Heb hem ook nog maar net. Probeerde zelf net ook via Wi-Fi. Hier wou die ook niet connecten. Herkende mijn ds wel.
Wat voor melding geeft hij? Bij mij is het nog altijd dat WEP gedoe, maar heb geen zin om dat te veranderen en heb nog altijd die wifi stick hier liggen die ik dus maar gebruik. Met de DS vind ik het online gebeuren sowieso wat minder werken dan bij bijvoorbeeld de PSP.
Error code: 51099 Normaal had ik niet zo'n probleem om met mijn ds te connecten. Misschien ligt het aan de SoulSilver die ik al een week heb.
Met mijn iPod touch duurde het ook lang. Maar toen drukte ik een keer op een paar knopjes ofzo. Nu doet hij het gelijk als ik in de buurt ben. Maar met de DS lukt het niet. Ik krijg 2 verschillende meldingen. Maar als ik het knopje aan de onderkant indruk, word het WiFi tekentje groen. Voor 5 minuten! Dan is hij nog steeds aan het connecten. Dan word ie weer rood en lukt het niet.
Werkt de game ook via WPA ? Heb nu namelijk een DSi XL , hoewel de DSi nu ingesteld staat op WPA willen sommige oude games alleen werken via WEP
Ik weet toevallig dat andere pokemon games niet met WPA werken. Dus als ik zou moeten gokken deze ook niet. Heb het nog niet geprobeerd want ik gebruik zelf een wifi connector van nintendo zelf. Mijn team nu na 1 badge: Quilava lvl 17 Chikorita lvl 7 Totodile lvl 14 Flaafy lvl 15 Togepi lvl 1 En een random sentret
Is er nog iemand die Heart Gold heeft ge-preorderd maar zijn Ho-oh figure niet hoeft? Ik wil hem dan graag van je kopen!
Ben nu nog steeds in Goldenrod (moet de gym nog uitdagen, maar de rest in de stad al gedaan) en wil nu eens een team gaan formeren uit de pokemon die ik tot dusverre heb opgeleid. Heb mede door de pokewalker 12 fijne beessies, die allemaal level 20 zijn atm (Drowzees omverbeuken voor de xp ftw!). Maar ja, nu zal ik toch maar eens een keuze moeten maken. Kadabra, Gastly, Togetic, Elekid, Magby, Quagsire, Flaaffy, Geodude, Quilava, Murkrow, Krabby en Kangaskhan; daar moet een fijn team uit de formeren zijn (ook gekeken naar de attacks e.d. die ze nog (kunnen) leren en hun respectievelijke stats en types). Dat wordt dus redelijk wat werk voor me om uit te zoeken.
gastly -> hauntar -> gengar. ghost is altijd handig + je hebt mean look voor entei enzo. Elekid -> elektrisch Quilava -> vuur krabby -> water Kangashkan -> badass murkrow -> flying. Ook handig voor fly enzo. zo zou ik het doen
Haha de GameCorner is vet. Veel beter dan de japanse versie. Nu blijf ik maar winnen en je kan niks verliezen zo veel beter.
Yes ik heb hem eindelijk Nu ga ik maar eens een goeie party maken vroeger had ik maar 1 goede pokemon (de starter) en de rest was level 10 enz. voor fly, cut etc. Ik haalde ook de pokemon league met 1 pokemon die goeie ouwe tijd..