Alle pokemons zijn gaar vergeleken met mijn Blastoise. Die Pokemon heeft mij ook een tripje NY bezorgd in de Trading Card Game jaren.
Ik heb onlangs SoulSilver binnen van Marktplaats, alleen vraag ik me wel af of het een echte is. Want..de gamecard ziet er totaal anders uit dan op alle die op internet staan. Verder doet ie het gewoon wel, alleen wel wat trager lijkt wel..teksten trager (ondanks ze op max. speed staan, het gaat iig trager dan Black and White) en ook wel wat langere zwarte schermen als je bijv. uit een huisje gaat. Is Soulsilver gewoon trager dan Black en White of heb ik gewoon een fake? Ook is het plaatje zelf op de Gamecard wat vager weergegeven, minder pixels. (m'n pokemon white is veel scherper) Dit is mijn gamecard: Dit is die op het internet en volgens mij van iedereen: Kan iemand dit bevestigen? Of ontkennen, dunno of ik nou genaaid ben of niet.
Denk dat je genept bent want mijn cartridge ziet er ook zo uit als het 2de plaatje. Ik vond SoulSilver ook niet trager aanvoelen m.b.t. de punten die jij opnoemt.
Ik heb zelf ook een Acekard en daar ook SoulSilver op geknald, en die is even traag (of normaal, dunno) als de versie die ik nu heb. Ik heb hem los gekocht om die traagheid te voorkomen en ik wil gewoon het origineel. Ik zit dus ook internet af te struinen voor dezelfde gamecard, maar ik zie hem gewoon niet. Ondanks de vele tutorials van fake DS gamecards oogt de mijne verder wel echt, alles staat er op e.d. Maarja..traag traag..t gaat niet traag, heb gewoon het idee dat het wel trager aanvoelt dan Pokemon White. Ik zal die pipo van Marktplaats wel ff contacten, hij is al 5jr lid enzo. Alsnog. Ik voel me lichtelijk screwed.
Huh vaag dan, moet er sowieso niet in die code onderin EUR staan ipv USA. Al mijn DS games hebben in ieder geval EUR.
Dat boeit verder niet, ding is toch regiovrij. Ik heb er ook een zwikkie geïmporteerd waar USA op staat en die werken perfect.
Ik had vroeger wel van die 'nep' GBA spellen uit Tsjechië. Hier op stond ook een ander plaatje dan de orgineel. Lijkt me in ieder geval sterk dat het een orginele is.
Fijn, heb Black niet meer dan drie uur gespeeld. Enorm gaar, had gehoopt op een remake van Ruby en Sapphire. Niet zo goed als de Kanto en Johto games maar nog steeds tof en aardige Pokémon vergeleken met 4e/5e generatie Pokémon.
YEABUDDY! Pokemon Black and White OWNDEN. Ben benieuwd hoe deel 2 wordt! Hoop wel op een nieuwe wereld e.d. en niet zoiets als Pokemon Platinum/Emerald en wat nu dan eig Grey zou moeten worden. Maar dat zit er wss niet in. Jullie zeggen continu wel dat die nieuwe Pokemon er niet uit zien (en sommigen zien er ook echt niet uit,oke ik geef het toe, maar bijv. sommige Pokemon van de eerste/tweede generaties zien er ook niet uit..), maar mij stoort dat totaal niet..er zitten ook best awesome tussen hoor: Als deze in de eerste generatie zaten had je niemand er over gehoord. Verder superchill dat deze gewoon weer voor de DS uitkomen, de 3DS vind ik helemaal niks.
Ja dat is dus de vraag. Het lijkt me sterk dat het een ala Pokemon Emerald/Platinum game wordt gezien we nu gewoon weer 2 delen krijgen.
Al ze MEW nou eens weggeven als Starter? XD..... Nee, dat haalt de magie ervanaf.... Maar ik wil een MEW!
Speelt er iemand nog FireRed? Ben op vakantie geweest en heb het bijna uitgespeeld. Zit alleen vast nu