Hier de Engelse trailer. De games komen begin 2010 naar de VS. Zal hier wel weer zomer worden, hopelijk*).
Mooi zo Dat wordt dus begin 2010 mijn DS uit het stof halen, heb geen zin om te wachten tot een Europese release. Heb zin om deze game te gaan spelen
Ok ze zijn nu uit in Japan.. check ook Pokebeach.com, dat is echt een zieke site met allerlei info, ook over HG en SS. Maar dudes, ik heb altijd van Pokemonkaarten gehouden en wat ik nu zie, wat ze releasen met HG en SS in Japan (t komt ook naar Europa), check die nieuwe LEGEND kaarten.. TERING WAT EEN VETTE ARTWORKS. Serieus, ZO mooi. Heb echt zin om HG en SS te spelen. DIT OOWNT! t zijn 2 kaarten die je bij elkaar moet voegen. SICK!
Ik importeer hem ook nog wel via Ebay ofzo. Het zou niet de eerste Pokemon zijn die ik in het Japans uit speel, zo heel erg belangrijk zijn die teksten niet.
Die kaarten zijn echt bruut Is dit een nieuwe serie kaarten of krijg je 1 van deze 4 bij de game ofso?
Is de DS nou een beter aankoop dan de PSP? Twijfel zo erg nu joh Zit de heletijd ook over die mario games en pokemon games te denken
Wat is de pokewalker? US versie komt trouwens 13 maart, dus op 13 maart ga ik lekker aan een van deze twee beginnen.