Is al uit. En deel 2 is al in Japan uitgekomen een tijdje geleden dus die gaat nu door de vertaalmachine.
Weet je ook in welke winkels hij wordt verkocht? Op een heleboel sites is ie niet te koop. Nedgame is de enige die het spel kent, maar daar is ie niet op voorraad. Zelfs bol.com biedt het niet aan.
Probeer eens een buitenlandse site, daar zal je ongetwijfeld meer succes hebben. Heb de game zojuist uitgespeeld alleen heb ik nog niet alle painting scraps, en ik heb echt geen idee hoe het eruit moet komen te zien. Heeft iemand misschien een pic van het schilderij als hij compleet is? Verder vroeg ik me af of iemand misschien wist wanneer deel 2 in Amerika/Europa uitkomt?
bij play-asia 26 euro excl.:http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ba-49-en-15-Professor+Layton+and+the+Curious+Village+-70-28u2.html
Kijk, hier ben ik nou blij mee. Was al op zoek naar een nieuwe DS game voor de zomer. @Modder-Eter voor starten topic en pgrferrari voor de link van play-asia, en de anderen voor de positieve reacties. Heb de game net besteld. Lijkt me een leuke game.
*Blaast stof weg.. Dit spel vandaag eindelijk eens gespeeld. Echt een super toffe game! Vooral omdat sommige puzzeltjes achteraf zo simpel lijken. Maar dat je tijdens het spelen gewoon niet op het antwoord komt. Heer-lijk.
Schitterende game met prachtige puzzels. Sommige frustrerend, andere leuk en de meeste achteraf voor de hand liggend
Heb de game eindelijk uitgespeeld. Alhoewel sommige puzzels op het eind toch wel wat irritant werden als moeilijkere versie van eerdere puzzels (dan heb ik het voornamelijk over schuifpuzzels, bah) was het geweldig. Ik hoop alleen dat er in deel 2 wat meer filmpjes zitten. Verhaal vond ik toch wel erg leuk, maar was natuurlijk een beetje voorspelbaar vanaf ongeveer de helft van de game.