hee poezz ik wil je wel helpen mijn code is 3050 8989 0531 mijn naam is job contact me maar op job_stramrood@hotmail.com
hee ! ik zoek johto starters en een mew,latias,entei,raikou,suicune,arceus,shaymin,Dar krai en een shiny lugia.. mja als iemand die voor me heeft moet je me maar ff toevoege op msn Linda_de_jong_93@msn.com fc: 1719 4558 8633 Linda
Rustig aan kerel. Je mag evt een thread na een tijdje bumpen. Maar zorg dat je replies wel enigzins leesbaar zijn
Naam: stefan Friendcode: 2535 5362 7643 kan iemand voor mij een mew en mewto regelen. en als je wil een mystery gift sturen wil wel eens zien hoe dat gaat. alvast bedankt.
Hey allemaal !! Als je een keer wilt battle-en of ruilen Dit is mijn friendcode: 0130 3661 4477 of stuur een mailtje naar: littleseree@hotmail.com Gr. !
Hey mensen, heeft er iemand misschien een ''zeldzame'' pokemon over die hij misschien wil ruilen met mij? (met zeldzaam bedoel ik een pokemon die niet in pokemon pearl is te vangen als je nog geen national dex hebt of uit een andere versie pokemon) Zelf heb ik niet echt zeldzame pokemons, alleen een Gabite. Dus heeft er iemand misschien een over ? Ik heb dan ook de pokemon league nog niet gewonnen (tot de champion) Dave// 5112 2939 9181 Stuur maar een PM of een mailtje.
Ik heb alle starters van alle games (en nog wel meer, vraag maar) en ben op zoek naar event-only pokémon en mew, mewtwo, ho-oh, jirachi en de drie legendary dogs en drie legendary birds..
Ruilen.. wifii? ik heb de emulator van de ds met pokemon diamond.. kan ik ruilen? Ik heb de emulator van de ds met pokemon diamond.. Is er een manier om online te komen om te kunnen ruilen van pokemon en te battle met de DS Emulator? ( Op de PC dus ) Ik ben net 60 uurtjes aan het spelen en begon toch te denken... Misschien kan ik toch wel online komen ( ook met de emulator ) Zo ja.. dan zou ik niet weten hoe.. dus vandaar de vraag Is dit mogelijk?