Jep. Had er 70 gekocht omdat ik dacht dat het moeilijk ging worden. Sta nu voor Ho-oh dus hopen dat het weer makkelijk gaat !
ik ben in het stadje van de 8e gym min team is gyarados lvl38 typhlosion lvl40 butterfre lvl34 pidgeotto lvl 34 noctowl lvl34 ampharos lvl 35 ik wil ze allemaal tot level 40 trainen iemand nog tips
Ik snap echt niet hoe iedereen al zijn beesten gelijk kan houden in level. Ik ben vandaag overnieuw begonnen met Emerald omdat Soul Silver nog altijd niet binnen is en mijn starter is nu 25 en de rest rond level 10. Meestal blaas ik door de eerste 2-3 gyms totdat ik Exp. Share heb en dan ga ik pas de rest trainen. Gelukkig krijg je Exp. Share in deze versies al vrij vroeg dus misschien gaat het dit keer wat regelmatiger.
inderdaad, zonder exp share krijg ik m'n pokemon nooit gebalanceerd in mijn party. Lukt me gewoon niet en vaak kom ik ook later nog leukere pokemon tegen van een hoger level dus vind het ook een beetje nutteloos..
Bij mij zijn ze meestal iets voor de league pas allemaal hetzelfde level, op mijn starter na, die loopt altijd iets van 20 levels voor op de rest @Darkmen167, alleen die Red Scale hoef je maar in te leveren. Ik denk dat dit mijn party gaat worden: Cyndaquil Ralts Pichu (Pikachu Colored) Staryu/Red Gyarados Pidgey Umbreon 4 van de 6 kan je in het begin al vangen en iets later krijg je nog een Eevee. De meesten van de laatste 2 series vind ik toch niets.
Ik ga nu denk ik de Pokemon League overnieuw doen. Ze zijn nu sterker geworden. Mijn team: Typhlosion 58 Luia 62 Ho-Oh 70 Mewto 70 En dan als laatste 2 kiezen uit: Entei 41 Raikou 42 Suicune 40 Snorlax 50 Zapdos 50 Articuno 50 En vanavond Moltres vangen .
Mijn party momenteel: Houndoom - 27 Scizor - 30 Quilava - 24 Flaaffy - 22 Larvitar - 24 Lapras - 23 Ben nu bij de vijfde gym
Zier er erg goed uit vind ik. Alle levels goed dicht bij elkaar. In het begin had ik Cyndaquil lvl 13 en Pidgey lvl 10. Maar later werd het Pidgey lvl 15 en Quilava lvl 32 .
mijn broertje is met mijn spel gaan spelen zonder dat ik het wist en hij heeft me savegame gewist kan ik dus weer hellemaal opnieuw beginnen zat al bij de 6de gym
blijf ik vreemd vinden, waarom je niet meerdere saves kan hebben per spel.. nouja, ik weet het al. Zodat alle broertjes en zusjes het spel ook kopen, of de tegenvariant.
Wel handig dat je de GTS nog steeds kan gebruiken om pokemon te laten evolueren zonder die te ruilen. Ik had een scyther met metal coat voor ruil aangeboden, alleen een kadabra daadwerkelijk geruild. Daarna de scyther weer teruggehaald, waarna die naar scizor evolueerde. Heb nu ondertussen alle 16 badges en gebruik de volgende pokemon: -Typhlosion -Lanturn -Jumpluff -Tyranitar -Dragonite -Kangashkan/Ho-oh Ook wat bezig geweest met die safarizone, door items toe te voegen aan de gebieden, komen pokemon te voorschijn die stukken hogere levels hebben (rond de 40).
Waar krijg je exp share? Ik heb nu net Sudowoodo verslagen en dit is mijn team: Flaafy lvl 25 Croconaw Lvl 25 Wie moet ik hierbij nemen?
Nog 4 pokemon van rond dat level? En heb je Sudowoodo verslagen of gevangen? Ik ben nu net bij de Sudowoodo aangekomen en heb een team van allemaal rond de 19 Quilava Pidgeotto Kadabra Gastly Flaafy Geodude Straks Sudowoodo vangen en dan weer verder kijken
Mijn party nu bij de 7e gym: Nidoking lvl 34 Feraligatr lvl 30 Staraptor lvl 36 Dragonair lvl 34 Ampharos lvl 31 Red Gyarados lvl 30
Was Brunow niet een karakter uit een van Pokémon spellen? Een gymleider ofzo? Edit! Zie je wel! http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Bruno