DSF-Dutch Swat Force

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ReaListiQ, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    R6V2 is egt de shit_O_

2. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jullie ownen hard in cod4 :p?

3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    My words!

4. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik hoor hier allemaal mensen praten over hoe makkelijk CoD4 wel niet is en dat noobs je easily kunnen killen maar dat komt nou net van de mensen die er niet echt in uitblinken. En als ik het goed heb zat er enige sarcasme achter jou woorden en wilde ik er mee zeggen :p!

6. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Brutality post volgens mij maar wat onzin berichten, hij heeft volgens mij geen idee waar hij het over heeft :):

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    cod 4 is weldegelijk een skill game. De mensen die het vinden dat n00bs je zo makkelijk killen is omdat ze zelf n00b zijn. Want ik zie egt wel verschil in n00bs en Pro's\o/

8. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    en toen kwam DFS weer om de hoek kijken, en maakten jullie weer in.

:cool:

9. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, Wie?

en Weer?

10. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk als cod4 zoveel autoaim hebt lijkt het me voor jou een makkie of niet?
    Dus dan ga ik ervan uit dat je keihard owned :confused:

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Brutality, CoD is gewoon een makkelijk spel met heeeel veel autoaim. Degene die het eerste iemand ziet en inzoomed zal als hij gewoon niet een complete ramdebiel is met kromme vingers en scheel kijkt als een in de hol geneukte baviaan, gewoon heel eenvoudig de kill maken. Het is puur ff inzoomen, en 1 burst schieten die altijd raak gaat.... Dit was voor mij de reden het niet meer te spelen. Want ook al ging ik bhoorlijk veel positief, de kills gaven mij totaal geen voldoening, het enigste gevoel dat zij mij gaven was dat iedereen die kill ook had kunnen maken. En als ik dood ging kreeg ik slechts een kut gevoel!

Bij RB6 is dit de totaal andere kant, want omdat een kill zeer veel skills vereist geeft het maken hiervan zooooooo veel voldoening. En als je dood gaat denk je slechts jammertjes, volgende keer beter.

12. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het cker mee eens. Als je een kill maakt in R6 voelt dat egt goed aan. In cod4 had ik dat idd minder.

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, jij bent echt dom he:):

Edit : Wie ben jij eigenlijk?

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    iedereen kan in cod ownen, zoals blakchawk zegt , tis een kwestie van t eerst iemand locken den bingo 10 puntjes erbij. Wil niet zeggen dat t een goed spel is,... t ziet er prachtig uit, loopt als een trein en speelt hartstikke soepel. Maar als zelfs een cod n00b als ik voor wie dit de eerste aanraking met cod is met een beetje aanklooien een k.d van 2.4 haalt na een prestige of 4,5 kun je niet zeggen dat er veel skill in t schieten zit... tis gewoon een hele goede arcade shooter

15. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De clanmatches in cod 4 worden meestal gewonnen/verloren door tactiek en teamwork, niet per se door skills.

16. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dom? Met je uitspraken dat cod veelste veel autoaim heeft ga ik denken dat jij cod veelste makkelijk vind..Maarja jij vind dat dan "dom"..

17. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cod 4 heeft veelste veel autoaim, dat kun je niet ontkennen. Natuurlijk zijn er spelers die beter zijn dan anderen, maar de manier van spelen is heel anders. In cod 4 vind men je pas goed als je een killstreak van over de 30 hebt en een ratio van minstens 2.5 om maar even een voorbeeld te noemen. Ga eens rainbow six spelen en je snapt waar wij het over hebben.

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon een feit dat CoD 4 teveel autoaim heeft, en je hebt dingen zo als Tactiek en slimmer of sneller zijn dan de andere, die mensen zijn GOED, maar het spel blijft teveel autoaim hebben.
    en ga eens andere clans vervelen, en antwoord mijn vraag eens WIE BEN JIJ? dat je hier zo komt praten

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    _O_

Jij vind tactiek en teamwork niet onder skills vallen? :D

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ander soort skills :p je kan niet zo makkelijk als individu uitblinken door bijv een paar mooie headshots te maken of een mooie rush te doen zoals in rsv, tis meer dat je als team de map goed bezet houd en communiceert wie waar spawned

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina