dit is echt een meesterlijk spel kan nu sudowudo vangen hij is wel lvl 20 echt te vet dit spel kan het niet vaak genoeg zeggen
je moet de walker conecten in het hoofdt menu (waar ook New game etc. staat) p.s sorry voor de dubbel post..
Van Nintendo: Wanneer het spel de bug bevat, wordt dat meteen duidelijk bij het opstarten van het spel. Mocht je problemen ondervinden kun je contact opnemen met de zaak waar je deze gekocht hebt, of met onze Technische Dienst. Het nummer van de Technische Dienst is: 030-6097166
je meent t. anyway, hoorde van een vriend dat je wss niet mewtwo kan vangen..is dat nou wel of niet zo?
Zoiets is toch niet heel moeilijk om op te zoeken.. Stel je voor dat je zelf naar google moet surfen.. http://www.serebii.net/pokedex-dp/150.shtml Hij zit in de cerulean cave! Zo mijn mareep staat nu op mijn pokewalker en zal vandaag de hele dag moeten lopen op werk
z'n pokewalker is wel handig heb al 4 pokemons gevangen met dat ding, alleen jammer dat de pokemon die je erop zet maar max. 1 lvl omhoog kan gaan
Ik heb mijn Heartgold versie gewoon kunnen kopen bij de Intertoys. Wanneer kun je die pokewalker gebruiken?
Verdomme, waar slaat dit op ik ben overal in de stad geweest en nergens kunnen ze em of willen ze em verkopen. Zowel SoulSilver als HeartGold. Mediamarkt had em per direct terug gezonden vanochtend. Dixons had em maar mochten em niet verkopen omdat ze dan in overtredingen waren omdat ze terug gezonden moesten worden. En bart smit en free recordshop hebben em niet eens ontvangen. En niemand kon een officiele datum geven. Kut InsideGamer.
wat heeft insidegamer ermee te maken dan? zij waren de eerste die het nieuws erover plaatste maar gisteren heeft nintendo er een officieel pers bericht uit gedaan en contact opgenomen met alle winkels om ze de games terug te laten sturen.. (hoewel de bug weinig voorkomt bij SS wil Nintendo beide games gelijk gaan verkopen) Nederland heeft gewoon pech Hmmm ben trouwens toch beetje teleur gesteld in het werken van de pokewalker icm de game.. Kwam er zojuist achter dat als een pokemon een lvl stijgt d.m.v de pokewalker (elke stap is immers 1exp, Met een limiet van 1lvl dat de pokemon kan stijgen per keer dat hij in/uit de walker gaat) hij niet de moves leert die hij zou moeten leren op dat lvl.. Ook evolueerd de pokemon niet als hij dat zou moeten op dat lvl.. Vind dit dus echt een slechte werking.. Dit betekend namelijk dat ik van elke pokemon voordat ik hem in mijn pokewalker stop eerst moet opzoeken of hij niet bijna gaat evolureren of op het punt staat om een nieuwe move te leren.. Ga voorlopig alleen maar crappy pokemon in me walker stoppen XD
Heb mijn Soul Silver versie kunnen scoren vandaag. MM en Saturn hier in Groningen verkochten hem niet (nergens te vinden iig, misschien teruggestuurd), maar de kleine Intertoys in het winkelcentrum van Beijum had van beide versies er 2 liggen, dus daar heb ik er eentje van meegenomen. Die paar euro extra tegenover de MM aanbieding was het me wel waard; ik had echt geen zin om te wachten op de nieuwe releasedatum. Ik kom er aan, Chikorita!
Je kan hem toch ook gewoon bij E-Plaza bestellen voor 37 euro inclusief verzenden? Heb je hem overmorgen.
In verband met een mogelijk software probleem is de release helaas uitgesteld. U kunt de game opnieuw reserveren. Een nieuwe releasedatum is nog niet bekend. - E-plaza
Heb hem toch maar gehaald, nadat ik had gehoord dat de fout niet voorkwam in SoulSilver en ik die wou Mn moeder heeft HeartGold en we gaan een marathon doen, wie hem het eerste heeft uitgespeeld