1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokemon Diamond/Pearl

Discussie in 'Games' gestart door Cookie, 22 mei 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat lukt je niet :9. Onder een andere naam zal idd wel niks worden, pokemon blijft gewoon een goude formule.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee dat weet ik wel. Maar ik bedoelde meer dat het púur de naam Pokemon is, dat het kinderachtig doet lijken.

    En ik bedoelde dat ik hem in de winkel laat liggen ;) Anders gaat dat niet lukken nee XD
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had het eerste gedeelte verkeerd gelezen idd het is de naam die het kinderachtig doet lijken jah, wat wel jammer is. Maar aan de ene kant wordt de naam pokemon als kinderachtig gezien maar het kan ook nog steeds in het voordeel werken omdat de doelgroep uiteindelijk toch erg breed blijft. Voor veel mensen is het wel duidelijk dat het gewoon een goede RPG is :). Ik blijf het gewoon een leuke stijl vinden, de humor die soms in de dialogen zit is ook brilliant :9

    Komt er bijvoorbeeld zo'n mannetje aanrennen:

    Theyre saying there was a huge explosion at lake valor

    KA-BOOM

    Like that!

    Vink wel mooi altijd :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort mij niet zeggen dat het kinderachtig is, ben er gewoon overheen gegroeid. Maar idd, zoals je al zegt, een goede RPG. :)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Een maat van mij, had ene pokemon uit Thailand, die vond ik er al veel beter uit zien dan deze in nl, je had zon telefoon dinges, waarmee je een pokemon op kon "bellen" En als je byv. een bepaalde pokemon had kon je over water lopen en dat soort dingen
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ach, ik wacht wel op Pearl voor de lol erbij dan maar =D
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb ooit eens Pokémon Gold uit Japan geïmporteerd. Beetje stom, want ik kon geen Pokémon's traden met mijn maten op de basisschool.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899

    Die shit is nep man. Had ik vroeger ook gezien. :p
    Heb btw nu alle legendarische Pokemon, op de event pokemon na.
     
  9. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik volg die hele pokemon shit niet meer maar is dit spel net zoals red en blue van vroeger? en dan bedoel ik vooral net zo goed?
     
  10. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het (nog) niet gespeeld, maar het zal er ongetwijfeld op vooruit zijn gegaan de laatste jaren. :)
     
  11. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm red/blue was een heel goed spel. ik denk juist eerder dat het ongetwijfeld achteruit is gegaan.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope, is naar mijn mening verbeterd. Het principe blijft gewoon hetzelfde, veel HM's en TM's zijn ook nog identiek aan de spellen van vroeger. Vind de verhaallijn van diamond/pearl ook nog steeds leuk verzonnen en verder zijn er natuurlijk steeds meer pokemon te vangen. Het spel is alles behalve achteruit gegaan.
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Red en Blue kwamen ook in de tijd dat Pokémon hier helemaal hot was. Volgens mij valt het nu wel mee met de hype rondom deze serie.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb even onderaan de beginpost wat Friend Codes gezet van mensen die ook dit spel hebben. Ik weet dat er een aparte thread daarvoor is maar zo blijft het een beetje centraal. Als je ook deze game hebt kan je hier je code posten :)
     
  15. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister ook deze game. :D Best wel vet, eerst die water/penguin dinges pokemon gekozen. De 1ste badge is al binnen. Ben nu bezig met die Galaxy lui.

    Bij die windmolencentrale. Ik krijg die 2e pokemon van die commmander mars maar niet dood. Iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Dat is een van de lastigste gevechten die ik ooit heb gehad in Diamond. Die kat toch? Ik heb me Pokemon gewoon nog ff getraind en hem zo verslagen.

    Anyway, rond aankomende week krijg ik een USB Wifi ding van een vriend te leen..ik zoek dan graag iemand waarmee ik Pokemon kan traden met items om ze zo te laten evolueren. Over deze Pokemon heb ik het:

    Scizor, Rhyperior en Dusknoir.

    Ik voeg de items toe aan de pre-evo's en trade ze dan. Ik wil ze svp wel weer terughebben, dus dan traden we weer terug. Heb je toch weer wat Pokemon bij je Pokedex en doe je mij een enorm plezier. :+ Kan iemand me helpen hiermee?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laat me maar per PM weten als je kunt traden dan help ik je wel ff!
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Ok, ik heb nu tijdelijk ff een WiFi USB Connector (GForce sorry maar ik had daarvoor al met iemand afgesproken :) ) en ik wil dus online. Ok, connectie goed gegaan etc. ik kan zelfs in de Underground (geen fuck te beleven daar :+), maar goed, ik wil dus battelen en ruilen. Alleen als ik bij de Battle Tower een WiFi Battle probeer te doen zegt ie dat ie elke keer niet kan connecten naar de WiFi Battle tower. Hetzelfde voor de battles met friends in Pokemon centers. (moet je friends in Pal Pad toevoegen, uuhh wtf is dat? :+) Ik weet ook niet wat me eigen friend code is en waar ik die kan zien en waar de heck voeg je vrienden toe enz? :+ Dus, ik snap er geen reet van.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Welkom in mijn wereld van een paar weken terug :9

    Pal pad staat bij je key items. Hier kan je friends toevoegen etc.
    Je kan je eigen code checken bij de linker vrouw in de beneden verdieping van de pokemon centre. Zij vraagt dan of je je code wilt weten en test dan je connectie en dan krijg je je friendscode.

    In het begin is het idd even puzzelen waar je nou alles moet invullen enzo.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen probleem hoor ik wilde je alleen helpen ik hoef zelfs niks meer te ruilen :)
     

Deel Deze Pagina