Zowel gister als vandaag gekeken en dat bericht stond er niet, ik wil een ralts damnit Edit:// Nu wel. Waarschijnlijk unlock je het dan pas na de league. Na iets van 20 revives, 40 hyper potions en nog wat full restores de league verslagen. Eerste poging en echt met een bout team Dit zijn de levels na de league, dus daarvoor waren ze nog een stuk lager: Vaporeon lvl 48 Typlosion lvl 45 Lugia lvl 45 Entei lvl 40 Raikou lvl 40 Dragonair lvl 30 Het was ook echt enorm close, nog 2 beesten in leven aan het einde en mijn Vaporeon had het zwaar te verduren elke keer. Wie verzint het dan ook om Lance 3(!!) Dragonites te geven, ik werd echt naar bij de 3de Maja, 10 uur en dan al de league gehaald, wel een teken om even wat rustiger aan te doen want anders gaat het wel heel snel..
Overdrijven is ook een vak Ik doe nu alleen nog die power plant en dan ga ik weer terug naar Victory Road om mijn Dragonair te trainen tot een Dragonite. Dus dan valt het weer even stil
Jup. Alleen is het wel jammer dat de wilde Pokémon die je daar tegenkomt allemaal weer level 10-20 zijn. Hierdoor moet je weer naar Johto terug om te trainen.
ja weet niet of ik dat een nadeel vind , bij de gold/silver waren alle pokemon daar level 40+ en ik weet nog dat ik dat toen wel minder vond.
Ja dat is ook weer zo. De Pokémon van de gyms zijn wel allemaal 50+ waardoor sommige gevechten best pittig zijn.
zou ook wel heel lame zijn als die dan ook weer 10-20 waren speel je met je level 50/60 pokemon tegen een pidgey van level 12 en als je pech hebt zelfs tegen een pidgeotto van level 15!
Ja dat wel, maar ik vond de 2de gym bijvoorbeeld 10x lastiger dan Lance omdat ik geen dark type had en mijn hoogste pokémon zat zelfs nog 5 levels onder die van de gymleader. Dus het zal later dan nog wel pittiger worden want ik had juist verwacht dat de league het lastigst zou zijn. Spoiler Is er trouwens geen league na 16 badges, of mist die gewoon in mijn guide? Want ik zie alleen nog een gevecht staan op die berg en één met de rival. Ik ga toch maar even spoilers gebruiken, ondanks dat ik 3 weken achterloop
Om maar even in spoilertags te blijven: Spoiler Oak geeft je na 16 badges de mogelijkheid om naar mount Silver te gaan, waar je met Red kunt vechten. En volgens mij zijn de pokemon van elite four ook veranderd, andere pokemon ook uit 3e en 4e generatie met hogere levels, maar ik heb de league nog niet opnieuw gedaan.
Spoiler Ik ben er nog niet ofzo maar als het net als Gold gaat moet je in Mt Silver tegen Red vechten (Ash) en die heeft alle pokémon die hij in de serie had, allemaal rond lvl 80. echt de laatste uitdaging wat vechten betreft
Spoiler Jotho en Kantho hebben altijd al dezelfde League gehad. (Hence de locatie ) Je moet ook naar Kantho voor de League. Na Kantho badges zal de League ook geupgrade zijn met sterkere pokemans
AAAAAHHHHHHHHH POKEMON BLACK AND WHITE AANGEKONDIGD!!! http://serebii.net/index2.shtml 5th generation yeaaahhh!
Ik ben weer aardig verslaafd aan Pokemon geraakt, zeg . Ik heb er in 3 dagen al 12 uur op zitten, en ben nu in Cianwood. Mijn team: Gengar lvl 29 Quilava lvl 27 Ampharos lvl 30 Golem lvl 30 Krabby (als HM slet voor Surf )
ga straks maar opnieuw beginnen met alle drie de starters me broertje heeft soul silver gekocht nadat hij mijn save game had delete