1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokemon Diamond/Pearl

Discussie in 'Games' gestart door Cookie, 22 mei 2007.

  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitmelkerij, na Silver/Gold hadden ze moeten stoppen. :+
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vind ik nie, spellen blijven van hoge kwaliteit:). De "main games" (red, sapphire, ruby etc.) blijven leuk maar al die "side games" (ranger etc.) hoeven van mij niet per see.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ff een kick. Ik heb nu azelf en mesprit maar die uxie wil niet. Is deze lastiger te vangen of heb ik gewoon pech? Had voor de azelf maar een master ball gebruikt...
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik krijg deze game volgende week:D. Vader van een vriend van me neemt hem mee uit Amerika:). Heeft iemand een overzichtje van alle pokémon die je kunt vangen in Diamond?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup :)

    Ben nu maar weer al mijn pokemon aan het trainen aangezien ik vastliep bij de 1 na laatste van de elite four... Meesten zaten nog maar rond de 40/50 dus jah. Inferno is nu inmiddels 73 en ben nu een quagsire aan het trainen, ik begon met hem bij 18 en inmiddels is die 31. Verder wil ik ook mijn luxray nog naar de 70 halen. Dus ben nog wel ff bezig :9


    Edit//: Heb net mijn eigen trainer card gemaakt :) (klik)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Lol te vet, dit is mijn training card.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nice party :). Gister een Turtwig gekregen samen met nog een master ball :D
    Dus nog even trainen (wat sneller gaat omdat die geruild is) en dan ook een torterra erbij \o/
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb er ook weer wat pokemon bij :) (als je eenmaal die national dex hebt en iemand kent met een hoop zeldzame pokemon, wordt het spel nog gecker :9)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gengar, mijn oude favoriet. :)
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb alleen maar legendary pokémon allemaal lvl 100 :).

    Zal vanavond eens kijken welke, in elk geval een Mewto.
     
  11. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Krijg de game morgen! Pa van een vriend van me neemt Pearl mee voor hem en Diamond voor mij! 't Is toch elke keer weer raar hoeveel ik uitkijk naar dit spelletje. Was ook al zo bij FireRed en Sapphire etc. Anyways, ik heb er zin in.

    Hoe kom je aan al die starters?
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    @Gosse Wifi. Global Trade Center lijkt me. Of iemand die hij kent die ze heeft via andere trades. ;)

    Edit:

    Mijn trainer card :+ :

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De Pokémon uit het eerste seizoen. Naar mijn mening de tofste die er zijn.
     
  14. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Denkt iemand dat deze pokemon het waard is als je in je leven aleen nog maar blauw en rood hebt gespeeld?
     
  15. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze hier uitkomen ga ik ze gelijk halen. Ik heb nog een aantal sterke pokemon van Ruby en Sapphire (Regice, Regirock, Registeel :9), en dan kan ik gelijk Regigigas halen.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Die gamercard (soort) is best wel ziek...waar haal je die vandaan?
    en @ COOKIE X:
    MEW ROCKS! May i have? :p Nah, mss ruile?
    En wil je me mss helpen met mijn Pokemon? Heb een Scyther met zo'n ding eraan dat ie in een Scizor kan evolueren en hetzelfde geldt voor een Rhydon. Kan ik die mss ruilen en dan weer terugruilen? Dan zou je me een groot plezier doen.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb gister een scyther gevangen voor iemand. Ging nog best moeilijk...kwam er eerst 1 tegen: Critical hit :mad:. 2de keer precies hetzelfde:mad::mad:...derde keer dat ik er 1 tegen kwam had ik hem gelukkig :eek:. Maar is goed, wifi werkt niet echt naar wens(valt vaak uit..) maar ik wil best wel ff helpen. Mew blijft trouwens, moet hem nog trainen (hijs nog maar lvl 13 )

    Ik Kan verder gewoon elke pokemon krijgen die ik wil :) (dus ook charmander, squirtle, cindaquill en alle legendary's). Zo'n gast uit mijn clan heeft namelijk nog super veel pokemon uit emerald en alle delen daarvoor via ruilen enzo :D

    Edit: smiley heaven....:|
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bijna alle pokémon dus als er nog mensen zijn die graag willen ruilen, je hoeft het maar te vragen.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook Arceus, Darkrai en shaymin?

    @Juuna, gardevoir ben ik ook nog steeds naar op zoek (maar moet ik eerst weer kirlia trainen :mad:) Wel een goede party, soortgelijke party had ik met blauw (op gardevoir na):) Alleen iets te veel vuur :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Hélemaal mee eens. 't Is dat ik de games leuk vind dat ik het blijf spelen, maar eerlijk gezegd weet ik niks van de pokémon na de eerste 150.
     

Deel Deze Pagina