1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit

+

zorgen voor de juiste nature dat de attack boost

+

keiharde physical ground attacks.(Earthquake en Dig)

=

win

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben jij aan Archen gekomen? Ik zag op internet dat je hem uit een fossil kon krijgen, die je in Relic Castle krijgt, maar ik kwam erachter dat ik precies de verkeerde fossil had (heb nu Tortuoga) Kun je hem ook nog ergens vangen ofzo? Kan hem niet vinden in mijn Pokedex.

3. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nope, je kan hem alleen daar krijgen... Anders kan ik em wel naar je sturen, heb jij toevallig een Vullaby dan?:p

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee sorry. Ben nu even aan het kijken voor ruilen in een Pokecenter, maar iedereen wil alleen maar die 2 legends. Wanneer weet je eigenlijk of je geruild hebt, krijg je daar een melding van of zie je het pas als je weer naar zo'n pokecenter gaat?

Ik was ook helemaal mijn Mystery gift, Victini vergeten! Gelukkig nog net op tijd, loopt over 2 dagen af.

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Als je een Pokemon in de GTS hebt gestopt en je de volgende keer weer gebruik maakt van de GTS krijg je een pokeball filmpje in je scherm. Danw eet je dat hij geruild is. Is dit niet het geval dan is ie (nog) niet geruild...

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Mijn team:

Archeops lvl 37

Samurott lvl 37

Emboar lvl 38

Serperior lvl 36

Zoroark lvl 35

Victini lvl 27

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is mijn ei uitgekomen! :)
    Had er eentje op route 18 gehad en ik had al op internet gelezen dat je er superlang mee moest rondlopen (10.000 stappen) maar nu is hij eruit hoor:
    Larvesta
    Beetje jammer dat hij pas evolueert in level 59, in een:
    Volcarona, een van de sterkere pokemon in de game.

Maar goed, ik ben nu Pokemon aan het trainen, heb nu eindelijk een Deino gevangen en ook een Archen gekregen dmv Trade, en ik heb eindelijk Victini dus ik ben weer even zoet. (en een Exp. Share is in dit geval errug handig, Larvesta is in een uurtje van lvl 1 naar lvl 21 gegaan ;))
    Ben nu nog op zoek naar een Snivy, Oshawott en een Gothita.

edit: Ik wil Archen eigenlijk voor Fly, maar hij kan dat helemaal niet leren! Pas als hij evalueert in een Archeops. :mad:

Laatst bewerkt: 22 apr 2011
  8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, zuur! Ik gebruik mn Hydreigon voor Fly! Bevalt me goed, is echt een sterke Pokemon!

Goed team btw Coentjuh, ben je opnieuw begonnen?

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben inderdaad opnieuw begonnen ja. Ik wilde beginnen met alle drie de starters en ik heb een aantal legendary pokemon "bewaard" van mijn vorige playthrough, zodat ik deze kan ruilen voor anderen:)

10. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Gothita, Gurdurr en een Archen voor je als je voor mij een Gurdurr hebt en een Tirtouga (zo heet die schildpad van de fossil geloof ik?) en daarnaast ook Karrablast voor Shelmet met mij ruilt (ik moet Escavalier namelijk nog). :)

Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb eeeeeeindelijk een Vullaby gekregen van iemand! Nu alleen nog die *** Tornados dan heb ik alle 5th gen pokemon, niemand wilt die kwijt denk ik ofzo...:/

Als iemand één en ander wilt ruilen, let me know...

Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Archen en Gurdurr heb ik zo uit mijn hoofd al, Tirtouga wil ik liever zelf houden (ik moet zijn evo nog: Carracosta) Ik zal vanavond even kijken naar die andere Pokemon. Ik wil zelf alleen Gothita en Oshawott nog.

Is nou eigenlijk de bedoeling om het spel uit te spelen om alle Pokemon gezien te hebben, of ook gevangen? Ik ben nu ondertussen een flink eind op weg, enkele evoluties nog en alle legendaries.

13. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Als je een Ditto vangt, die bij de day-care brengt en er vervolgens een Tirtouga (of elke willekeurigepokemon, behalve legendaries) daarbij zet krijg je een eitje, hier komt dan een nieuwe Tirtouga uit, zo kan je Pokemons die je al hebt dubbel krijgen en ruilen (als je dat wilt).

Pokemon valt bijna niet uit te spelen, ik zelf vind het leuk om alle pokemon te hebben (dus ook alle evoluties). Andere mensen willen per se hun team op level 100 hebben waar weer andere mensen zoveel mogelijk shinies willen verzamelen... Het is maar hoe ver je zelf wilt gaan!

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je een Ditto vangen dan? Ik dacht dat je die moest overzetten uit vorige delen?

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb die van mij in 'Giant Chasm'gevangen. Weet neit of je daar nu al kunt komen?

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kan ik nog niet komen. Ik denk dat ik eerst die Elite 4 moet verslaan, ben nu mijn Pokemon aan het trainen daarvoor.

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ja klopt, daarna mag je erdoor en zul je ook wat oude Pokemon tegen gaan komen...

18. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ben zojuist opnieuw begonnen met pokemon white omdat ik met mijn team onmogelijk de elite 4 kon verslaan maar nu heb ik de eerst gym alweer veslagen en nu dacht ik laat ik eens een keer online een battle doen heb me ingeschreven met het pokemon globel link op internet maar het werkt niet iemand hier ervaring mee?

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Elite 4 voor de eerste keer niet kunnen verslaan? Welk team had je dan?

20. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    had alleen een
    samurott lvl 50 3de vorm van oswatt
    stoutland lvl 50 3de vorm van lillipup
    speelde alleen met die 2
    ben nou van plan om toch maar een team te maken met 6 pokemon

Deel Deze Pagina