DSF door gezeik uit elkaar? of dat we niet meekonden met de top 3?
Iedereen ging andere spellen spelen bij ons,
En ja jullie hadden van ons gewonnen toen we bijna gestopt waren.
SMz hebben we 2x tegen gespeeld, een keer 3-2 en een keer 3-0 ja dat is waar, en iX met 3-2 verloren 2x dus die 3-0's kloppen niet echt, maarja jullie verloren ook van mindere clans enzo waar wij met 3-0 van wonnen, maar wij waren vroeg gestopt ja, ook mede omdat niet alle spelers bij DSF het niveau aankonden wat heel jammer was, als ik eerlijk moet zijn waren er bij ons maar 3 Spelers die het niveau echt aankonden.
die 3 spelers hoorde gewoon ook bij de top van Europe/Nederland, maarja als de rest van het team dan niet zo goed is of te weinig speelt kom je niet ver nee, het jammere er aan was dat bij T2 alle spelers met het niveau meekonden, en bij ons maar 3, maarja die 3 maakte bij DSF ook altijd de kills en de belangrijke punten
Blackhawk die eerste match die jullie van ons verloren hebt moet je geen excuus voor gaan verzinnen, dat was midden in het seizoen, en wij geven ook eerlijk toe dat jullie ons later in het seizoen verslagen hebben, maar je moet niet gaan doen of die eerste match dat jullie daar niet je best deden ofzo.
Vind ik maar matig, maarja ik hoop dat bij DSF nu meer mensen het niveau aankunnen.
Laatst bewerkt: 26 feb 2008