Ben nu eindelijk (met >30hyperpotions :|) door de elite 4 + champion gekomen en heb nu in kanto twee gyms verslagen. Maar wanneer komt Misty terug in haar gym? En is er niemand die een totodile voor mij kan uitbroeden? En wanneer krijg je een charmander/squirtle/bulbasaur?
Ik hoor allemaal dat mensen Pokemons overzetten van oudere versies, maar hoe doen jullie dit? Op al de oudere versies (Blue, Gold/Silver/Crystal, Sapphire) zijn er CABLE TRADES, maar zover als ik weet en ik kan zien zit er geen CABLE SLOT (of hoe je het ook noemt) in mijn Nintendo DS. Hoe kan ik dan Pokemons overzetten? Je kan wel Platinum < - > Heart Gold, maar Gold naar Platinum kan niet he? Alvast bedankt
Je stopt je GBA game in je DS en je stopt je DS spel in je DS. En in het menu van je DS spel (Waar Mistery Gift, Connect to pokewaker, New Game enz staat) kies je import from GBA ofzo
Ja, daar had ik al gezocht hoor Maar ik vroeg me af wanneer je nou mag 'migraten', wanneer heb je toegang? Want dit zeggen ze op serebii.
Weet iemand wat voor soort kabel je nodig hebt als je pokemons wilt overzetten van GB -> GBA. Ik heb namelijk een aantal leuke pokemons op mijn Pokemon Blue staan en wil dit doen: Pokemons ruilen van Blue > Sapphire Pokemons migraten van Sapphire > Platinum Pokemons ruilen van Platinum > Heart Gold Alleen ik zou dus absoluut niet weten wat voor soort kabel ik hiervoor nodig heb want zoals je misschien wel weet heb je nog een kabel nodig om te ruilen in Blue en Sapphire. Ik zie vanalles staan over USB, HDMI enzo maar zou het echt niet weten. Ik heb er al een maar die werkt niet meer, hij geeft niets aan. EDIT: Sorry van double post. EDIT2: 6 uur zonder posts?
Huh, ik heb vroeger heel zeker vaak mijn pokemons van Blue overgezet naar Gold of andersom. Of bedoel je dat het niet mogelijk is van Gold > Sapphire bijvoorbeeld? Stom
wel. gewoon een nintendo linkkabel ergens te pakken krijgen, met 2 gba's of 1 gb en 1 gba kan je die pokemon gewoon met de time machine (heette dat zo?) naar sapphire overzetten.
Volgensmij steekt het zo in elkaar: Blue, red, yellow, gold, silver en crystal kunnen onderling met elkaar traden. Sapphire, ruby, emerald, diamond, pearl, platinum, HG, SS kunnen met elkaar traden. Het is dus niet mogelijk om te traden tussen crystal en sapphire..
Hoe hebben jullie entei en raikou gevangen? Al ik Mean Look doe dan doen ze gewoon roar om weg te komen.
Je hebt een pokemon nodig met als ability Arena Trap. Diglett, Dugtrio en Trapinch hebben het. Met Arena Trap kan je tegenstanders niet wegkomen. Het jammere is, geen van deze pokemon heeft een aanval waarmee je de tegenstander is slaap kan laten vallen.