Even mijn team posten Ben nu zo'n zes uur onderweg en bij de vierde gym. Speel het spel op mijn gemak. Ik heb trouwens gebruik gemaakt van het feit dat ik hier een 2e DS heb liggen met een uitgespeelde Pokémon Platinum Team: Houndour - level 20 Togepi - level 20 Larvitar - level 22 Flaafy - level 19 Quilava - level 21 Croconaw - level 18
Puur kwa broeden, vrouwlijke pokemon kan ook met andere pokemon soorten broeden om zo een ei te krijgen als je geen ditto hebt of een mannetjes versie van dezelfde pokemon. Makelijk om zo aanvallen die je anders niet leert over te spelen naar je gewenste pokemon.
Ik gebruik hem ook altijd al maar hij blijft sterk. Wel poep was dat toen mijn Pidgey en mijn hele team rond level 18-20 zaten ik ineens een spearow van level 20 kreeg in een van die 'douane'-achtige gebouwtjes.
Pokemon league uitgespeeld, levels van de pokemon die ik had lagen tussen 41 en 46. Team ziet er als volgt uit: Typhlosion Lanturn Jumpluff Pupitar Dragonair Kangaskan (voor HM's)/Ho-oh (fly totdat dragonair->dragonite is) Spoiler Ik dacht dat de national dex pas later beschikbaar kwam, maar kennelijk krijg je die al na het uitspelen van de league, trainers hadden ook al pokemon van de 3e/4e generatie
Lees is de berichtjes op de vorige pagina. Die van Cookie. Er is al meerdere malen gezegd dat Serebii een hele handige site is. Als je op Serebii bent, typ dan bij zoeken wat je wilt weten.
Ik kom maar niet verder bij de 8e gym. Heb ook echt een dom team haha. Mijn team nu: Typhlosion 46 Gyrados 37 Rest = noob. Ach. Als een vriend me even kan helpen met zijn DS. Kan ik van Platinum wat overzetten. Onder andere: Dialga 71 Palkia 72 Gyratina, weet niet welk lvl Poliwrath 72 Machamp 65 Uxie 50 Mespirth 50 Dus dan lukt het wel . En een extra master ball.
Dan kan je net zo goed gelijk action replay erop gooien... Als je alles gaat importeren of gaat ruilen dan is er ook geen reet meer aan.
Nee inderdaad. Daar vind ik dus ook niks aan... Mijn Heracross is trouwens wel chill Weet een goeie plek om hem te vangen...
speel toch lekker weg dit spel gisteren de 5de gym verslagen zo de 6de maar eens proberen Mijn team bayleef lvl 28 electrabuzz lvl 30 magmar lvl 30 pigeotto lvl 28 shellder lvl 20
had ik 10 jaar geleden gedaan (pokemon level 100 importeren) en beatte zo de hele game (pas na gym zoveel werd ie gehoorzaam ) maar t is idd geen reet aan.
Bij die dingen krijg ik altijd zo een gevoel, dan is et net of je em 2e hands koopt met hoge pokemons en het doel van het spel niet kan vinden. Gelukkig kan ik mijne zo lekker ophalen en dan gaan we is even kijken wat we er van bakken he
Vandaag even die pokewalkercourse met die pikachu's gedownload. Het heeft me een pikachu met surf opgeleverd en daarnaast ook zo'n light ball.
Mijn team bestaat uit: Bayleef - lv.30 Flaaffy - lv.26 Poliwrath - lv.25 Farfetch'd/Togekiss - lv.24 Flareon - lv.15 Ben net voorbij 5de gym. Iemand nog suggesties?