1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom zit er nou weer zo'n enorme kloof tussen de Japanse release en de US release? Vind ik niet echt meer van deze tijd. Nintendo/GameFreak heeft genoeg geld om ze gelijktijdig op de markt te brengen. :mad:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Agree, dit flikken ze elke keer en dit zal wss ook weer gebeuren met de nieuwe DS. Tsjah, is Nintendo's eigen I guess.
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het vooral met Diamond en Pearl zwaar klote dat er zo'n grote kloof zat tussen de US en Japanse release. Pokemon is heel succesvol over de hele wereld, dus ik snap niet waarom dat ze de US release zo uitstellen...

    Toch denk ik niet dat ik deze game ga pre-orderen, zoals ik dat met alle voorgaande delen wel heb gedaan. Ik ben na Diamond/Pearl toch echt wel moe van hetzelfde avontuur in een nieuw jasje... En de Pokemon die de 4e generatie met zich meebracht waren erg inspiratieloos en lelijk(Bronzong, Spiritomb WTF!?).

    Ik vind het eigenlijk jammer dat Pokemon toch nog steeds zo populair is. Ik hoop dan ook dat de verkoopcijfers van Black&White tegen gaan vallen, misschien stimuleert dat GameFreak om wat meer vernieuwingen in hun volgende games te brengen :).
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pokemon is een tekst based RPG. Dus een vertaling duurt al heel lang.

    Daarnaast komt erbij dat de hele game een censor test ondergaat. Pokemon games bevatten elementen die Japanse kinderen begrijpen dat het niet echt is. Maar voor Amerikaanse kinderen is games en realiteit heel moeilijk te onderscheiden.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    ~ Gamed.nl
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Deze gaat gewoon weer enorm veel lijken op alle andere Pokémon delen , aangezien deze veranderingen echt minor zijn.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je kijkt naar de doelgroep, is dat echt geen reden.


    Wat een onzin. Amerikaanse kids zijn niet slimmer/dommer dan Japanse/Europese kids. Niet de acties van een paar samentrekken aan een heel volk.

    Ben ik ook bang voor.

    Ik heb eens een Pokemon game uitgespeeld, lang gelden, weet echt niet meer welke het was, maar ik ga er pas weer 1tje spelen als ie echt eens wat anders laat zien. Het mag wel eens.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt me allemaal vrij weinig uit eigenlijk, er is nog geen Pokemon RPG geweest waar ik me niet heb mee weten te vermaken!
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859


    Te brute muziek iig..
    nieuwe Pokemon zie ik niet zitten voor zo ver ik nu heb gezien.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    3vs3 battles? ken je grens Gamefreak 8)
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Opzich is 3vs3 best vet. Het breid de moeilijkheidsgrends wat uit. Vooral in PvP. Meer strategiën ontwikkelen etc. ook het gebruik van onder andere support pokemon word aantrekkelijker. Ben iig wel benieuwd naar.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Screenshot van Pokémart en Pokécenter in één gebouw:

    [​IMG]

    Effecten zijn trouwens wel super vet gemaakt nu tijdens het vechten, veel beter :)

    [​IMG]


    [​IMG]


    Voor meer (veel) plaatjes, moet je hier zijn. Staan veel Pokémons tussen, zoals de pidgeot/staraptor van de nieuwe generatie.
    http://uk.media.ds.ign.com/media/059/059687/imgs_7.html
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    2011 pas!!

    Misschien koop ik de japanse versie....
    Ik heb t vaker gedaan alleen beetje kijken wat de aanvallen namen eruit zien dan lukt het vanzelf(30%-40% is als het goed is ook engels :D)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    [​IMG]

    TOCH LIEVV
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859


    Voor de mensen die denken dat dit nog steeds een boutPokemongame wordt, mogen zichzelf wel echt achter hun oren krabben denk ik..
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Het lijkt me ook een heerlijke nieuwe Pokemongame worden, alleen jammer dat er weer 100+ nieuwe kutpokemon zijn toegevoegd. Hou het lekker bij nieuwe werelden, nieuwe verhalen en nieuwe graphics maar stop met die nieuwe Pokemon, want de inspiratie is blijkbaar echt op.
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje ziet er echt strak uit.
    Nieuwe pokemons zijn misschien niet echt inspiratievol maar toch vind ik nieuwe pokemons altijd wel leuk. Ik merk in soul silver wel dat ik de meeste pokemons toch wel saai vind geworden.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Old-skewl Pokémons waren beste, Charmander en Squirtle. _O_
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    @0:47 loopt de character 3x op dezelfde plek in 3 verschillende weersomstandigheden:eek:
    Dus de nieuwe Pokémon wordt een mix tussen Golden Sun, Final Fantasy en Zelda Oracle of Seasons!

    Je herkent er echt amper een Pokémonspel in terug, sommige vinden dat positief, andere niet. Ik vind het wel mooi als de animaties het spel maar niet té traag maken.
    En 3vs3 battles lijken me kut.
     

Deel Deze Pagina