Waarom zouden we? Alleen de vernieuwingen vallen altijd tegen terwijl andere Nintendo franchises vol zit met vernieuwingen. Seriously, whats up with that?
Ik heb al even de Japanse versie gespeeld, zolang de Europese nog niet uit is. Het ziet er echt heel anders uit, echt heel mooi en vernieuwend.Ook vind ik wel grappig om met gehele nieuwe pokemons te spelen.
Ik vind vuur altijd wel toffe pokémons :3, kan je ook het makkelijkst trainen aangezien je de meeste tijd door gras kloopt. Water is weak tegen gras, gras pokémons vind ik meestal lame, vuur is tof.. en vuur is goed tegen gras .
Ik pak in elke game de Grass-starter en ik zie geen reden om dat te veranderen. Vrijdag mooi weer Snivy kiezen en op pad.
Ik ben altijd water. Om een vage reden doet water het altijd beter in gymbattles. Veel gymleaders hebben eerder een weakness voor water als voor gras of vuur. Met normal/water aanvallen rag ik altijd door het spelletje heen. Maar ik ben ook altijd zo'n lame ass dat maar 1 pokemon traint.
Ik kies ook water. is wel meestal het makkelijkst though. Maar deze keer vind ik de waterpokemon gewoon het vetst eruit zien. Gras is meestal het moeilijkst. (Gold&Silver ) heb ik die Milltank van Whitney best vaak overnieuw moeten doen. Uiteindelijk gewoon wat lvltjes moeten grinden om het te halen. Later kwam ik erachter dat het makkelijkst was om een abra te vangen en ruilen voor machop omdat fighting > normal Edit: Nu ik erover nadenk, Sick dat ik nog allemaal precies weet hoe het zat heb die game echt al jaren niet meer gespeeld, toch ken ik zowat al die pokemon en die hele game verhaallijn enzo nog uit m'n hoofd.
Gym leaders: 1. Cilan (Grass), Chili (Fire), Cress (Water) - you fight one of them depending on your chosen starter. 2. Lenora (Normal) 3. Burgh (Bug) 4. Elesa (Electric) 5. Clay (Ground) 6. Skyla (Flying) 7. Brycen (Ice) 8. Shaga or Iris (Dragon) - former is in Pokemon Black, latter in Pokemon White Qua gymleaders is dus vuur het makkelijkst, aangezien deze waarschijnlijk ook samen met fighting zal gaan. Op 1 (water) na zal de rest geen moeilijke battle worden, aangezien het óf gelijk op gaat, óf jij sterker bent.
Dit is dan voor het eerst dat water het lastig gaat krijgen. Electric spreekt voor zich. Ice sloopt water ook hard en Dragon heeft vaak ook ijsaanvallen. Gymleader nummer 5 gaat een makkie worden, dat wel.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Victini_(Pokémon) Psychic/Fire combo, nice Jammer dat die vrij crappy te krijgen is
Volgens mij zag ik in de folder van de Toys XL staan dat je die daar kon downloaden zaterdag. Ik neem aan alleen bij aankoop van de game daar though. /edit: Ik zie trouwens ook dat er eergisteren een dingetje bij de Saturn was om een Celebi te scoren.
Fuck it, ik ga deze Pokemon btw helemaal niet spelen. Nieuwe generatie pokemon zijn lame, lelijk en kut.
Zit dit topic een beetje te lezen, heb bijna zit om zo'n oude gameboy te pakken en te gaan gamen Ken je zoi iets niet op je pc spelen ofzo?