Als het goed is zou je het op je computer moeten kunnen zitten, maar ik kijk altijd in de rekeningenmap van onze internetleverancier, ik neem aan dat het bij jou daar ook wel bij zal staan.
192.168.1.1 kom je in de instellingen van je router. Vaak is het gebruikersnaam/wachtwoord user of admin. Tenzij je het zelf aangepast hebt.
vraagje die tempel bij snow city snowtempel heet dat volgens mij die vraagt om een rock steel en ice pokemon die had ik bij me maar nog steeds verschijnt dat beest niet weet iemand welke pokemons ik daarvoor nodig heb?
Daarvoor heb je Regice, Regirock en Registeel nodig. Zomaar een icetype is niet voldoende, het moeten persee deze 3 pokemon zijn. Hier moet je ze dus halen uit pokemon ruby, sapphire of emerald. Of je moet iemand kennen met deze 3 pokemon.
Wat is er verder nog te doen in Diamond of Pearl ? ik heb alle 493 pokemon's gezien en gevangen (geruild) en heb Elite 4 + Gymleaders verslagen, heb al zovaak een Trade/Battle gehad met iemand.Heeft er nog iemand suggesties?
Onderaan de starpost. Over jouw vraag: http://www.serebii.net/pokedex-dp/413.shtml Gelieve dit soort dingen niet via de mail te doen.
Is binnen een week, echte tijd, weer weg. Ik heb het nog nooit gehad. Kans was iets van 1 op 20.000 volgens mij dat je pokémon het virus krijgen.