Cookie, welke taken zijn er voor sterren voor op je TrainerCard? Volgens mij poste je dat een tijdje terug... Ik moet toch alle records verslaan in de Pokeathlon?
Weet je zeker dat dit de goede zijn? Volgens mij kan je niet onder de grond in SS/HG. Edit: Pagina 40. * Defeat the Elite Four * Collect 5 Shiny Leaves on one Pokémon and speak to Ethan/Lyra in New Bark Town * Defeat the records on all 10 Pokéathlon events * Get a 100-Streak in the Battle Tower * Complete the National Pokédex. You need to capture all Pokémon other than Mew, Celebi, Jirachi, Deoxys, Phione, Manaphy, Darkrai, Shaymin & Arceus, giving you a total of 484 in your Pokédex.
Ja had het al ge-edit, ik had eerst die van Diamond gepost (stond ook nog in mijn browse geschiedenis).
Ah, dankje . Maar over die Pokeathlon events, ik zie alleen de Courses staan. En dat zijn er maar 5...
ik wou hem net posten maar wat is de snelste manier om happiness te trainen? die vitamins zijn te duur, die kapper kan 1 keer per dag.....en gwoon lvlen is dan de beste manier?
Omdat ik daar nog lang niet ben Nu heb ik er één op level 15 gekregen. Inmiddels twee, ééntje even naar de Daycare gebracht. Kijken of ik betere stats krijg met de Dratini die uit het ei gaat komen... Daarnaast is het Voltorb-spelletje nog behoorlijk leuk
Hangt ervan af of het écht haast heeft. Zelf houd ik ze altijd in mijn party terwijl ik de storyline volg. Als het wat sneller moet dan is het aan te raden om de Pokémon in slot 1 te plaatsen in je party en een beetje op en neer te rijden naast de daycare, het is niet heel boeiend, maar het gaat wel redelijk snel en het is goedkoop. Vitamins kan inderdaad ook en hetzelfde geldt voor berries. Levelen voor de evolutie raad ik af omdat de stats dan een stuk slechter zijn dan na de evolutie.
Is een pokemon die vanuit het Ei 'opgeleid' is op lvl 15 sterker dan een pokemon die je op lvl 15 vangt?
Als je hem goed traint wel. Ook is een Pichu van level 50 bijvoorbeeld een stuk zwakker dan een Raichu van level 50.
Dan ben echt slecht tegen Electricity, en wat waren de Kinomo Girls irritant, vooral Jolteon, hele tijd Thunderbolt die vrijwel al mijn Pokemon in 1x KOde muv. Feriligator en Alakazam (hun in 2x). Uiteindelijk verslagen door Feriligator Dig te leren na 4x achter elkaar verslagen te zijn door Jolteon.
ik healde net mijn pokemon. zegt dat mens van dat pokecenter dat mijn pokemon pokerus hebbe wat is dat?
http://www.serebii.net/games/pokerus.shtml Wat krijgt iedereen hier opeens Pokérus Gisteren trouwens een tijdje Voltorb Flip gedaan en als je het een beetje snapt dan is het best tof. Uiteindelijk level 7 gehaald maar toen drukte ik op een vlak zonder mijn note te gebruiken en dat was precies op een bom... Wel 5000 credits nu.
dus als ik het goed lees is het alleen voor EV-trainen? en op serebii staat dat als je het virus wilt houden, dat je hem in de box moet doen...maar dan heb je er tog niks aan...
De Pokémon die het virus heeft zal je complete party besmetten, om het virus te bewaren moet je dus één Pokémon (waarmee je verder niets doet) in je box plaatsen. Dan kan je alsnog de Pokémon trainen die het virus hebben.
Enige keer dat ik pokerus heb gehad is in een trade op wifi, voor de rest nog nooit zelf opgelopen. Zelfde met shinies nog nooit eentje gehad behalve de standaard red Gyarados.
Shinies zijn mij ook nog nooit gelukt. Ik heb met Diamond genoeg chains gehaald van tegen de 60 maar het zat me nooit mee. Het is daarom ook wel jammer dat er bij SS en HG geen speciale manier is om ze tegen te komen, zoals in Diamond.