mijn team is momenteel: wartortle charmeleon ivysaur scizor wailmer magmar dankzij diamond kon ik al beginnen met al men favoriete pokemon van vroeger
Kan iemand me helpen om het zwarte scherm te verhelpen na het invoeren van m'n naam? Stuur me maar een PM! Thanks, Furr
Mijn Soulsilver is ook weer terug naar de winkel. Starte hem vanmiddag op en kreeg de melding dat gesavede file corrupt was
Maar niet gekocht dus? Want dan is het je eigen fout Ben sowieso wel blij dat hij niet op alle kaarten werkt.
Niet echt nee, heb er een die eens in de zoveel tijd crasht. Schijnbaar wordt dat alleen maar erger na de 3e gym las ik. Ik wacht even af tot er een stabiele versie komt ofzo. Desmume werkt trouwens wel beter maar ik vind dat zo traag gaan Speel liever op 250% met No$gba.
Mwoah, ik heb hem al wel goed werkend gezien op een emulator, dus het valt best te doen. Ik speel hem liever gewoon legaal op de DS, om dat te stimuleren heeft Nintendo natuurlijk ook die Pokewalker erbij gedaan :b:, maar er zijn wel werkende versies te vinden op het net. Ik bespaar m'n ouwe laptop maar het zware werk en speel hem gewoon op de DS.
ligt niet aan de versie, ligt aan je flashcart. sommige kunnen langs de anti-piracy op de rom en sommige niet.
Ik heb de game vanmiddag ook gekocht en ga zo voor de eerste Gym. Inmiddels al een leuk team: Cyndaquil Lv 12 Pidgey Lv 7 Mareep Lv 11 Geodude Lv 8 Bellsprout Lv6 met Mareep en Geodude kan ik de eerste Gym wel hebben Merk alleen dat ik echt weinig Pokemon heb gespeeld sinds de originele Silver (die ik binnenste buiten heb gespeeld). Ben totaal kwijt wie op welk level waarin evolueert enzo... Wel jammer, moet nu veel dingen weer gaan aanleren bij mezelf En die Pokewalker (ofzo) is ook wel een geinig extraatje
Volgens mij wel. Maar ik zou het niet doen. Als je gelijk al je hoge pokemons ruilt, loop je het spel zo door. Ik heb trouwens net de 8e gym gehaald!! Eindelijk! Ik heb ook Raikou gevangen. Hij had nog maar 3 hp, dus ik laat hem slapen. En de eerste Dusk Ball die ik gooi, is gelijk goed! Dankzij Raikou heb ik de 8e gym gehaald! Ik kan weer verder spelen!