Zo Heb me 2e badge, en een fiets 2e gym was echt simpel (alle 3 in 1 keer dood met Flame wheel) Heeft iemand misschien een lijstje met de pokemon die maar 1 keer in het spel zitten ? (Zoals Mewtwo, Zapdos, articuno en moltres; Maar dan van Diamond en Pearl)
' heh jammer. Ruilen is een optie, Sapphire opnieuw spelen ook ik geniet trouwens echt van het grafische stijltje. Ik kwam in Jubilife city en had echt van Yeah! Ik ben echt in een stad. 3d gebouwtjes Jammer dat de gevechten niet wat opgepoetst zijn, zijn vrijwel hetzelfde als in de gba-versies
Ik heb niet voor niks die hele openingspost ge-update (check legendarys link bij extra) Dat stijltje blijft geweldig jah, die gevechten vind ik wel best zo, het werkt allemaal lekker en door die touchpad is het nog makkelijker dan voorheen met de moves.
Wil er iemand ruilen?? Gezocht: Manaphy (All lvl) Aangeboden: Kyogre lv. 70 Swampert lv. 56 Tropius lv. 55 Minum lv. 56 Torkoal lv. 55 Charizard lv. 37 Mudkip lv. 5 Piplup lv. 1 Metang lv. 30 Anorith lv. 20 Lileep lv. 20 Omanythe lv. 20 Cranidos lv. 20 Alle aangeboden Pokémon zijn legit, niet gecloned oid.
hey COOKIE X nog heel erg bedankt voor je berichtje maar ik had het zelf al gevonden xD srry maar nu zit ik weer vast en weet echt nie wa te doen... ik moe naar Acuity Lakefront bij (Snowpoint City) voor iemand te helpen ofzo. maar hoe kan ik daar in godsnaam kome ??? oh jah da ding da ik dan moe kope voor wifi 0fzo eh dan kan je pokemon wisselen met elkaar hoeveel kost dat miss gaak wel kope hoop da iemand me kan helpeee
Check even die walkthrough in de startpost en doe ctrl+f op Acuity Lakefront Over die stick, hier vind je de goedkoopste.
eej srry eh ma waar is de walkthrough en de startpost en oh jah ... ik moest ook nog een sleutel vinde voor een deur open te maken van die blauwe poppetjuhhs waar is die eigenlijk
De startpost is gewoon de eerste post in deze topic, waarin de globale informatie van een game staat. Op www.gamefaqs.com kan je heel erg veel walkthroughs vinden. hier dus: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/925601.html Dit is wat mij betreft de beste pokemon diamond/pearl guide. Echt ALLES staat hier in: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/925601/45138
Heb jij uberhaupt wel de moeite genomen om even die guide door te lezen? Ik heb er totaal geen probleem mee op je antwoord te beantwoorden maar ik haal mijn antwoord ook van die guide omdat het voor mij al weer 3 maanden is geleden. Dus jij kan dit ook net zo goed doen en banzai heeft niet voor niks al die links voor je opgezocht. En als je er dan echt niet uit komt wil ik je best helpen maar doe dan ook net alsof je er wat voor gedaan hebt anders kan je net zo goed je spel naar mij sturen en dan speel ik het uit, komt op hetzelfde neer
Gezocht: Manaphy Aangeboden: Kyogre lv. 70 Shiny mew lv. 100 Regice, Regirock, Registeel lv. 40 Swampert lv. 56 Minum lv. 56 Relicanth lv. 35 Castform lv 26 Omanyte, Lileep, Anorith, Cranidos lv. 20 Torkoal lv. 55 Tropius lv. 55 Metang lv. 30 Charizard lv. 37
ik wil nu voor de 5 e badge gaan, maar als ik in de gym kom word er gezegd dat ze niet aanwezig is, weet iemand waar ik moet zijn ?
Srry ik snapte het nie meer nu wel ik heb nu mijn .. Bage al allee in heb een ponyta op level : 37 maar die wilt steeds meer nie elovuweren ofzo wanneer gaat dat gebeuren?