1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het gaat sowieso veel tijd kosten om de honden te vangen, Ho-oh en Lugia zitten stil dus dat is makkelijker, zelf heb ik hem meteen op Ho-oh gegooid omdat ik geen zin in een gevecht had:+
    Maar ik denk dat Mewto uiteindelijk toch de beste optie is.. als je geduld daarvoor hebt.

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Tja. Ik ving Mewto bij de 2e Dusk Ball. Maar Ho-oh bij de 30e Ultra Ball. Het ligt er maar net aan hoeveel geluk je hebt. Lugia ving ik trouwens ook al bij de 7e Dusk Ball.

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    k heb tot nu toe alleen ho-oh. (zit pas bij de league:eek:)
    maar de honden moet je gwoon vangen met mean look tog?

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze kunnen dan nog steeds Roar doen.

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik deed het op deze manier. Misschien een beetje veel werk maar toch :p.

Vang eerst een Haunter in Safari. Dan kan Mean Look, maar geen Hypnosis. Hypnosis heeft hij al eerder gehad, maar nu niet meer. Je moet naar een stad, volgens mij de 7e gym. Daar ga je naar een huisje dichtbij het Poke Center. Daar is een man die je Pokemon oude moves kan laten herinneren, voor een Heart Scale. Dan zet je je DS uit. Vervolgens zet je de datum op woensdag. Dan ga je naar dat Poke Athlon ding. Daar verdien je punten met spelletjes. Met die punten koop je een Heart Scale. Ga nu weer naar die man en geef hem die Heart Scale. Laat je Haunter nu Hypnosis herinneren. Nu zoek je een van de honden. Doe dan Mean Look, daarna Hypnosis. Gooi nu gewoon Ultra Balls! En vergeet niet eerst HP te verlagen naar het Rode Stukje.

Wat een werk eigenlijk :p.

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Maar is zo'n Haunter sneller dan Raikou/Entei?

Het is een aanrader om je moeder geld voor je te laten opslaan, ze koopt dan items voor je die je dan van een deliveryboy krijgt bij de pokémart.
    Het bellen is irritant, en in het begin krijg je super potions maar ik krijg nu steeds items die je volgens mij alleen op deze manier kunt krijgen zoals de Choise Scarf en Muscle Band

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb de domme fout gemaakt om in het begin van het spel, 5 mensen mijn nummer te geven. Word constant gebeld!

Om je vraag te beantwoorden, ja en nee. Als je bij de eerste beurt Mean Look gebruikt, ben je sneller. Daarna probeert hij te ontsnappen, wat niet lukt. Gebruik dan Hypnosis. Dan ben je niet sneller. Als je geluk hebt blijft je Haunter leven. Mijn Haunter was lvl 29, en het lukte.

8. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    maar wat doe je dan als ie wakker wordt...
    als je dan snel je haunter weer in moet zetten is ie al weg.......

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Je moet Haunter altijd in het veld houden. Als Haunter er niet meer is, werkt Mean Look niet. Hij kan in zijn slaap nog steeds wakker worden!

En vergeet niet, als één van de honden bijna dood is, en je komt hem volgende keer weer tegen, is hij nog steeds bijna dood. HP blijft hetzelfde, ook al rent hij weg.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Snorlax heeft ook een soort Mean Look en die vang je in lvl 50, hij heeft/leert alleen geen Hypnosis,Lovely Kiss, Sleep Powder of Spore.. maar hij kan wel handig zijn aangezien je met Rest wel lang mee kan.

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    En hij draagt Leftovers. Met dat item krijg je ongeveer na iedere beurt 15 hp :).

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik in Johto de happiness van mijn Pokemons checken?

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik denk niet dat ik je snap. Niet gewoon summary op je Pokemons?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er is een chick in Goldenrod die dat aangeeft.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk dank, ik moet namelijk even de hapiness van mijn Golbat checken om te kijken hoe lang het nog duurt voordat hij evolueert naar Crobat. (lang waarschijnlijk)

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb eindelijk de league verslagen :)
    ho-oh lvl 52
    feraligatr lvl 52
    dragonite lvl 55
    ampharos lvl 52

ik wil nu graag een espeon. maar wat is de snelste manier om die happiness omhoog te krijgen?

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Voltorb game gaat steeds beter :D Op naar de 2100 punten voor Dratini :)

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Alas je kan ook een Umbreon gebruiken, deze heeft Mean Look en je kan de aanval Baton Pas gebruiken om Mean Look effectief te houden maar wel een andere pokemon te gebruiken zoals Scyther om een False Swipe te gebruiken. Of elk andere pokemon die je wilt gebruiken.

Als je Umbreon gebruikt voor Mean look en dan baton pas gebruikt om de pokemon Exploud in het veld te roepen kan hij zelfs geen Roar gebruiken omdat deze pokemon immuun is voor geluid aanvallen.

Edit: Mr Mime en Electrode en hun pre-evo's hebben een 50% kans dat ze ook deze abbility hebben voor soundproof.
    Exploud en pre-evo hebben 100% kans dat ze deze abbility hebben.

Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    je kunt ook de aanval taunt gebruiken.
    dan kan hij geen roar doen.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom vang je niet gewoon een Dratini? Ik had hem gevangen, via surf, in Dragon's Den op level 11.

Deel Deze Pagina