar de DS? SNES naar de N64? Alleen Sony laat nog lang zijn games liggen.

Maarja, alles is wel tweedehands te vinden natuurlijk. Anyway, ik zou sowieso wachten met de aanschaf van de DS tot de 3DS werkelijk uit is. Ik verwacht namelijk een behoorlijke prijsdrop.

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dan nu nog de DS Lite kunnen kopen, dat is toch hetzelfde?
    Ik denk dat het verschil tussen DS game en 3DS niet zo groot is, aangezien je zelfs de 3d functie uit kunt zetten. Nah, laten we het hopen dan, zou zonde zijn als al die games opeens uit de winkel weggaan.

11. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt dik tevreden over mijn rode DS Lite. Zou geen nieuwere willen. DSi vind ik niks toevoegen aan de DS lite. Dan vind ik de DS Lite nog lekkerder spelen :eek:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Thanx. Mijn broertje moet nog een keer naar Leeuwarden voor zijn voorraad Noodles, dus ik kan dan mooi met hem mee en daarna even die DS aanschaffen.

Denk zelf ook niet dat DS games zelf zullen verdwijnen aangezien ze ook speelbaar zijn op de 3DS. Je kunt immers ook het 3D effect uitzetten als je last van je ogen krijgt. Ik wil mijn ogen niet nog verder achteruit hebben dan nu al het geval is.

Als de DS komt, dan met Pokemon game, guide en die hele shit erbij. :thumbs:

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom heeft Head Ninja zoveel Noodles nodig? 8)

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Xbox games zijn ook speelbaar op de 360.
    Gamecube games zijn ook speelbaar op de Wii.
    GBA games zijn ook speelbaar op de DS (lite).

Waren na een aantal weken/maanden weg. Zodra het aanbod van de 3DS groot wordt, zullen de DS-games snel verdwijnen.

Daarnaast even niet vergeten dat de 3DS geen soort DSi XL is ofzo. De handheld maakt zelfs een grotere sprong dan van de GBA naar de DS.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Sporten voor het CIOS. Bovendien is mijn vader er door hem ook aan verslaafd geraakt. Groot woord misschien, maar die lust ze ook wel als pap. Ik zelf vind ze niet zo lekker.

Ik ga in het geval van Black and White trouwens voor de versie met het mooiste doosje. :9

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    White dus. :cool:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daar dacht ik ook al aan, maar had de doosjes nog niet goed bekeken.

18. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft White. :p

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb Black dus wat nou!. :cool:

20. Nick V

Nick V Active Member