1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokemon Platinum

Discussie in 'Games' gestart door Marciiano, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]


    Titel : Pokemon Platinum
    Developer : Game Freak
    Genre : Role Playing Game
    Releasedates :
    US : 2009
    Japan : September/Oktober 2008
    Europe : onbekend.

    Info :
    Pokemon Platinum zal de opvolger worden van Pokemon Diamond/Pearl. In september zullen er veel mensen in de wachtrij staan, om de nieuwe Poké-game te halen. De Pokémon die op de cover schittert is niemand anders dan Giratina. Tevens krijgt Giratina een nieuwe, unieke vorm, we hebben het dan over de Giratina’s Origin Form. Ook zullen er andere vormen toegevoegd worden, zoals de Regigigas’ Sky Form en Shaymin’s Another Form. Giratina en Regigigas krijgen bij hun nieuwe vorm de Levitate ability. Shaymin krijgt een nieuwe ice ability.

    De gymleader van Sunyshore City, Volkner, heeft ontslag genomen. Hij zal niet meer als gymleader functioneren. Het is nog onbekend of hij elders in de game aanwezig zal zijn. Daarnaast is er een nieuw eiland toegevoegd, genaamd Battle Island. Het eiland kun je het best vergelijken met Battle Frontier. Als laatste, The Underground ondersteunt Wi-Fi. Wat je daar allemaal kan doen is nog niet bekend.

    Pokémon Platinum staat gepland voor een release in september voor de Nintendo DS.

    Geruchten over wat er veranderd :
    - Pokemon Platinum zal in September uitkomen in Japan.
    - Giratina staat op de voorkant van de box.
    - Volker zal niet meer de Sunyshore City gymleader zijn.
    - Sinnoh Underground zal ook beschikbaar zijn voor Wi-Fi.
    - Een eiland genaamd Battle Island zal hetzelfde werken als de Battle Frontier.
    - Er zullen nieuwe vormen zijn van sommige Pokemon zoals: Giratina's Origin Form, Regigigas's Sky Form & een andere Form van Shaymin.

    Screens :
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitzuigers, eerst wachten tot iedereen Pearl en Diamond gekocht heeft en daarna aankomen met een "betere" versie. Zielig.=(
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Diamond heb ik graag gespeeld maar, op de nieuwe vormen van de pokemon, biedt deze game verder niks nieuws. Diamond en Pearl brachten de touchpad mogelijkheden en een lading nieuwe pokemon. Platinum zal grotendeels hetzelfde blijven. Bij diamond nam ik nog de moeite om hem te importeren zodat ik hem in maart al had i.p.v. juni. Voor deze versie wacht ik wel op de reviews en op de Nederlandse release.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina