Je moet gewoon geluk hebben.. Maar je kan ook op een of andere manier ze vaker tegenkomen, moet je iets hebben wat op een Itemfinder lijkt maar dan is het een Pokemonfinder zegmaar. Dan moet je een "swarm" zoeken, daar zitten dan heel veel van dezelfde pokémon en heb je dus meer kans op een Shiny, maar je moet ff googelen op swarm pokemon ofzo want ik weet het ook niet @ Muamba: Ja, een Fast of een Quick Ball. Fast ball is voor snelle pokemon, Quick ball is voor meteen aan het begin van een battle.
Gister Heartgold en een DSI gehaald. Ik moest gewoon weer Pokemon spelen Ik wil zo graag thunderbolt voor m'n Dragonaire maar daarvoor heb ik 10000 coins nodig. Ik kom niet verder dan lvl 7 met de voltorb game dus laat maar zitte dan. Tenzij iemand nog tips heeft om snel veel coins te verdienen? Ik twijfel nu over m'n strategie. Het beste is gewoon om 1 main pokemon te hebben en alleen die te trainen(in mijn geval speel ik alleen maar met fereligator) maar een Dragonite lijkt me ook erg cool. Momenteel is Dragonaire maar lvl 34 en het wordt pas een Dragonite op lvl 55!
Just beaten the elite four! Beetje tegenvaller, m'n ferelli, one-shotte bijna elke pokemon die hun hadden haha
Welke pokemon is ook alweer een goede HM-slave? Ik ben trouwens maar lekker met de originele Gold begonnen, daar ken ik de Pokémon ten minste nog allemaal bij naam. FireRed is nog leuker btw .
Gyarados: Flash Strenght Surf Waterfall Whirlpool Er zijn vast betere maar deze kwam in me op @ Timo: De Vermilion City Gymleader uitdagen. In de spoiler staat de volgorde van Gyms die je moet bezoeken in Kanto: Spoiler Direct toegankelijk: Vermilion City Gym Saffron City Gym Celadon City Gym Na bepaalde opdracht, deze opdracht zal je zelf doorkrijgen in het spel Cerulean City Gym Pewter City Gym Fuchia City Gym Cinnabar Island Gym Pallet Town Gym
Heart en Soul hebben de zelfde pokemons(er zitten maar een paar uit generatie 3 en 4 verstopt in de game). Het is eigenlijk gewoon een verbeterde versie van de color met heel veel toffe nieuwe featurings Weet iemand of de Battle Frontier een beetje dope is? Het lijkt mij de perfecte plek om je pokemons te trainen. Edit: Lama zitte, lees net dat Pokemons geen xp vangen in de Battle Frontier... Dat maakt het een stuk minder tof.