DSF-Dutch Swat Force

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ReaListiQ, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zo die worden daar ff hard geraped :9

2. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SMz was ook een heel goed team in die tijd

3. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    en nog steeds of al weer met het nieuwe team.

4. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vegas was echt te vet die tijd. Clanmatches waren echt verslavend want je wou steeds bovenaan de ladder staan. Maar ik herriner me nog al dat gecamp weet je dat. Was zo fucking saai.

DSF, SMz en IX waren de beste die tijd.

5. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T2 was altijd heel goed in de verdediging had ik gehoord.

7. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht Towel ,raar mannetje ben je!!!
    In de ene thread zeg je hoe hard ik Pwn in halo 3 en hier stamp je me de grond in:+

Daarom accepteert Irish je FR waarschijnlijk niet|:-

Jouw ja,boerke;)

8. KunLan

KunLan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die stelling kan je alvast omdraaien, ...ik zal er niet dieper op ingaan.

En al die positieve dingen die ik hier lees over SMz, sorry ik vondt ze echt waardeloos en dat mogen ze gerust weten.

Leuk te horen dat DSF terug een team vormt, ik kan alvast aankondigen dat T2 ook weer van de partij zal zijn maar onder dezelfde naam is nog niet geheel duidelijk.

Ik kijk alvast uit naar Vegas 2, beloofd echt spannend te worden dat eerste seizoen op GB :lol:

PS: Yo Freakindell!! Rofl

9. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

SMz was beter als T2 om eerlijk te zijn...

10. KunLan

KunLan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom 3-0'en we hun dan?

En dan heb ik het natuurlijk over nadat de belgen (gS) T2 joinde.. ongeslagen.

Vandaar de eventuele name-change, dat mensen zoals jij geen oude koeien uit de sloot halen, DSF versloeg T2 mischien, maar na die fuse herriner ik me niet 1 maar meerdere 3-0's in ons voordeel :eek:

Komt dat arrogante toontje je wat bekend voor ?

11. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na
    de fuse ? toen hebbe wij 1x tegen jullie gespeeld 1-3 Verloren

Voor de "fuse" ook 1x gespeeld en dat was 3-1 voor ons, 3-0s?

2x Gespeeld tegen T2 1x gewonne 1x verloren, ga nou niet fabeltjes enzo verzinnen, want als wij vaker tegen T2 gespeeld hadden zouden daar naartuurlijk ook Match reports & vids van zijn, die er niet zijn, en helemaal niet van een 3-0

En ik vond T2 echt een goed team, maar ik vond gS wat minder als T2 en ook vond ik de belgen de wat mindere spelers van T2...

Vond spelers als Hannes Denjaan Velites enzo beter

Maar hou je nu aub bij feiten en niet bij Fabeltjes enzo

Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  12. Liquid 2k7

Liquid 2k7 Winnezonderstrijd

Leuk Bevonden:
    0
    Neerlands clangezeik is weer terug :D

YAY

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien wij binnen de clan afgesproken ons afzijdig te houden van de fora zal ik deze regel maar 1 keer breken....

T2 was idd een clan met een steengoede verdediging, dit neemt echter niet weg dat wij altijd het aanvallende team waren. Smz en Ix waren ongelooflijke campers... Verder tegen DSF, ik heb niets tegen jullie, maar wees even reeƫl, jullie hebben ons in het begin idd verslagen... Toen hadden jullie echter al een stuk of 20 clanmatches gespeeld en wij 3..... Verder zijn jullie tegen het einde door elk team dat er toe deed (smz en ix) 3-0 verslagen terwijl wij hen allemaal meerdere malen 3-0 verslagen hebben.... Ook hebben wij jullie toen verslagen met een groot verschil.. Jullie vielen uit elkaar omdat er gezeik was ofzo, maar volgens mij ook omdat dat gezeik er kwam omdat jullie simpelweg niet meer mee konden met de top 3 clans...

Verder nogmaals ik heb niets tegen jullie en ik hoop dat jullie erg goed worden in vegas 2 (wat ik niet betwijfel) dit zodat er meer competitie komt in het spel.. En dit is voor iedereen goed!!!!

Reageren en ons afzeiken op alle fora is verder prima als jullie je daar beter door voelen (vooral realistiq op de GB fora) maar weet dat wij ons daar niet op gaan lopen verdedigen.. Wij gaan de prestaties voor ons laten spreken omdat we niet beter worden door dit eeuwige gezeik over wie wel of niet goed is en toch nooit iemand de verstandigste zal worden om gewoon op een normale volwassen manier om te gaan op de fora....

Ik hoop dat ik hiermee een aantal dingen uit de lucht haal en dat iedereen normaal met elkaar om kan gaan....

VEEL PLEZIER MET VEGAS 2 en ik kan iig NIET w88 tot het zover is om weer actief te gaan spelen en de spanning van de clanmatches te voelen!

14. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DSF door gezeik uit elkaar? of dat we niet meekonden met de top 3?:lol:

Iedereen ging andere spellen spelen bij ons,

En ja jullie hadden van ons gewonnen toen we bijna gestopt waren.

SMz hebben we 2x tegen gespeeld, een keer 3-2 en een keer 3-0 ja dat is waar, en iX met 3-2 verloren 2x dus die 3-0's kloppen niet echt, maarja jullie verloren ook van mindere clans enzo waar wij met 3-0 van wonnen, maar wij waren vroeg gestopt ja, ook mede omdat niet alle spelers bij DSF het niveau aankonden wat heel jammer was, als ik eerlijk moet zijn waren er bij ons maar 3 Spelers die het niveau echt aankonden.

die 3 spelers hoorde gewoon ook bij de top van Europe/Nederland, maarja als de rest van het team dan niet zo goed is of te weinig speelt kom je niet ver nee, het jammere er aan was dat bij T2 alle spelers met het niveau meekonden, en bij ons maar 3, maarja die 3 maakte bij DSF ook altijd de kills en de belangrijke punten

Blackhawk die eerste match die jullie van ons verloren hebt moet je geen excuus voor gaan verzinnen, dat was midden in het seizoen, en wij geven ook eerlijk toe dat jullie ons later in het seizoen verslagen hebben, maar je moet niet gaan doen of die eerste match dat jullie daar niet je best deden ofzo.

Vind ik maar matig, maarja ik hoop dat bij DSF nu meer mensen het niveau aankunnen.

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  15. Liquid 2k7

Liquid 2k7 Winnezonderstrijd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet zeggen dat DSF slechter/even goed/beter is als T2.

Ik zie ze beide als de toppertje van nederlands. en ik zie liever DSF & T2 in de top3 in de ladders, dan onze vriendjes uit great-britain.

Ook vind ik dat er geen ouwe koeien uit de sloot gehaald moeten worden. vegas 1 was vegas 1. Dit is geen Vegas 1.

It's a game, relax

16. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Yo,Kunlan:thumbs:

17. plutoniumboy

plutoniumboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens please,

Laten we erover ophouden wie er nu beter is.. ik vind het zo jammer om te zien dat landgenoten elkaar zo hard afzeiken, laten we gewoon aan de nieuwe vegas beginnen zonder al dat gezeik.. jullie waren goede spelers alleen waarom al die problemen met andere teams? wat boeit het nu wie beter is dat het ander? laten we gewoon lekker gamen met zen allen! dan zie ik jullie in de nieuwe vegas!
    tot dan en ik kijk alweer uit naar de clanmatch tegen jullie :)

Groetjes Pluto

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt allemaal door die belg die hier begint te posten

19. iFlashbangedUrMom

iFlashbangedUrMom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vegas 2 wordt hardddd

20. Broodje_k1p