Het is wel handiger met 2 DS'en. Ben ook aant spitten naar een 2e maar je kan ook online ruilen. Daar hebk ook al een aantal legendaries vandaan! De B/W Pokemon heb ik wel al allemaal (behalve die 3 die nog niet zijn vrijgegeven...).
Inderdaad, online ruilen is nog wel te doen. En om je Pokedex compleet te krijgen hoef je ze toch niet allemaal per se te hebben? Dacht dat als je hem ruilde hij nog wel in de pokedex bleef staan.
Gisteren deze game toch ook maar weer eens opgepikt. Zit in de pokemon league maar heb deze nog niet weten uit te spelen.
Kan je eigenlijk ook met de GBA games ruilen? Ik heb nog wel een GBA... Want je kan wel alle pokemons krijgen in B/W. 650 zijn het er in totaal als ik het goed heb.
Het is omslachtig maar ja het kan, gba game in de DS doen, en dan de pokemons met pokepark overzetten naar pokemon Diamond/Pearl/Platinum. En dan vervolgens naar een 2de DS ruilen om ze in Black/White te kunnen hebben.
Wat is de laatste pokemon-game met de originele 150? Ik had vroeger altijd Yellow, is er hier nog een vervolg op gekomen ofzo?
Pokemon Yellow/Blue/Red, waren de laatste met 150 pokemons. Opvolgers Gold/Silver/Crystal hadden er 250.
Vanaf 10 maart tot 8 april starten weer 2 nieuwe events: Reshiram lvl 100 voor White en Zekrom lvl 100 voor Black, beiden met de signature moves. Meer info, zie nieuwsoverzicht van serebii.net. En wanneer komen ze nou met meer info over Black and White 2, ga zowat dood van de benieuwdheid. Wie verder nog een Arceus wilt, deze valt te downen via de Pokemon Global Link (www.pokemon.gl.com), wie wil die nou niet is ook lvl 100, heb hem inmiddels al binnen. Tevens is er ook een event gaande voor degene die een Japanse versie van Black and White hebben, namelijk een shiny zwarte Rayquaza. Damn wat ik ik die graag. Beter bieden ze die ook voor US/Europa aan.
Staat gewoon duidelijk uitgelegd hoor in die links v/d vorige pagina.. Maarja het is wel een kutklus de eerste keer. Maar Mewtwo moet op een andere manier.
Je gaat in het menu naar Mysery Gift. Dan Recieve Mystery Gift via Nintendo Wifi. Whop, staat een Mewtwo voor je klaar. Dan even ophalen bij een mannetje in een Pokemon Center. Dat is moeilijk.
Heb nu net mijn nieuwe pokedex gekregen. Echter wat ik niet snap dat ik geen nieuwe pokemons tegenkom ? Telkens als ik door het gras loop kom ik de zelfde pokemons tegen.
Dat komt vanzelf wel, echter kom je pas nieuwe (eigenlijk oude dus) Pokemon tegen nadat je de Elite Four hebt verslagen. Daarna kan je in een nieuw stuk, daar zal je ze vinden. Die zwarte Rayquaza is idd wel erg awesome!!!