1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom zouden we? Alleen de vernieuwingen vallen altijd tegen terwijl andere Nintendo franchises vol zit met vernieuwingen. Seriously, whats up with that? 8)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik heb de hele vakantie gewoon FireRed zitten spelen hoor :D.
    Echt te vet spel.

3. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al even de Japanse versie gespeeld, zolang de Europese nog niet uit is. Het ziet er echt heel anders uit, echt heel mooi en vernieuwend.Ook vind ik wel grappig om met gehele nieuwe pokemons te spelen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Wat was ook alweer die site waar je alle oude Pokemon afleveringen kon kijken?
    PM bitte!

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook wel weten,wie gaat welke pokemon kiezen als starter ?
    IK ben er nog niet uit.

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    In elke Pokemon game pak een een water starter, dus in deze ook:)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind vuur altijd wel toffe pokémons :3, kan je ook het makkelijkst trainen aangezien je de meeste tijd door gras kloopt. Water is weak tegen gras, gras pokémons vind ik meestal lame, vuur is tof.. en vuur is goed tegen gras :cool:.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ook telkens de vuur pokemon maar deze x misschien maar eens iets anders nemen.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak in elke game de Grass-starter en ik zie geen reden om dat te veranderen. Vrijdag mooi weer Snivy kiezen en op pad. :thumbs:

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben altijd water. Om een vage reden doet water het altijd beter in gymbattles. Veel gymleaders hebben eerder een weakness voor water als voor gras of vuur. Met normal/water aanvallen rag ik altijd door het spelletje heen. Maar ik ben ook altijd zo'n lame ass dat maar 1 pokemon traint.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Kies altijd water. Vuur is te makkelijk en gras vang ik liever zelf.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Water is deze keer ook gewoon tof, net als grass.

Eind evoluties:

Grass en water zijn wel episch :D.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies ook water. is wel meestal het makkelijkst though. Maar deze keer vind ik de waterpokemon gewoon het vetst eruit zien.

Gras is meestal het moeilijkst. (Gold&Silver :x ) heb ik die Milltank van Whitney best vaak overnieuw moeten doen. Uiteindelijk gewoon wat lvltjes moeten grinden om het te halen. Later kwam ik erachter dat het makkelijkst was om een abra te vangen en ruilen voor machop omdat fighting > normal

Edit: Nu ik erover nadenk, Sick dat ik nog allemaal precies weet hoe het zat :D heb die game echt al jaren niet meer gespeeld, toch ken ik zowat al die pokemon en die hele game verhaallijn enzo nog uit m'n hoofd.

Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gym leaders:
    1. Cilan (Grass), Chili (Fire), Cress (Water) - you fight one of them depending on your chosen starter.
    2. Lenora (Normal)
    3. Burgh (Bug)
    4. Elesa (Electric)
    5. Clay (Ground)
    6. Skyla (Flying)
    7. Brycen (Ice)
    8. Shaga or Iris (Dragon) - former is in Pokemon Black, latter in Pokemon White

Qua gymleaders is dus vuur het makkelijkst, aangezien deze waarschijnlijk ook samen met fighting zal gaan. Op 1 (water) na zal de rest geen moeilijke battle worden, aangezien het óf gelijk op gaat, óf jij sterker bent.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit is dan voor het eerst dat water het lastig gaat krijgen. Electric spreekt voor zich. Ice sloopt water ook hard en Dragon heeft vaak ook ijsaanvallen. Gymleader nummer 5 gaat een makkie worden, dat wel.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zag ik in de folder van de Toys XL staan dat je die daar kon downloaden zaterdag. Ik neem aan alleen bij aankoop van de game daar though.

/edit: Ik zie trouwens ook dat er eergisteren een dingetje bij de Saturn was om een Celebi te scoren. :mad:

Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Fuck it, ik ga deze Pokemon btw helemaal niet spelen.
    Nieuwe generatie pokemon zijn lame, lelijk en kut.

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit dit topic een beetje te lezen, heb bijna zit om zo'n oude gameboy te pakken en te gaan gamen 8) Ken je zoi iets niet op je pc spelen ofzo? :confused:

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, met emulators maar dat is (imo) ruk. Pokémon hoort op een handheld gespeeld te worden.

Deel Deze Pagina