1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup, met google heb ik ook alles geleerd over hoe ik R4's moet gebruiken etc.

    Wat type je dan wel niet in richard 8)
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou van alles :+ Cheat pokemon soul silver nds , youtube filmpjes met links bekeken, ENZ. maar kom er maar niet uit:mad:
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in ecruteak city. Weet iemand nog een leuke gras of water pokemon om te vangen? want ik kom alleen maar saaie/stomme tegen.
     
  4. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien Quagsire? Heb ik ook een tijdje gebruikt. Is goed te doen hoor.
    Voor de liefhebbers is er nu de enigma stone event via Wifi.. Kan je Latias of Latios krijgen afhankelijk van de versie die je speelt.

    Ben nu zelf met de battle frontier bezig. Ben nog op zoek naar een beter team..
    K gebruik nu Salamence, Metagross en Tyrannitar maar wil eigenlijk iets anders als 3e teamlid hebben.. Iemand suggesties?
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Op vakantie met vrienden veel pokéathlon gespeeld, is echt hilarisch na het uitgaan.
    Dat Palpark is ook een zege voor het spel, had van mijn Firered Regice, Regirock en Registeel overgeplaatst naar mijn Diamond. Daardoor kon ik in Diamond Regigigas vangen en nu heb ik ze allemaal bij Heart Gold; Articuno, Moltres, Zapdos, Mewtwo, Ho-oh, Uxie, Mesprit, Azelf, Heatran, Dialga, Regigigas, Giratina en Cresselia.
    Ik moet alleen nog Lugia en de 3 honden vangen..
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Yes, ik heb Latias. Nu nog wat gyms doen van Kanto :)
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand waar in soul silver de fruit machines staan om te gokken, ik heb nu alleen yo een kut kaart spel met voltorbs
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hadden ze er volgens mij uitgehaald. Dit zou namelijk kindertjes stimuleren om te gaan gokken oid? Iets in die richting in ieder geval :lol:
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het wel een uitdagend spelletje, heb het een keer een paar uur achter elkaar gespeeld om een Porygon te krijgen en het werkt best verslavend:+

    Als je Tyrogue in level 20 is en zijn attack is groter dan zijn defence, dan evolueert hij in een Hitmonlee. Als de defence groter is dan de attack evolueert hij in een Hitmonchan en als de attack en defence hetzelfde zijn evolueert hij in een Hitmontop.
    Weet iemand hoe dit precies werkt? moeten de stats in lvl 19 op de bovenstaande manier zijn om de pokemon te krijgen?

    Ik heb nu 222 pokémon en wil kijken hoe ver ik kan komen..O-)
     
  10. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Een vriend van mij heeft tegenwoordig het programma pokesav. Wat hilarisch is dat toch. Wie wil er nou geen Magikarp met 999 in elke stad en Hyper Beam :p
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Me Tyrogue had in lvl 19 een defense van 22 en een attack van 19. Ik had precies 3 proteins bij me die allen de Attackbase horen te verhogen dus ik gaf ze allemaal aan hem. Check ik nog even de stats, staat er attack 22 en defense 24. wtf!
    Nu heb ik dus een Hitmonchan en ben ik bezig 2 eieren te laten uitkomen in de hoop dat het zometeen wel goed gaat..
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Protein verhoogt de EV's van de pokemon in een bepaalde stat niet de stat zelf met een punt.

    4 EV punten is 1 Stat point.
    Maar dit wil niet zeggen dat je pokemon direct die stat point krijgt bij een level up, nee deze EV levels worden verspreid tot en met je level 100 bent.

    EV punten krijg je door bepaalde pokemon te vechten die uitblinken in een bepaalde stat en door het geven van calcium, protein etc.

    Check ff gamefaqs of serebii.net als je meer wilt weten over EV trainen.

    Ik niet, lijkt me beetje druk worden als er 999 magikarps zijn in elke stad.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat EV trainen is lame, ik vroeg me alleen af hoe die evolutie van die Tyrogue nou precies gedaan moest worden maar het is me al gelukt. Ben net de 100 uur gepasseerd..:+ maar heb wel 236 pokémon :cool:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Gisteravond aan begonnen, heerlijk! Dit gaat echt een dikke kippenvel run worden. Al die oude muziekjes, prachtig. Begon meteen mee te fluiten toen ik de Sprout Tower binnenkwam. Heerlijk! _O_
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Yeah, weer lekker tegen mezelf lullen. :cool:

    Had mijn Eevee plus Ditto bij de day care gebracht en heb nu een ei, zal wel een nieuwe Eevee zijn lijkt mij? Tof dat het zo werkt, even mijn Feraligater met een Ditto hun ding laten doen en dan hopen op een nieuwe Totodile. Dan kan ik die door ruilen tegen een Cyndaquil en Chikorita. Heb nu ook een Bulbasaur, geruild tegen een Rattata (:+). Charmander haal ik wel bij die man in Kanto en dan maar nog even een Squirtle regelen.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, je krijgt waarschijnlijk wel een nieuwe Eevee. Helaas geen nieuwe Totodile. Volgens mij werkt de truc alleen met vrouwtjes en starterspokemon zijn altijd mannetjes.

    Tof dat je ook een waterpokemon heb gekozen. Dat doe ik zelf ook altijd. In Black/White ga ik ook voor water, ook al is het de nepste pokemon van de 3.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zo, heb nu ook een Squirtle. Even kijken of ik eitjes kan maken en anders pech. :cool:
    Mocht iemand hem nog spelen, mijn friendcode is: 1162 5647 1223

    Yeah, meteen twee Squirtle eitjes! Maakt niet uit of het een mannetje of een vrouwtje is. Mijn Eevee en Squirtle zijn beide een mannetje en hebben toch een ei. Awesome!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Misschien kunnen we een potje vechten? :)

    Edit: Ik zal even proberen om je toe te voegen...

    Edit2: Gelukt hoor!

    Mijne:

    2837 2709 2598
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben sinds gisteren ook begonnen :). Ik ben nog niet zo ver, net een uurtje erop zitten. Ik ben nu richting het 2e stadje.

    Dan zit je natuurlijk onderweg verder te spelen, toch voel je je een tikje ongemakkelijk in de bus/metro om als volwassen jongen Pokémon te spelen XD.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh, das wel cool! Misschien kan je er eentje richting mij sturen wanneer black/white uit zijn? Speel liever met een echte pokemon ipv die geflipte tsjernobyl freaks.
     

Deel Deze Pagina