1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokemon Diamond/Pearl

Discussie in 'Games' gestart door Cookie, 22 mei 2007.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    woot zoveel moeite hoefde je er nou ook weer niet voor te doen :eek: Maar toch bedankt xD
    Deze league is wel pittiger dan die van Ruby/sapphire zie ik.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kopieren plakken, en een heel verhaal ertussen uitknippen is niet echt veel moeite hoor :+. Deze league is idd de pittigste die ik tot nu toe had gespeelt (crystal, emerald, blue) Zorg voor een goede graspokemon trouwens want anders wordt die quagsire je dood =(
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn is het de pittigste want heb van elke pokémon wel 1 gespeeld (red, yellow, gold, ruby en leaf green) :{
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Blij dat dit topic weer een beetje in leven is gekomen. Heb in de vakantie er weer ruim 30 uur bijgespeeld en t blijft ownen. Maar...de allerbeste Pokemon is en blijft Silver/Gold/Chrystal voor mij. Gewoon omdat die 2 werelden had: Johto en Kanto en omdat het middenin de rage was. Btw, ik zoek Arceus met Diamond en Pearl. Wie hem heeft en m wil ruilen (heb wel wat die ik wil ruilen) PM me svp. :)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tsss een beetje een andere topic gebruiken :+ Je starter pokemon maakt niet echt bijzonder veel uit. Ik heb de aap gekozen omdat ik altijd met een firepokemon ben begonnen. In het begin kan je het beste zo veel mogelijk verschillende types vangen zodat je niet met 5 graspokemon rondloopt bijvoorbeeld. Ik heb ik het begin een Shinx gevangen en dat is de enige vroeg gevangen pokemon (inmiddels een luxray) die ik nu nog steeds in mijn party heb, op infernape na dan. In het begin kom je nog niet echt goeie pokemon tegen maar een shinx is zeker een aanrader omdat deze later erg goede aanvallen leert en ook een zootje goede stats krijgt. Het leuke van pokemon is dat je je eigen weg kan volgen en dat geld ook voor de pokemon die je vangt. Je zult vanzelf goede pokemon tegenkomen en dan moet je ook de kans pakken om ze te vangen :)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke bedankt ! Heb zelf ook altijd de vuur pokemon gehad, dus dan neem ik die !

    Verder in Ruby zit nog een Blaziken, Rayquaza en Groudon (heet ie geloof ik) Dus hopelijk kan ik na de League een leuke party maken :9
     
  7. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Arceus geen niet veel mensen met je ruilen denk ik. heb wel een linkje voor je gevonden over arceus. je kan hem niet vangen alleen bij nintendo events :+
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  8. Lollol3r

    Lollol3r Poké-Nerd

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon met Piplup, maar een betere starter zou Chimchar zijn. Daarna heb ik gelijk een Shinx gevangen die ik nu nog heb, maar dan als Luxray. Verder heb ik één van de begin stadjes een Abra geruild, die nu Kadabra en binnenkort Alakazam word. Ik heb nu ook Dialga in mijn Team, en zoek nog een sterke Fire Pokémon.

    Tips welkom!
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ponyta tot lvl 40 trainen? (Rapidash)
     
  10. Lollol3r

    Lollol3r Poké-Nerd

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die wil ik juist weer niet! :p Is er misschien een normale (Niet legendery, GBA insert etc.) wilde Vuur/Vlieg Pokémon?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan misschien wel een infernape breeden voor een chimchar? Kijk anders hier even :)
     
  12. Lollol3r

    Lollol3r Poké-Nerd

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar heb ondertussen al een deal gesloten! :) Ik ruil een Mudkip voor Charmander! :)
     
  13. femmerd

    femmerd Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik had ook dat probleem waar ik nie uitkwam :'-( dat ik ook een stel psyducks tege kwam en strengt nog nie kon gebruike, maar dan ben ik dus naar route 215 gegaan maar ik kan daar nikx vinden en nu zit ik nog altijd vast

    helpp myyy !! \o/
     
  14. pokemonfreak

    pokemonfreak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij ook ff toe




    friendcode: 2449 2095 2794
    naam:diamond
     
  15. pokemonfreak

    pokemonfreak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voeg iedereen op de lijst toe
     
  16. pokemonfreak

    pokemonfreak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ja ogf tuseakjskbe iedere dag op me DS en ik wil battles doen en traden en ik heb nog msn maatjes nodig dus stuur me maar een antwoord
     
  17. pokemonfreak

    pokemonfreak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff tussen haakjes ik ben...... dat moest het zijn
     
  18. femmerd

    femmerd Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    eej moe je eigenlijk iets kope voor friend codes te kunne doen en met elkaar ruile ? of nie:D
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Wajo, heb een Shiny Arceus, Mew, Mewtwo, Deoxys, Lugia, Ho-Oh, Celebi en Darkrai. :9
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je moet naar Valor Lakefront. Buiten het restaurant daar moet je naar het oosten en daar vind je een mannetje. Als je met hem praat rent hij naar het noorden. Je moet hem dan volgen en als je hem dan daar in het noorden tegenkomt daagt hij je uit tot een gevecht. Als je hem verslaat moet je nog iets verder naar het Noorden. Daar kom je Cynthia tegen en zij geeft je een potion om de psyducks mee weg te jagen.

    Als je niet in het bezit bent van een wireless router moet je een wifistick kopen voor de ds. Je hoeft trouwens niet meer te pm'en, ik check deze thread dagelijks en beantwoord ook alle vragen :)

    Nice :9. Ik heb ook een shitlading zeer zeldzame pokemon maar gebruik ze eigenlijk nooit...

    @Pokemonfreak, even iets langzamer en duidelijker typen want ik kan echt geen wijs uit die zin die je bovenaan de pagina typte. Ook is er deze knop:
    [​IMG]

    Scheelt weer een "4 post" =(
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007

Deel Deze Pagina