Die victiny hoe goed is die eigenlijk ? Heb hem al een tijdje maar weet niet of ik hem moet gaan trainen,heb al een vuur pokemon .
ben nu bij de pokemon league maak alleen geen schijn van kans om te winnen mijn team archeops lvl 43 carracosta lvl 44 emboar lvl 42 cottonee lvl 43 sawk lvl 43 emolga lvl 39 iemand tips ja meer trainen natuurlijk wat is de beste plek om dat te doen of zal ik iemand uit het team wisselen voor een andere pokemon
Dan ben je er toch wel erg snel doorheen gegaan. Ben nu bij de 4de badge en mijn pokemons zijn rond level 35.
Heb nu Pokemon Black sinds vrijdag. En mijn team is: Servine (NICE TITS) - lvl 33 - Miracle Seed Munna (BIGGIE) - lvl 33 - Eviolite Boldore (ROCKnROLLA) - lvl 33 - Quick Claw Darumaka (FRODO) - lvl 32 - Soft Sand Yamask (MASKACCRE) - lvl 33 - Macho Brace Mijn Moon Stone bewaar ik tot Munna de aanval Psychic leert. Dat zal wel rond lvl 35 zijn ofzo. Dan pas laat ik hem evolueren in Musharna. \o/ Ik ben nu net aangekomen in Mistralton City.
Ik zou je moon stone bewaren! Evolutiestenen zijn moeilijk aan te komen in B/W en later kan je nog een wilde Musharna vangen...
Ohhh shit. Nu heb je gewoon indirect mijn systeem in Pokemon verstoort Waar kan ik Musharna dan vangen? En heeft die Musharna Psychic? En welk level is ie? En wie is dan de moeite waard om een moon stone op te gebruiken? Ik plan vooraf altijd al welke pokemons ik ga vangen, en wanneer enzo. Vandaar al die vragen haha.
Hahaha, sorry man! Check dis out! http://www.differentvideos.info/vid...sharna-friday-event-7900.html/comment-page-1/
Ben nu bij de Pokemon League aanbeland. Mijn team: Musharna lvl 46 Darmanitan lvl 46 Serperior lvl 45 Golurk lvl 44 Carracosta lvl 44 Confagrigus OF Mandibuzz<--Ik moet nog even kijken wat het handigst is. Of een high defensive Confagrigus met Hex en Will-O-Wisp, of High speed Mandibuzz met Toxic, en Tailwind. (Tailwind omdat ik een vrij 'sloom' team heb) Mijn Musharna is mijn Beast van het team, met zeer hoge Sp.Def, Def, en Sp.Atk. En aanvallen: Psychic, Hypnosis, Future Sight en Moonlight. Moonlight met een PP van 8. De combinatie; Future Sight + Hypnosis + Moonlight en daarna Psychic is zeeer dodelijk + dat ie ook nog eens Eviolite heeft, is ie nog meer Bulky.
Shit, wat een gare game is dit zeg. Zit gewoon totaal geen vernieuwing in, anderhalf uur gespeeld en net de eerste badge gehaald. Voor het eerst in een Pokémon game een vuur Pokémon als starter genomen, normaal altijd water maar dat is een gare clown. Aan de ene kant wel beter dat je alleen maar eerst al die nieuwe Pokémon tegen komt, maar ik heb die fucking Patrat en Lillipup nu wel al genoeg gezien.
Het ligt er maar aan wat je vernieuwing vindt. Het menu ziet er anders uit, ruimtelijk ziet het er veel mooier uit, nieuwe Pokemon, nieuw verhaal. Het komt qua gameplay allemaal op hetzelfde neer, maar dat is al sinds de eerste Pokemon game.
Ik blijf hopen op eens een keer een echte nieuwe 3D pokemon (action) RPG. (en dan bedoel ik 3D als in de gamewereld, niet de gimmick) Hoe vet zou dat zijn!
Ik vond hem tegenvallen. Je kunt door de hele game enkel maar 5de generatie pokèmons tegenkomen. Na het uitspelen heb ik hem dan ook meteen links laten liggen.
Nee man, deze pokémon is fucking baas, maar niets is beter dan Charizard/Venussaur/Blastoise IMO. Zijn nog steeds het beste. Óf je zit echt hard te kutten, of we verschillen echt héél erg van mening. Wat een oerlelijk beest, normaal kies ik altijd vuur, maar deze Pokémon water gekozen, sjongejonge.
Beste waren de Johto's imo. Alleen Meganium was kut daar. Feraligatr En nee, ik vind Emboar echt hard beter dan die aap van vorige generatie in ieder geval.
Haha jij vind die waterpokemon minder lelijk dan deze? Ik neem bijna altijd vuurpokemon en deze keer ook gewoon deze vuurbaas gekozen. Wat is hij toch sterk in zijn eindevolutie! Wel gek eigenlijk, ik heb deze Pokemon heel vaak gespeeld toen hij net uit was, ergens bij het kasteel gebleven na de 8 badges. Daar kwam ik steeds niet voorbij dus uiteindelijk het spel links laten liggen. Maar ik heb nu ook geen zin om verder te gaan met deze pokemon, maar als ik opnieuw begin zijn al mijn toffe Pokemon weg. Zo vervelend.