1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pokemons zien er na mijn mening gewoon niet uit,maar doe het ze maar eens na telkens nieuwe pokemons ontwikkelen .

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Jezus, konden ze de doosjes niet mooier maken ofzo?

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Doosjes zijn weer net zo standaard als altijd, bij de DS maakt het me weinig uit om eerlijk te zijn. Zo maar eens bestellen, nog maar 2 weken, is snel gegaan :) Ik denk dat ik maar de White versie neem, beide versies hebben (imo) geen boeiende exclusives en dat zwarte beest ziet er net wat toffer uit.

4. -Ultimate

-Ultimate -

Leuk Bevonden:
    0
    Integendeels zelfs.. Ik vind naar mijn smaak dat witte beest er beter uitzien :p
    Maar ik heb er net zoals andere wel zin in, Wel fijn dat t voor de DS is :D

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook halen maar de cover is inderdaad echt lelijk .

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Beide games hebben nu ook een aparte locatie. Black heeft een stad en White heeft een veldje. Voor zover ik kan oordelen lijkt Black mij een stuk beter.

Cover vind ik wel mooi. Maar het heeft niet de kick-ass cover waar ik als klein jochie gek van werd zoals Blue en Red. :9

De Black&White cover is een beetje sfeerloos vind ik. Iets te neutraal zeg maar.

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Veldje? White heeft White Forest met alle 32 wilde exclusieve Pokémon, trainers en subquests, dat is wel iets meer dan een veldje :+

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar Black heeft shops :cool:

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat voor shops? :+

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Met niet al te boeiende items, op de evolutiestenen na die wel handig kunnen zijn, maar daarvoor heb ik al iets anders :+

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je kan er paddo's en dust scoren :cool:

Wat? Ik heb geen idee wat je bedoelt maar misschien is het handig om te weten.

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vet :+

Ik flip wel een muntje, kop is Black en munt is White :+

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Action Replay, daarmee knal ik er gewoon wat stenen in, enige waarvoor ik dat ding gebruik bij Pokémon, geen zin om mijn hele game erdoor te verzieken aangezien ik wel alles legit wil houden, op die paar extra steentjes na dan :+

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan ik daarmee ook pokemons van Heart Gold overzetten naar Black? Dan zou ik er best eentje willen hebben. Waar kan ik ze dan het best halen?

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik gebruik Ebay vrijwel voor alles, dus daar heb ik deze ook vandaan. Je kan daarmee geen Pokémon van oude versies overzetten die je al hebt maar je kan wel elke Pokémon welke je maar wil in het spel zetten. Dan kies je met de AR gewoon de juist Pokémon en als je het spel opstart dan houdt je een knop ingedrukt en dan kom je het juiste beest tegen, ook kan je dan zelf het level kiezen waar je hem op tegen wilt komen. Het is wel geinig om er wat mee te klooien, hiervoor heb ik ook Platinum, dat is echt één grote shiny/lvl 99/item/geld madness :+ Maar voor de andere versies gebruik ik hem enkel voor de stenen, het blijft cheaten (imo) en het is niet tof om hiermee tegen andere te spelen etc.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ooh, op die manier. Ik dacht dat je pokemons en items mee kon ruilen zonder een 2de DS aan te schaffen. Best lame is het eigenlijk.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Meh, heb deze ook gehad maar vond ROM's toch handiger aangezien het je ook veel geld bespaarde. Probleem is wel dat ik nog steeds spellen bleef kopen en die cheats amper gebruikte, alleen voor (inderdaad, ja) thunder stones etc 8). Wel flink gecheat in (volgens mij?) Platinum en Gold, met geniale pokemons, verleiding was te groot.. maar dan is zo'n spel zwaar saai.

Ik heb nu al zin om de nieuwe Pokemon te kopen/downloaden _O_, ga denk ik voor White City.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin echt zin in deze game te krijgen,weet nog niet voor welke ik ga.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wow ik dacht ik kijk ff hoe die pokemon eruit zien, maar ze worden echt telkens lelijker. :9

Ik vraag me af, in welke game kan je nou de meeste pokemon vangen? Ze zouden een keer een game moeten makken waar je alle pokemon van alle generaties kan vangen, dat zou een feest worden. :9 Ik denk dat ik die wel zou kopen.

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En in 3D (niet 3D 3D, maar gewoon plat 3D. You know what I mean 8)), en op de Xbox Wii. En dan minstens 2 werelden ofc.

Waarom is die game er nog niet, ik zou er meteen weer een Wii voor kopen :'-(

Deel Deze Pagina