1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het geprobeerd, maar vind dat maar saai...

Nouja, ik ben dus opnieuw begonnen (omdat mijn save weg was opeens). Nu net de tweede gym weer verslagen, ben zo'n 4,5 uur onderweg. Ik doe het lekker rustig aan :)

Quilava lvl 17
    Pidgeotto lvl 18
    Flaaffy lvl 17
    Aipom lvl 12
    Rattata lvl 7 (Voor Cut/Rock Smash ;))

Had de Aipom gevangen in de bomen vanmorgen, net wanneer je uit Union Cave komt. Ik ging daar heen om Heracross te vangen, maar die zit er alleen 's avonds geloof ik. Achja, Aipom is ook wel stoer :D Heb dat stomme ei wel uit laten komen, maar meteen weer in de box gedaan. Geen zin in Togepi ;)

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik doe het ook liever rustig aan, snap niet hoe Cookie het binnen 13 uur heeft gelflikt de Pokémon League uit te spelen 8)
    Maar als er ergens een poppetje staat, maakt niet uit waar dan ga ik even een praatje maken, in-game ben ik een hele lieve jongen.
    Overigens vind ik die overstap naar Kanto wel enigszins lastig, ik had 2 (misschien 3 pokémon die erboven uit stegen t.o.v de rest maar die zijn meteen een stuk slechter dan de pokémon in Kanto, ik ga ze wel trainen, ook genaaid dat je Rock Climb zo laat krijgt!
    Togetic wordt niet veel beter als hij groeit en om hem te laten evolueren heb je een shiny stone nodig die je alleen kan krijgen met Rock Climd :mad:

Feraligatr lvl 48
    Ho-oh lvl 47
    Ampharos lvl 44
    Togetic lvl 43
    Dragonair lvl 42
    Pupitar lvl 42

3. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @viktortje je moet zien een Porygon te krijgen en te trainen en te evolueren deze is echt sterk en veel beter als togetic (porygon heeft hele grote Spec. Attack waarde)

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Heb jij een Porygon?
    Want ik heb hem nooit gehad, hij leek mij niet bijzonder goed maar ik zal wel ff kijken op Serebii, volgens mij evolueert hij nu ook 2x ipv 1..

Oh je kan hem in Celadon krijgen, op zich zal het trainen tot lvl 40 niet heel moeilijk moeten zijn, zijn evolutie is wel lastig, eerst ruilen met een Up-grade, en dan nogmaals ruilen met een (Dubious disc?) om hem een Porygon-Z te maken.. maar de komende zomer ga ik met 8 vrienden naar Kroatie, minstens 4 daarvan hebben ook een DS met Pokémon HG/SS :+

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Waar haal jij een Porygon vandaan dan...? Porygon-Z is inderdaad altijd wel erg sterk!

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    De Gamecorner in Celadon (Kanto), volgens mij moet je wel veel muntjes hebben maar ik moet eerst maar die Rock Tunnel doorkomen om er uberhaupt te komen:+

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kwam gister pas voor het eerst in nieuw gedeelte van de rock tunnel en Mt. Moon, de enige gedeeltes van de route die ik nog had gemist, dus volgens mij hoef je niet perse door de Rock Tunnel. Opeens kwam mijn rival ook aankakken in Mt. Moon met allemaal bagger Pokémon :+

Edit:// Je hoeft maar een klein gedeelte van de Rock Tunnel mee te pakken om daar te komen, volgens mij kom je maar 1 trainer tegen.

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Oke. Daar ben ik nog lang niet :9 Ik las net trouwens iets over Breeding. Een Aipom zou dan bijvoorbeeld, mits natuurlijk gebreed met een vogel oid, een vogel-aanval kunnen doen... Iemand ervaring mee??

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
  11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, toen ik postte stond jouw comment er ook al dus we waren echt precies in dezelfde seconde. Maar de Egg moves zijn voor alle delen wel gelijk als ik het zo zie, dus dat maakt verder niet veel uit. Pokémonwolken is verder een bagger site, maar dit was toevallig wel aardig uitgelegd.

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  13. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Porygon:
    Celadon Game Corner

Upgrade (Porygon2):
    Silph Co. (kanto)

Dubious Disc(Porygon-z)
    Route 42 (Rock Climb) (Johto)

14. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goede teams wil maken kan je er niet omheen. Ik speel dan geen Pokémon op de DS games meer, maar heb ooit de advance games wel veel gespeeld. Een Skarmory met Drill Peck of een Tyranitar/Salamence met Dragon Dance kon je alleen krijgen d.m.v. breeden. En die moves zijn/waren belangrijk voor die Pokémon.

Maar ik moet niet in dit topic komen, de verslaving begint dan weer op te komen.|:-

15. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik wil graag dat mijn dragonair dragonbreath leert.
    dat moet dus via breeding, maar dat gaat niet meer lukken als ik het hierboven lees.
    jammer...

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Yes, Aipom kan natuurlijk 1 vliegende aanval leren en dat is Bounce maar andere aanvallen als Fly oid kan natuurlijk niet met breed. Check:

http://www.serebii.net/pokedex-dp/

Daar staat de pokedex met elke pokemon en welke aanval ze kunnen leren op welke manier. Aipom in jouw geval kan dus leren:

http://www.serebii.net/pokedex-dp/egg/190.shtml

Edit:

Ik vind de HM's wel kakkend veel in deze game. Heb nu 3 HM slaven in mn team om alle HM moves bij me te hebben. :r

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap er de ballen niet van. Dan moet ik dus een Aipom breeden samen met een .... ??

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dus jij wilt dat Aipom Bounce leert? (Hence enige flying move die Aipom kan leren)

Zorg voor een vrouwelijke Aipom
    Zorg voor een mannelijke Ponyta, Rapidash, Wailmer, Wailord, Spoink, Grumpig, Buneary of een Lopunny.
    Zorg dat het mannetje in zijn bezit is van de aanval Bounce.
    Breng ze beide naar de Day-Care couple en broed een ei uit.
    De baby heeft de aanval Bounce.

19. sanderfr

sanderfr Member

Leuk Bevonden:
    0
    emerald

kan je pokemons van ss/hg omruilen met emerald. in 1 nds?

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ze via het Pal Park alleen van Emerald naar HG/SS overzetten, dan ben je ze in Emerald wel kwijt.

Deel Deze Pagina